Obrzydliwe oblicza "nauki".

11. Data: 2010-10-29 21:54:18

Temat: Re: Obrzydliwe oblicza
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

kk napisał(a):
> Nemezis <s...@g...com> napisaďż˝(a):

> kobieta=
> mat=
> stereot=
> j=3DB1=

> Heteroseksualna=
> dzieck=
> c=
> =
> =
371645

> http://www.gazeta=

> wp=B3yw=
>

> Poczytaj zalinkowan� przeze mnie dyskusje na racjonali�cie.pl tam jest
> wyja�nione dlaczego b�adzisz (dyskusja dotyczaca hipotetycznego genu 'H')
>
> --
> Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Ja piszę zgodnie z faktami naukowymi a jak zabłądziłeś i działasz na
szkodę normalnych ludzi...to proszę bardzo zakład psychiatryczny i
ciebie z fobi wyleczą.

12. Data: 2010-10-29 22:02:19

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

napisał(a):
> hss <k...@g...pl> napisaďż˝(a):

> niďż˝
> p�ci.
> dojrza�ej
> religii
> potrzebne.
> >

> Jestem pod wra�eniem,poniewa�-to wynika z mojego do�wiadczenia-ideologia
> przewaznie zwyci�a fakty. A� zalinkowa�em Tw�j tekst w pokrewnej dyskusji:
>
> http://www.racjonalista.pl/forum.php/s,371591/i,50#w
371666

> --
> Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

A ten pisze sam do siebie.

13. Data: 2010-10-30 00:51:09

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-29 23:50, Nemezis pisze:

> Naprawdę, wrzuciłeś post obrażający ludzi nauki, swoimi prymitywnymi
> urojeniami i ty jesteś merytoryczny?.

Dyskutujesz z k...k...kreacjonistą, wiesz o tym?

--
Pozdrawiam - Aicha

14. Data: 2010-10-30 01:12:21

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):

> Dyskutujesz z k...k...kreacjonistďż˝, wiesz o tym?
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Czyli debilem, dzięki za uświadomienie

15. Data: 2010-10-30 01:37:55

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Re: Obrzydliwe oblicza
Wiadomość:

Nemezis napisał(a):

> Czyli debilem, dzięki za uświadomienie

Ale są dwa rodzaje kreacjonizmu i z tego co widzę ten jest z kk,
ciekawe po co używa techniki i medycyny jak mu się te dokonania wydają
niewiarygodne...co za cymbał.
Znowż jest kreacjonizm, który opiera się na wiedzy, ale nie tej
naukowej, która zwraca się w kierunku świata pomijając to, żeby ten
świat przyjął odpowiednią formę jest potrzebny obserwator, który
wyłania rzeczywistość i świat jest taki jakim go wyłoni obserwator.
Nawet ciężko jest mówić, że cokolwiek istnieje ponieważ wystarczy
zmienić interpretację parę faktów...które są dowolne, a obraz świata
natychmiast zmieni się dla ludzkości i tak naprawdę cały czas
stwarzamy świat , on powstaje naokrągło a za każdym razem gdy
przetwarzamy informacje i umieszamy ją w swojej kreacji świata. Ale tu
to człowiek jest Bogiem i świat będzie takim jaki sobie stwarzymy,
jeśli będziemy doszukiwali się we wszystkim tragedii On stanie się
tragiczny, bo takim go będziemy chcieli.

16. Data: 2010-10-30 20:13:14

Temat: Re: Obrzydliwe oblicza "nauki".
Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " kk" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jak mam traktować tą wypowiedz? Mam ją uznać za wiarygodną, ponieważ ...?
> Teraz zadam bardzo ważne pytanie; ze względu na kogo ... ?
> Jak już przy temacie "homoseksualnych rodzin", to zadam pytanie
> ewentualnym
> fachowcom ...
> Na jakiego człowieka wyrośnie dziecko,jaką będzie mieć orientację
> seksualną,
> poglady na płeć i zycie,płeć i zachowania seksualne, które od małego
> będzie ... ?
> Czy we właściwym kierunku ... ?

Ja też mam bardzo istotne pytanie: jak myślisz, czy są jakieś granice
wielkiej
satysfakcji, jaką niewątpliwie będę czerpał z twórczej dyskusji z
ideologicznie
ograniczonym, żeby nie powiedzieć 'uszkodzonym', popapranym i niezwykle
zapalonym piewcą kreacjonizmu itp. bzdur, będącym mistrzem w technice
pseudofachowości i bardzo sprawnie zaśmiecajacym grupy dyskusyjne
typu pl.sci.biologia ?
Aby jeszcze poprawić klimat wzajemnego zrozumienia i partnerstwa,
podparł bym się jeszcze może jakimś cytatem z biblii, ale mi
się chwilowo gdzieś zapodziała ...
O, jest:
Błogosławieni cisi, albowiem oni na własność posiądą ziemię (Mt 5,5).

