[OT] siatka do bramki

1. Data: 2004-09-20 20:12:13

Temat: [OT] siatka do bramki
Od: " Gosia z Gdyni" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Czy ma ktoś pomysł jak zrobić siatkę do bramki??? Niemam pomysłu jak się do
tego zabrać dlatego proszę Was o pomoc.
Gosia

1. Data: 2004-09-20 20:13:30

Temat: Re: [OT] siatka do bramki
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia z Gdyni wrote:

> Witajcie.
> Czy ma ktoś pomysł jak zrobić siatkę do bramki??? Niemam pomysłu jak się do
> tego zabrać dlatego proszę Was o pomoc.
> Gosia

Przypuszczalnie tak samo jak siatkę na ryby- czyli filet się kłania :)

pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-09-21 06:51:22

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepszy bylby zwykly sznurek (taki jak kiedys uzywalo sie na wsi do
wiazania slomy). Moja mama tak nam robila jak oszczedna makrame, oczka mialy
tak ok 10x10 cm.

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2004-09-21 10:03:00

Od: " Gosia z Gdyni" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie mogę znaleść kurs filetu??
Nigdy jeszcze nie robiłam takowego, ale moge się nauczyć ;0).
Gosia

1. Data: 2004-09-21 10:06:34

Od: " " <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Głuszek <u...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> wiazania slomy). Moja mama tak nam robila jak oszczedna makrame, oczka mialy

Nigdy nie robiłam makramy, nie wiem jak się do tego zabrać, proszę o jaklieś
wskazówki.
Gosia

1. Data: 2004-09-21 10:08:40

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia z Gdyni wrote:

> A gdzie mogę znaleść kurs filetu??
> Nigdy jeszcze nie robiłam takowego, ale moge się nauczyć ;0).

http://tomella5.webpark.pl/siatki.htm

Przypuszczam, że w Twoim wypadku najprościej będzie pójść do portu i
przydybać jakiegoś starszego rybaka, żeby Ci pokazał, jak się to wiąże
;) Poza tym narzędzia do siatek o dużych okach są nieco mniej subtelne
niż te z pasmanterii ;)

pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-09-21 11:36:53

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Gosia z Gdyni" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:cindit$qlv$1@inews.gazeta.pl...
> Witajcie.
> Czy ma ktoś pomysł jak zrobić siatkę do bramki??? Niemam pomysłu jak się
> [...]

Wydziałam kiedyś siatkę ale do hamaka robioną szydełkiem. Sporej wielkości
łuki łańcuszkowe na przemian z 2 półsłupkami (lub słupkami - będzie szybciej
przyrastać). Ale oszczędności materiałowo czasowej i tak nie wróżę. Może
lepiej jednak kupić? Duże to ma być? To taka pełnowymiarowa bramka do p.
nożnej?
Gocha

[ot] pochwalę się :)
[xxx] szukam
[szydelko] czapeczki dla maluchow
[druty] czapka i skarpety na Boże Narodzenie!!!
[druty] berecik na 4 drutach