[OT] teraz ja się chwalę

1. Data: 2005-06-25 14:13:19

Temat: [OT] teraz ja się chwalę
Od: "BlueAga" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuchajcie, ponieważ ostatnio sporo dzieci urodziło się na grupie, to i ja
postanowiłam się pochwalić.
Zrobił nam starszną niespodziankę i 19.06.2005 o godzinie 10.45 przyszedł na
świat nasz ukochany synek Mateusz. Paluszki ma zgrabne, ale czy będzie imał
się robótek ręcznych?? Hmmm... Czas pokaże.
Pozdrawiamy serdecznie
Szczęśliwi BlueaAga, Kolo i Mateusz.

2. Data: 2005-06-25 15:12:58

Temat: Re: [OT] teraz ja się chwal
Od: "Marzena" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak sie zastanawiam czy to byla jedna i ta sama impreza ? ludzie taki wysyp
malenstw :) serdeczne gratulacje ale raczej z robutkami licz na synowa

--
Marzena
www.robotki.police.pl

3. Data: 2005-06-25 16:08:35

Temat: Re: [OT] teraz ja się chwalę
Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BlueAga napisał(a):
> [...]
> świat nasz ukochany synek Mateusz. Paluszki ma zgrabne, ale czy będzie imał
> się robótek ręcznych?? Hmmm... Czas pokaże.

Właśnie podziwiałam ślicznego Mateuszka. :)))
Cieszę się, że wszystko dobrze się potoczyło.
I bardzo serdecznie pozdrawiam Waszą Rodzinkę! )*

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

4. Data: 2005-06-25 16:36:06

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

BlueAga wrote:

> [...]
>świat nasz ukochany synek Mateusz. Paluszki ma zgrabne, ale czy będzie imał
>się robótek ręcznych?? Hmmm... Czas pokaże.

Najserdeczniejsze gratulejszyny !!!

Kot z dzidzia z innej imprezy ewidentnie, za 4 dni konczy 5 miesiecy ;)

--
Dodawaj ZA DARMO ogłoszenia do Aaaby.pl i Gazety Stołecznej: Dla dziecka, Fotografia,
Hobby, Książki, Odzież, RTV i AGD, Meble, Telefony

5. Data: 2005-06-25 18:48:37

Od: "ksantypa" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

BlueAga <b...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> świat nasz ukochany synek Mateusz. Paluszki ma zgrabne, ale czy będzie imał
> się robótek ręcznych?? Hmmm... Czas pokaże.

jejku moje ogromniaste gratulacje...to w sierpniu spotykamy się wózkowo :)
Renata & Marta i Mateusz...ale już prawie dwulatek :)

6. Data: 2005-06-25 18:59:32

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zycze Wam w nadmiarze tego co przynosi dziecko, przychodzac na swiat
SZCZESCIA
:)
a ponadto zdrowia
Ewa (Kraków)

www.republika.pl/ewa_pasinska

7. Data: 2005-06-25 20:50:16

Od: "Ania" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdeczne gratulacje, życzę samych radosnych dni.
Pozdrawiam całą rodzinkę gorąco.
Ania z Zielonej Góry

8. Data: 2005-06-25 22:14:33

Od: "Aneta" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

i ja również soę przyłączam. GRATULACJE. Dużo szczęśliwych dni z maleństwem
a przede wszystkim aby się zdrowo Chowało

Pozdrawiam

Aneta z Zielonej Góry

9. Data: 2005-06-25 22:26:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 25 Jun 2005 16:13:19 +0200, "BlueAga" <b...@o...pl>
wrote:

>S?uchajcie, poniewa? ostatnio sporo dzieci urodzi?o si? na grupie, to i ja
>postanowi?am si? pochwali?.
>Zrobi? nam starszn? niespodziank? i 19.06.2005 o godzinie 10.45 przyszed? na
>?wiat nasz ukochany synek Mateusz. Paluszki ma zgrabne, ale czy b?dzie ima?
>si? robótek r?cznych?? Hmmm... Czas poka?e.
>Pozdrawiamy serdecznie
>Szcz??liwi BlueaAga, Kolo i Mateusz.

Niech sie chowa wesolo i szczesliwie!

Pierz