mam problem z dzikim bzem

21. Data: 2008-10-24 17:59:22

Temat: [OT] problem z egocentrykiem
Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:gdt054$maj$1@achot.icm.edu.pl yapann
<y...@o...pl> napisał(a):
> Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> może zacytuj wypowiedź, która jest brednią (i uzasadanij, jeśłl
> potrafisz).

Hejka. Uderz w stół, nożyce się odezwą. ;-)
Pozdrawiam ujawniająco Ja...cki

22. Data: 2008-10-24 18:19:53

Temat: Re: mam problem z dzikim bzem
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko pisze:
[...]
> Hejka. Po nawet pobieżnym przejrzeniu listy środków chemicznych
> stosowanych jako dodatki do artykułów żywnościowych, które kupujemy na
> codzień w sklepach (wędliny, pieczywo, napoje, przetwory ...) nie dziwią już
> nawet najwieksze brednie wypisywane przez ekooszołomów.

Co poniektóre z nich nawet nie wiedzą, że są naturalne konserwanty ujęte
jako E.

> Pozdrawiam otępiająco Ja...cki
> PS W produktach dostępnych na rynku znajduje się niemal pięć tysięcy różnych
> dodatków: konserwantów, barwników, aromatów, emulgatorów, słodzików,
> antyutleniaczy i ulepszaczy. Ich całkowite wyeliminowanie z diety jest
> praktycznie niemożliwe.

Swoją drogą, znasz historię lub wiesz kiedy które E nastało?
Nie pytam po co lub dlaczego!
To inna bajka.

--
pozdr. Jerzy

23. Data: 2008-10-24 20:37:55

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:gdt3ct$s9b$1@atlantis.news.neostrada.pl JerzyN
<0...@m...pl> napisał(a):

> Swoją drogą, znasz historię lub wiesz kiedy które E nastało?

Hejka. Nawet jak bym wiedział, to w czym to zmieni moją sytuację jako
konsumenta?
Pozdrawiam nieświadomie Ja...cki

24. Data: 2008-10-24 21:10:28

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Wrzuć gdzieś zdjęcie liścia lub prześlij na priv.
>
> --
> pozdr. Jerzy

Jerzy !
Wysłałam trzy razy te zdjęcia na priv . Nie doszły ?

Pozdrawiam - Jagoda

25. Data: 2008-10-25 19:48:21

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda pisze:
> Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Jerzy !
> Wysłałam trzy razy te zdjęcia na priv . Nie doszły ?
>
> Pozdrawiam - Jagoda

Ups, wysłałaś na to konto, którego prawie nie oglądam.
A listek przepiękny.

--
pozdr. Jerzy

26. Data: 2008-11-03 08:05:29

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Nawet jak bym wiedział, to w czym to zmieni moją sytuację jako
> konsumenta?
> Pozdrawiam nieświadomie Ja...cki

W internecie sa listy substancji i ich kody (E#).

Pozdrawiam,
Bpjea

27. Data: 2008-11-03 19:12:46

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea pisze:
> Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> W internecie sa listy substancji i ich kody (E#).

A w realu 47% polskiego społeczeństwa to uczuleniowcy.
Wiadomość z wczorajszego reportażu w TV.
Właśnie się zapisałem na wizytę do alergologa.
:-(

Jabłoń i grusza
Polianthes tuberosa
zimowanie kanny /paciorecznik/