Obwodnica na podwórku

1. Data: 2007-02-14 14:41:35

Temat: Obwodnica na podwórku
Od: Krzysiek <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Koło mojego domu planowana jest budowa obwodnicy. Odległość ok 15 - 20 m
od budynku mieszkalnego. Urząd Miejski i jego stosowne organy nie
reagują na prośbę przesunięcia drogi o kilkanaście metrów. (szczegóły
www.obwodnica.dai.pl )

Do kogo (wyżej niż UM) mogę się zwrócić z prośbą o interwencję w tej
sprawie.

Pozdrawiam

Krzysiek

2. Data: 2007-02-14 15:48:50

Temat: Re: Obwodnica na podwórku
Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek napisał(a):
> [...]
> od budynku mieszkalnego. Urząd Miejski i jego stosowne organy nie
> reagują na prośbę przesunięcia drogi o kilkanaście metrów. (szczegóły

coz, z tego
http://www.pigeon.i365.pl/www/obwodnica/images/zalac
znik1.jpg
widac, ze jakby przesunac trase tak jak proponujesz/proponujecie,
to trzeba by zbudowac dwie estakadki nad torami, zamiast jednej,
jak jest w projekcie - w zwiazku z tym nie rozumiem stwierdzenia pod
tytulem
"Gdzie jest racjonalne myślenie przy projektowaniu tego ronda!"

> Do kogo (wyżej niż UM) mogę się zwrócić z prośbą o interwencję w tej
> sprawie.

to raczej temat na pl.soc.prawo, a nie pl.rec.dom..

Sierp

3. Data: 2007-02-14 18:13:03

Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
> tytulem
> "Gdzie jest racjonalne myślenie przy projektowaniu tego ronda!"

Mapa nie jest wyraźna ale na oko wygląda, że obecny przebieg jest wytyczony
po "górce". Jakby przesunąć trzeba by prawdopodobnie inwestować w wiadukty.
Tak juz jest, że gdzieś te drogi muszą przebiegać. Na pocieszenie mogę Ci
powiedzieć, że w takiej odległości to zafundują Ci ekrany akustyczne.
(przynajmniej nie będzie widać samochodów).

4. Data: 2007-02-16 06:06:31

Od: ja <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ten pomysl przesuniecia dyskutowany byl z gostkiem ktory ma dom po
drugiej stronie planowanej obwodnicy?
Domyslam sie ze chcesz go uszczesliwic na sile.
Pozdrawiam
Cyprian

5. Data: 2007-02-16 06:10:41

Od: ja <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W pelni popieram postulat o koniecznosci wykupienia calej dzialki z domem.

6. Data: 2007-02-16 07:40:50

Od: Krzysiek <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gostek który mieszka po drugiej stronie obwodnicy bedzie miał ok 60 m
odległości (w tym 30 m sadu). Ja mam odległość 15 m...

7. Data: 2007-02-16 11:07:42

Od: "janek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" napisał w wiadomości

> Gostek który mieszka po drugiej stronie obwodnicy bedzie miał ok 60 m
> odległości (w tym 30 m sadu). Ja mam odległość 15 m...

Na prawdę współczuję. Poważnie.
Nie ma znaczenia 60 czy 15 metrów hałas będzie taki sam.

Ja mam 1000m (1km) do drogi szybkiego ruchu, zasłonięty kilkoma szeregami
domów i hałas jest ogromny (subiektywnie).
Nie ma ekranów. W lecie jak otwarte okna to w domy słyszę tiry.

Ja bym domagał się wykupienia działki i domu.

Janek

Pralka 4 firmy do wyboru...
Tikurilla,Becker czy Levis
sofa poszukiwana...