> A jak zapatruje się na to wszystko Stwórca ... ?
A to już NTG ...

17. Data: 2010-10-30 20:33:52

Od: " kk" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nemezis <s...@g...com> napisał(a):

> Ja pisz=EA zgodnie z faktami naukowymi a jak zab=B3=B1dzi=B3e=B6 i
dzia=B3a=
> sz na
> szkod=EA normalnych ludzi...to prosz=EA bardzo zak=B3ad psychiatryczny i
> ciebie z fobi wylecz=B1.

Każda koncepcja naukowa może zaistnieć na rynku ideii tylko tymczasowo,do
póki nie pojawi się lepsza konstrukcja myślowa. W wielu przypadkach ten
wymóg metodologiczny jest pomijany. Zwłaszcza,gdy chodzi o podparcie nauką
przekonań ideologicznych. Żeby nie szukać daleko nalezy przypomnieć ZSRR z
czasów "biologa" Łysenski,czy nową rewelację "naukową" tamtejszych doktorów
psychiatrii. Dla ideologicznych przeciwników pobudowali oni specjalne
zakłady psychiatryczne i na użytek systemu wymyślili nową nazwę:schzofrenia
bezobjawowa.

p.

18. Data: 2010-10-30 20:37:44

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kk wrote:

> [...]
> żebyśmy mogli z nimi współżyć&#8221;.
>
> A jak zapatruje się na to wszystko Stwórca, którego objawił Jezus Chrystus?
> Bóg niejednokrotnie
> ostrzegał ludzi,którzy dręczyli małe dzieci ("chłopca nie majacego ojca").
> Lecz ustami Jezusa
> kolejny raz potwierdził swoje stanowisko w tej sprawie:
> Ewangelia Marka:"A ludzie zaczęli do niego przyprowadzać małe dzieci, żeby
> ich dotknął; lecz uczniowie ich strofowali. Ujrzawszy to,
> Jezus oburzyl sie i rzekl do nich: "Pozwolcie malym dzieciom przychodzic do

Jeśli to co napisałeś, to wszystko na co Cię stać, to może warto żebyś
wiedział, że pisano tu znacznie lepsze rzeczy zarówno "za" jak i
"przeciw". Więc póki co spróbuj nadrobić zaległości i trochę doczytaj.

pozdrawiam
vonBraun

19. Data: 2010-10-30 20:41:00

Od: " kk" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony <r...@x...pl> napisał(a):

.będącym mistrzem w technice
> pseudofachowości i bardzo sprawnie zaśmiecajacym grupy dyskusyjne
> typu pl.sci.biologia....

He,he--kiedyś jakiś dłuższy czas tam nie pisałem. No i co się stało? Ano
robaczki z pl.sci.biologia zamną zatęsknili. No i co miałem zrobić.Wróciłem:)

http://groups.google.com/group/pl.sci.biologia/brows
e_thread/thread/654bac4be
9025607/fc2f8a38500d0dbd?lnk=gst&q=gdzie+jest+kk#fc2
f8a38500d0dbd

nara.

20. Data: 2010-10-30 20:46:52

Od: " kk" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nemezis <s...@g...com> napisał(a):

> Naprawd=EA, wrzuci=B3e=B6 post obra=BFaj=B1cy ludzi nauki, swoimi
prymitywn=
> ymi
> urojeniami i ty jeste=B6 merytoryczny?. Obra=BFasz ludzi, kt=F3rzy kochaj=
> =B1
> swoje dzieci i je poprawnie wychowuj=B1, bo ci g=A3upot do pustego =B3ba
> nawk=B3adano i ty jeste=B6 merytoryczny? I tak wyja=B6niam, jak krowie na
> granicy co jest co.

To nie są ich dzieci,ponieważ oni nie mogą mieć dzieci. Zabrania im tego
naturalne prawo,a przzwolenie maja od takich pryptopedałów ,jak ty.

Prokrastynacja - ACT, CBT, mechanizmy obronne, skrypty analizy transakcyjnej, w co grają ludzie... inne
Spopielenie
E.Fromm nawet w niewinnych bajkach widział seks, powinienem się oburzyć?
Jakie wrażenie
TU O WAS !!!