Obowiazek szkolny poza szkola

1. Data: 2006-09-12 09:36:32

Temat: Obowiazek szkolny poza szkola
Od: u...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,

W Polsce istnieje mozliwosc "nie chodzenia" do szkoly, a tylko
zaliczania corocznego materialu i na podstawie tego otrzymuje sie
swiadectwo do nastepnej klasy. Poniewaz teraz wiele dzieci
wyjezdza za granice, wiec pewnie taki sposób nauki jest coraz
czestszy. Czy moglibyscie podzielic sie uwagami na ten temat. Tak
ze strony nauczycieli egzaminujacych, jak i rodziców takich dzieci.

Z góry dziekuje
Usjwo

2. Data: 2006-09-16 13:44:00

Temat: Re: Obowiazek szkolny poza szkola
Od: "KasiaKC" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>czestszy. Czy moglibyscie podzielic sie uwagami na ten temat. Tak
>ze strony nauczycieli egzaminujacych, jak i rodziców takich dzieci.

Pierwsze slysze. Co prawda jest mozliwosc indywidualnego toku nauki ale i
tak jest dziecko pod opieka szkoly. Czy móglbys podac jakas podstawe prawna?

Pozdr.
Kasia

Z góry dziekuje
Usjwo

3. Data: 2006-09-16 15:40:00

Od: j...@m...pl (Jacek Skowroński) szukaj wiadomości tego autora

PT "KasiaKC" <k...@i...pl> scripsit:

Możesz o tym trochę poczytać na stronie http://edukacja.domowa.pl

--
Jacek Skowroński GnuPG: 1024D/FB345534
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

4. Data: 2006-09-18 07:37:04

Od: u...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

KasiaKC napisał(a):

> Pierwsze slysze. Co prawda jest mozliwosc indywidualnego toku nauki ale i
> tak jest dziecko pod opieka szkoly. Czy móglbys podac jakas podstawe prawna?

Podstawa prawna - to nie wiem. Istnieje taka możliwość,
dowiadywałem się w kuratorium i tak możliwośc istnieje. Dyrekcja
szkoły musi udzielić zgody i wyznacza terminy egzaminów
(rocznych/półrocznych). Po zaliczeniu takiego egzaminu dziecko
otrzymuje świadectwo takie samo jakby chodziło do szkoły.
Wydawałoby się że w okresie wzmożonej emigracji młodych ludzi
(bardzo często z małymi dziećmi) jest to stosowane, ale może
większość chce wyjechać na stałe.

Usjwo

zatrudnienie --czy dobre?
Ankieta
excel zadania
kursy i szkolenia
informatyka-test kompetencji absolwenta gimnazjum