Obalanie zakazu kazirodztwa.

2. Data: 2014-08-28 17:33:10

Temat: Obalanie zakazu kazirodztwa.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Teo
Wiedziałem że doczytasz bo katole grzmią o sodomie i gomorze, ale dalej już
zaciemnienie umysłu i nie chcą widzieć jak Lott rucha własne córki
kazirodczo-pedofilnie, a Bóg go błogosławi i masz pokolenie Abrahama, tego od
sładania ofiar z własnych dzieci. Ale ta księga pełna mordów i zboczeń, wariatów i
psychopatów z krwawą bozią w tle. Tworzyli te opowieści degeneraci i dlatego z tylu
religii ta przetrwała, bo jest jedną z najkrwawszych religii z owego okresu, a ludzie
jakie filmy lubią gdzie się trup ściele , więc i dlatego biblia przerwała.

3. Data: 2014-08-28 17:40:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Teo
Zresztą biblia zachęca też do kanibalizmu dzieci, " prawdziwe wzory do naśladowania"

Bóg sprawi, że rodzice będą jedli własne dzieci:
"Będziecie jedli ciało synów i córek waszych." Kpł 26, 29
"Będziesz zjadał owoc swego łona: ciała synów i córek" Pwt 28, 53
"Sprawię, że będą jedli ciało swoich synów i córek; jeden będzie jadł ciało drugiego"
Jr 19, 9
"Dlatego ojcowie będą jedli synów pośrodku ciebie, a synowie jeść będą swoich ojców"
Ez 5, 10

Nawet jeśli gotujesz i zjadasz własne dzieci, nie oznacza to, że jesteś nieczułą
matką:
"Ręce czułych kobiet gotowały swe dzieci: były dla nich pokarmem" Lm 4, 10

Jeśli z kimś się umówicie, że będziecie jeść własnych synów, pamiętajcie, by się
uczciwie dzielić ze współbiesiadnikami, bo pójdą na skargę do króla:
<<Ta oto kobieta powiedziała mi: "Daj twojego syna, a zjemy go dzisiaj, mojego zaś
syna zjemy jutro". Ugotowałyśmy więc mojego syna i zjadłyśmy go. Dnia następnego
powiedziałam do niej: "Daj twego syna, żebyśmy go zjadły", lecz ona ukryła swojego
syna>>. 2 Krl 6, 28-29

4. Data: 2014-08-28 18:19:41

Temat: Re: Obalanie zakazu kazirodztwa.
Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]
trup ściele , więc i dlatego biblia przerwała. (glob)

Globciu, jak zwykle przeinaczasz i w chaosie cos próbujesz powiedzieć tak by
pasowało do Twoich niesprecyzowanych teorii.

To nie Lot ruchał własne córki lecz one ruchały jego. Działał instynkt
samozachowawczy u kobiet, które były przekonane, że pozostały na świecie
tylko one i jeden mężczyzna. Nie miało to dla nich znaczenia, ze jest to ich
własny ojciec, gdyż instynkt nie rozróżnia krewny czy nie-krewny. Instynkt
dba o przetrwanie gatunku i nie dostrzega w działaniu córek Lota żadnej
patologii, lecz raczej życiowa konieczność.

Zadam Ci globciu takie pytanie: Co bys zrobił gdybyś, wskutek jakiegoś
niekorzystnego splotu zdarzeń, pozostał na świecie sam wyłącznie z Twoją
matką ? Albo też byłbyś o tym przekonany tak jak córki Lota. Czy kopulował
bys z nia po to by przetrwało życie czy też podporządkowałbys się zakazowi
współżycia z Twoją matką narzuconemu Ci przez Twojego boga-ojca ?

Wladek Tarnawski
LeoTar
http://leotar.00freehost.com/spring_2013/
http://leotar.friko.pl/Books/

5. Data: 2014-08-28 18:33:44

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

(glob)

A może to tylko taka metafora z tym zjadaniem ?
Czyż nie jest "pożeraniem" dzieci przez rodziców emocjonalne uzależnianie i
paraliżowanie samodzielności dzieci przez uzależniających rodziców ?
A ofiary z dzieci składane nieistniejącym bogom przez ich rodziców - czyz
nie jest to pożeranie własnych dzieci ?
Bogini Kali ten symbol macierzyństwa stwarza i pożera własne dzieci.
A wysyłanie na wojnę synów przez błogosławiące je matki... Czyż to nie jest
pożeranie własnych dzieci przez ich matki ?

6. Data: 2014-08-28 19:57:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Teo
Tak Lott twierdzi że się upił i one go skopulowały, a wiesz co to za tłumaczenie-
przewróciłem się na dziecki, potknąłem się i tak jakoś wyszło, każdy pedofil się tak
tłumaczy. Spójrz na kler według biskupów dzieci ich napastowały dziwnym trafem,
Wesołowskiemu same pedofilnych harem zbudowały, w twoich postach też widać ten
mechanizm usprawiedliwiania . Jak biblia jest takim wzorem to gwałć i do piekarnika,
smaż różowiutkie dzieci na rożnie. Dlatego nawet w czasach barbarzyństwa kazirodcze-
kanibalistyczne plemie było wykluczane ze wspólnoty ludziej, z tego masz mity o
wampirach, ludojadach, czyli ludzi wykluczonych ze świata ludzi, przeklętych.

