[OT] powódź buuuuuuuuu

1. Data: 2005-05-31 19:48:29

Temat: [OT] powódź buuuuuuuuu
Od: "Anna Daszkiewicz" <kubus991@[wytnij to]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Buuuuuuuuu
Wróciłam z pracy po cięzkim dniu a tu zalany pokuj wody po kostki, zalane
wszystko, chodniki, ubrania w szafie, monitor buuuuuuuuuu
A teraz wysiadło światło dobrze że chociaż mam prąd w gniazdkach :)
Sąsiad nademną zamiast zakręcić to odkecił kurki (nie było rano wody w
akademiku) pomyliły mu sie kierunki, no i poszedł na zajęcia
I jak tu teraz szydełkować :(

--
Pozdrawiam Ania
K...@i...pl

2. Data: 2005-05-31 20:05:12

Temat: Re: [OT] powódź buuuuuuuuu
Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Daszkiewicz napisał(a):
> [...]
> Sąsiad nademną zamiast zakręcić to odkecił kurki (nie było rano wody w
> akademiku) pomyliły mu sie kierunki, no i poszedł na zajęcia

bidulko.........
nie ma co, sasiada dzgnij.....szydelkiem.......w piety
no i przede wszystkim niech zbiera te wode sznurowadlami......

wlasnie mi sie przypomnialo, jak wyszywalysmy kiedys wieczorkiem u
MKatarynki, milo bylo, woda sie lala......z pralki a my nic....dzubiemy
xxxxx, teraz Kaska ma nowiuska wykladzine w pokoju :)
Ewa (Kraków)

www.republika.pl/ewa_pasinska

3. Data: 2005-05-31 20:07:18

Od: "Lalka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Anka!!!
Glowa do gory!!!
Jutro nowy dzien...
Popros sasiada nad Twoim sasiadem, niech tez mu jakis numer wytnie, Hahaha
A tak powaznie, to poszydelkowac mozesz na korytarzu przeciez...
Do zoba Lalka

sciaganie z 7ya
Gobeliny
[Szydełko, druty] Mój album