Obrzeże trawnikowe

1. Data: 2019-06-05 21:24:41

Temat: Obrzeże trawnikowe
Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Wyleczyłem się już z rolborderów plastikowych i palisad drewnianych. Są
nietrwałe. W tym roku chciałbym porobić nowe obrzeża i podoba mi się wersja:
https://allegro.pl/oferta/elastyczne-obrzeze-trawnik
owe-kraweznik-6-m-7934477841
z tym, że powyższe obrzeże jest chyba z gumy prasowanej, a jak wolałbym
w podobnym kształcie beton (ewentualnie granit).
Zależy mi, aby obrzeże miało w przekroju kształt L, aby można było
jechać wzdłuż kosiarką. Obrzeże ma oddzielać klomby kwiatowe od trawnika
i dobrze by było, aby dawało się układać też po łukach. Klomb ma być 2-3
cm wyżej od trawnika i dlatego "L" musi być.
Spotkaliście gdzieś takie obrzeża?
Jacek