7. Data: 2014-08-28 23:58:08

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
ludojadach, czyli ludzi wykluczonych ze świata ludzi, przeklętych. (glob)

Alez globciu, Lot nigdy niemówił, że kopulował z córkami. Jak mógł wiedzieć
o tym, że współżył z córkami skoro był nieprzytomny w trakcie z powodu
upojenia alkoholowego ? Córki upiły go własnie dlatego, żeby nie był świadom
współżycia, gdyż będąc wiernym zakazowi kazirodztwa narzuconym mu przez jego
rodziców nie zgodziłby się świadomie współżyć ze swoimi córkami i ludezkość
by zniknęła z powierzchni planety. Dlatego one go upiły by nie był świadom
faktu współżycia z nimi.

Reszta to Twoje ciągłe rojenia - masz bzika na punkcie kleru; pewnie byłeś
przsez któregos molestowany.

8. Data: 2014-08-29 00:21:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Teo
Jak bym ciebie wyruchał to też byś nie czuł co się z tobą dzieje?. Masz ten sam motyw
co ty opisujesz , projektujesz własne zachciewajki na dzieci i niczym ksiądz
racjonalizujesz, iż to dziecko 5 letnie mnie napadło w ciemnej ulicy, zaciągneło
przemocą do wyra, zagroziło zagładą kościoła , spuwę miało w pampersie i biedny
ksiądz został wykorzystany, tylko jakoś prokurator ściga księdza a nie dziecko, bo
tak działa każda recydywista, wysoki sądzie to nie ja , to nie moja ręka, to nie moje
Dna, to oni mnie zmusili, coś mi dali do napoju, a wogóle to mnie tam nie było.

9. Data: 2014-08-29 00:33:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ten biblijny motyw coś innego pokazuje jak się weźmie na logikę, dlatego widać że lot
kłamie, bo z jakiegoś powodu miasto go nienawidzi. Za to on nienawidzi kobiet, motyw
każdego pedofila, za ciekawość żona ma zamienić się w słup soli, za jaką ciekawość,
co widziała naprawdę, dlaczego miasto go nienawidzi że marzy aby spłoneli, motyw
palenia to projekcja nienawiści. Jednocześnie gdy wszyscy płoną i żona zamieniona w
wieliczkę, podpity Lott, jak wódki nie było tylko z winogron pędzili, czyli nie
bardzo pijany, bierze się za coś przez co w swojej nienawiści musiało społonąć miasto
i zsolić żona, a uważa się w swoim samooszustwie za wybrańca, jak ty, chcesz gwałtami
leczyć świat.

10. Data: 2014-08-30 07:04:17

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
dali do napoju, a wogóle to mnie tam nie było. (glob)

Zachowujesz sie globku jak małe dziecko, które czuje, że coś mu dolega ale
nie jest w stanie wyjaśnić sobie i rodzicom co mu dolega gdyż nie nabyło
jeszcze doswiadczenia. Zacznij doświadczac życia a przestaniesz teoretyzować
i pleść androny. Niby wiesz dużo ale nic nie wiesz o życiu. Zacznij
doświadczać z kobietami a one Ci pomogą wyzwolic się z uzaleznienia od
matki. A jeżeli Cię wykorzystaja to też powinno byc dla Ciebie motywem do
zastanowienia dlaczego udało się im tego dokonać.

11. Data: 2014-08-30 07:11:25

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]
leczyć świat. (glob)

A dlaczego nie chcesz sprawdzić tego motywu stosując moja logikę. Byoby to
dla Ciebie doskonałe doświadczenie intelektualne. Boisz sie jednak tego co
mogłoby sie stac z Tobą gdyby okazało sie, ze logika wszczepiona Ci przez
Twoich rodziców okazała się błędna. Nie chcesz sprawdzić tego, boisz się
gdyż Twoje przekonania ległyby w gruzach a wypracowane przez lata
dzieciństwa metody manipulacji dzieki którym czujesz wyższość nad innymi
okazałyby sie nieskuteczne. Ujawnienie mechanizmów obronnych kłamcy to
zagrożenie dla jego poczucia bezpieczeństwa - nie ufając boi się i musi
zdominować swojego oponenta manipulującnim. Tak właśnie postępujesz. Spróbuj
się zmienić a zaobaczysz, że nic złego Ci sie nie stanie. Bo przecież nie
oszukiwałeś świadomie lecz nieświadomie tak jak niueświadomymi oszustwa w
stoisunku do Ciebie byli Twoi rodzice.

Wladek Tarnawski
LeoTar
http://leotar.00freehost.com/spring_2013/
http://leotar.friko.pl/Books/

Wzrost liczby urodzeń w Polsce
Seks tantryczny i prostytucja.
"Hieros Gamos - Powrót do Świątyni"
Rytuał Hieros Gamos w Wielkim Labiryncie
Re: Dlaczego mężczyzna staje sie niewolnikiem swoich rodziców ?