[OT] sztywna kolderka

1. Data: 2006-10-16 16:23:14

Temat: [OT] sztywna kolderka
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
zaczal sie juz sezon kolderkowy, tzn dla spiacych maluszkow.
Swoja pocieche do tej pory okrywalam kocykiem, ale przestalo to wystarczac.
Wyciagnelam wiec kolderke- nowiutka i ...
jest sztywna jak deska, Zbysio sie z tego powodu buntuje i nie ma zamiaru
pod nia spac.
Jak poprawic jej kondycje? Czy pranie cos pomoze?
macie jekies pomysly?

tylko pliz, nie kazcie mi pisac na dzieciowa grupe- juz dawno ich nie
czytam- flejm i jedna wielka rozroba.

Honorata i Zbysio ur. 08.02.06 3540g 54cm
[Warszawa] honkul maupa o2.pl (/(/
gg 7307932 skype: hihonor ( ' ')
http://photobucket.com/albums/d170/honkul/Zbysio/

2. Data: 2006-10-16 16:37:35

Temat: Re: [OT] sztywna kolderka
Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

honorek napisał(a):
> [...]
> pod nia spac.
> Jak poprawic jej kondycje? Czy pranie cos pomoze?

A z czego ona jest? Pytam, bo na polar może pomóc pomoczenie w perle z
lanoliną i wypranie. Ale może też mieć w środku taki wsyp, który trzeba
podrzeć (normalnie kupuje się je w takich płatach i przed włożeniem
należy podrzeć na drobne, ale dwa tyg. temu w sklepie widziałam właśnie
kołdrę, w której nie podarto - i była sztywna jak nie wiem...)

--
Pozdrówki,
Aneczka

3. Data: 2006-10-17 09:59:28

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>dwa tyg. temu w sklepie widziałam właśnie
> kołdrę, w której nie podarto - i była sztywna jak nie wiem...)

nasza kolderka wypchana jest chyba wlasnie takm wkladem.
KLUPŚ Obszycie: tkanina biała, 100% bawełna. Wypełnienie: włóknina
atestowana.
Kiedy patrze "przez nia" pod swiatlo- powierzchnia jest jednolita.
zatem pewnie nie podarto..
tylko boje sie, ze jak zaczne drzec to sie strasznie "skawali" i kolderka
bedzie do kitu...
sprawdze na malym kawaqleczku.
--
Honorata i Zbysio ur. 08.02.06 3540g 54cm
[Warszawa] honkul maupa o2.pl (/(/
gg 7307932 skype: hihonor ( ' ')
http://photobucket.com/albums/d170/honkul/Zbysio/

[xxx] Lanarte-ptaszka poszukuje
[xxx] rozne
pokaz decoupage - Kraków 19.10.2006 - godz. 18.00
Szukam wzory Krzesła Cztery Pory Roku
xxx tatty teddy