[OT] wystawa DMC w Wawie - juz w sobote!!!

1. Data: 2004-03-18 20:15:16

Temat: [OT] wystawa DMC w Wawie - juz w sobote!!!
Od: "edi" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny z Warszawy i okolic :)

W najbliższą sobotę i niedzielę (20-21.03) w Warszawie, w godz.: 12 - 18 w
Centralnej Bibliotece Rolniczej, ul. Krakowskie Przedmieście 66, odbędzie
sie wystawa DMC.

Do tej pory nie mialam okazji uczestniczyć w warszawskich spotkaniach
(troche daleko mieszkam), ale w najbliższy weekend będe w Wawie i ta wystawa
tez będzie i może to dobra okazja do spotkania się:)

Proponuję w sobotę około 17.00 (wczesniej nie dam rady, bo mam szkołe:() lub
w niedziele, po 14.30 (ten sam powód:))
Może warszawianki podadza jakas knajpke w najblizszej okolicy, gdzie mozna
usiasc i sie zapoznac:)

Czekam na odzew, zreszta ja w sobote tak czy inaczej na wystawie bede :)

Pozdrawiam
edi

1. Data: 2004-03-19 08:50:41

Temat: Re: [OT] wystawa DMC w Wawie - juz w sobote!!!
Od: "Annach" <a...@A...pccom.info> szukaj wiadomości tego autora

> Proponuję w sobotę około 17.00 (wczesniej nie dam rady, bo mam szkołe:()
lub
> w niedziele, po 14.30 (ten sam powód:))

Mi pasuje tylko niedziela

Annach