[OT] oto co hobby robi z zycia :D

1. Data: 2004-12-01 09:49:58

Temat: [OT] oto co hobby robi z zycia :D
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje drogie
własnie zostalam uszczesliwiona pozytywna decyzja przez opiekuna mych
studiow dot. tematu pracy magisterskiej, mam juz szacownego promotora i
zabieram sie do pracy :)
pisac bede o rokokowych malych formach meblarskich dla kobiet! i w tym celu
poszukuje tez niciaka (stolik do przechowywania nitek) do renowacji.
Bede wdzieczna za wszelkie wiesci na temat takowych osiagalnych (cenowo) w
stanie nawet byle jakim :]
Oczywiscie kontakt na priv ;)
Pozdrowionka
Honorata

--
Honorata Kulesza
honkul maupa o2.pl

1. Data: 2004-12-01 13:59:12

Temat: Re: [OT] oto co hobby robi z zycia :D
Od: "Elen" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "honorek" napisał w wiadomości > Moje drogie
> poszukuje tez niciaka (stolik do przechowywania nitek) do renowacji.
> Bede wdzieczna za wszelkie wiesci na temat takowych osiagalnych (cenowo) w
> [...]
Bardzo ciekawe :) a jak brzmi temat pracy?
Niciaki są czasami na allegro, niestety koło 600 zł, ale poszukaj na targu
staroci (we Wrocławiu jest na Gnieźnieńskiej) powinny być w lepszych cenach.
Pozdrawiam
Elen

malowanie -farby
Świąteczne