Obóz sportowy dla niepełnosprawnych w Zamościu

1. Data: 2004-01-26 13:28:41

Temat: Obóz sportowy dla niepełnosprawnych w Zamościu
Od: a...@p...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

Celem Fundacji jest wspieranie działalności dążącej do wyrównania szans
wszystkich ludzi, a szczególnie osób niepełnosprawnych w obszarze kultury,
nauki, sportu i rekreacji oraz zawodowym.
W kwietniu (najprawdopodobniej w dniach 17-23 kwietnia 2004) fundacja planuje
zorganizowanie obozu sportowego dla osób niepełnosprawnych
(samodzielnych).Planujemy przeprowadzenie podczas tego obozu zajęć
ogólnokondycyjnych, tenisa stołowego i pływania. Być może zostaną też
przeprowadzone zajęcia z nauki gry w bilarda lub tańca na wózkach. Chętnych do
udziału w obozie prosimy o wypełnianie ankiety zgłoszeniowej dostępnej na
www.tacysami.org.pl
Pozdrawiam
Agata Kopeć
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2004-01-26 14:21:11

Temat: Gdzie pojechać na turnus
Od: l...@p...net (Listowy) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

W lipcu tego roku wraz z rodziną chcemy pojechać na turnus
rehabilitacyjno-wypoczynkowy. Myślimy o miejscu w zachodniopomorskim.
Chcielibyśmy by to było nad Morzem. By były tam jakieś rozrywki dla
małych dzieci - tak jak i ja niepełnosprawnych wzrokowo oraz dziecko w
wieku 3 lata z wodogłowiem, dobre zaplecze gastronomiczne, stadnina koni
gdzie ON mogą pojeździć oraz gdzie byłaby hipoterapia, ośrodek, który
spełniał by wymogi PCPR w kwestii dofinansowania - nie mamy problemów
ruchowych. Mamy na razie dwa typy. Dąbki i Darłówek. Czy ktoś może coś
polecić?
Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam - Krzysztof Wostal.

--
Garść informacji o osobach niewidomych:
www.informator-onis.w.pl

Gdzie pojechać na turnus

3. Data: 2004-01-26 18:53:13

Temat: Re: Gdzie pojechać na turnus
Od: "marder" <m...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Listowy" <l...@p...net> wrote:
> W lipcu tego roku wraz z rodziną chcemy pojechać na turnus
> rehabilitacyjno-wypoczynkowy. Myślimy o miejscu w zachodniopomorskim.
> Chcielibyśmy by to było nad Morzem.
Jest niezły ośrodek w Międzywodziu, na wyspie Wolin.
72-415 Międzywodzie ul Plażowa 1
tel (091) 38 138 79 fax (091) 38 148 98
Sam mam zamiar wybrać się tam tego lata :)) Ośrodek ten polecił mi znajomy,
który tam bywał. Pozwolił mi też podać swoje namiary, w razie gdybyś chciał
bardziej szczegółowych informacji. Jeśli chcesz, podeślę na priv.
Pozdrawiam serdecznie
--
Dum vivimus, vivamus

Biedna polska mowo...