Obywatele mają prawo bronić się przed neofaszyzmem

91. Data: 2019-03-21 06:09:31

Temat: Re: Obywatele mają prawo bronić się przed neomarksizmem
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 20 marca 2019 23:00:46 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Gdyby byli naprawdę mądrzy, to by wymyślili alfabet z 26 znakami.

Otóż właśnie wynaleźli alfabet z 47 znakami, żeby nie trzeba było pisać
znaczków chińskich (a właściwie hiraganę to nawet kobiety japońskie wymyśliły).
Okazało się jednak prędko, że jest w języku tyle homonimów, iż fonetyczny zapis
mowy jest bardzo nieczytelny (tak jak gdyby w języku polskim zlikwidowano ó/u
h/ch, ż/rz i duże litery) i ostatecznie stanęło na zapisie mieszanym
kanji + hiragana. Jeszcze doszedł do tego drugi alfabet pn. katakana dla
wyrazów obcych, wynaleziony kiedy mnisi studiowali sanskryt i trzeba było
zapisywać wymowę mantr dla wiernych.

92. Data: 2019-03-21 06:14:39

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 marca 2019 01:54:56 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:
> [...]
cja-google-dalej-nie-odroznia-afroamerykanow-od-gory
li/

enie/

> A socjal w Japoni jaki jest?
>
> //może ten analfabetyzm skorelowany jest z wysokim socjalem?

Z tego co słyszałem rzadki i przyznawany chyba tylko najbardziej upośledzonym
grupom jak Ainu, burakumin czy hibakusha. Normalny Japończyk to ZTCW wstydziłby
się być na socjalu niezależnie od jego wysokości, bo co to ludziska powiedzą?

93. Data: 2019-03-21 06:29:31

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 marca 2019 02:15:11 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> [...]
enie/

> Intencje, też się licza.
>
> Na tym polega fenomen Katolicyzmu, że nakłada na władze ograniczenia
> moralne.
> Stawia przed władzą świecka takie same wymagania jak i przed wiernymi,
> podległymi, tej władzy.
>
> Zakładam, że na wszystkich dworach ówczesnej Europy dobrze zrozumiano
> ten dokument i dlatego reformacja tak błyskawicznie objeła wiekszośc
> krajów tzw. kolonialnych.
>
> A jeden Cesarz, to nawet obraził sie na tego Papierza i wydał swoje
> 'Nowe Prawa', zabraniające brania Indian w niewole.

niewolnictwo/

W Polsce ZTCW humanizm renesansowy = neopańszczyzna. Humanizm renesansowy
akurat był rozpowszechniany równo jak leci w Polsce przez jezuitów (którzy
niestety nie mieli tyle polotu wolnościowego co ci z paragwajskich redukcji)
i przez reformację protestancką, tak więc szlachta nolens volens nie miała
innego systemu edukacji. To humanizm zniszczył rodzimowierstwo szlachty
na Mazowszu, co objawiło się końcem pochówków ciałopalnych i początkiem
wystawiania truchła robakom w trumnach, a fe! (dobrze że ta barbarzyńska
praktyka odchodzi ponownie do przeszłości) Na Zachodzie humanizm renesansowy to
absolutyzm i co za tym idzie upadek większości monarchii parlamentarnych.

Jasną kartą humanizmu oświeceniowego znoszącego niewolnictwo i absolutyzm
w XIX-wiecznej Europie było... naprawianie tego, co humanizm renesansowy napsuł.
Trochę tak jak w tym kawale z rabinem i kozą.

94. Data: 2019-03-21 09:24:28

Temat: Re: Obywatele mają prawo bronić się przed neofaszyzmem
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-19 o 12:39, Kviat pisze:

> Jesteś debilem.

Pomiń "ś" dodaj "m" i masz swój dokładny obraz.

> Ty chyba lubisz robić z siebie idiotę :)
> Ile już razy ci powtarzałem, tłumaczyłem i podawałem konkretne
> przykłady, że kościół chroni tych zboczeńców? No ile?
> Normalny człowiek załapałby po pierwszym razie... dziecko by zrozumiało.

Kłamliwy bełkot powtarzany bez końca. Tylko to od ciebie idzie wyczytać.

> Zatrzymaj edukację. Powodzenia :):)

Teraz jak widać metody Hitlera nazywają się edukacją.

> No cóż... czyli nie jesteś w stanie pojąć co się wokół ciebie dzieje.
> To smutne.

Aż oślepia mnie brunatny kolor twojej koszuli.

> Stajesz po stronie ludzi, którzy chronią i ukrywają pedofilów.
> Jesteś debilem i to niebezpiecznym debilem.

Nawet nie mają możliwości ukrywania, kiedy to do ciebie dotrze ty zakuta
pało?

> Nie jesteś antyfaszytą. Jesteś zwykłym skurwysynem, który broni
> instytucję chroniącą pedofilów i rzucającym obrzydliwe insynuacje na
> mój temat o rzekomym zgwałceniu mnie przez sukienkowego funkcjonariusza.
>
> Jak wielką pojebaną gnidą trzeba być, żeby takie insynuacje wrzucać na
> grupę?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Jak na brunatnego przystało - piękna recenzja mojego sprzeciwu dla
prześladowania ludzi, ludzi którzy nie robią nikomu nic złego. Adolf z
pewnością jest dumny.

95. Data: 2019-03-21 09:24:38

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-19 o 16:03, Ilona pisze:

> Już ogłosili.
> Jest nadzieja, że powyżynają się nawzajem.

Nie ulega wątpliwości, tylko że raczej my tego już nie zobaczymy.

96. Data: 2019-03-22 01:27:15

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-21 05:57, Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]
i-oddane-w-rece-pedofilow-dziennikarze-spiegla.html?
disableRedirects=true

> [...]
> szkody jej produkcja wyrządzała młodocianym modelom i modelkom, aktorom
> i aktorkom (jak np. Eva Ionesco czy Brooke Shields). Wydaje się, że na fali
> euforii II fali rewolucji seksualnej w latach 90. ludzie zwyczajnie przestali
> myśleć. Demoralizacja szła od góry. Miałem znajomego profesora na jednym
> z wydziałów ścisłych uniwerku, który był miłośnikiem Boskiego Markiza,
> organizował popijawy dla studentów i studentek w akademikach i przysyłał linki
> do stron fotografii rozebranych podlotków. Z tego co słyszałem, później wpadł
> i wyleciał z hukiem jak już skończyła się euforia.

Tym razem też zapewnie będzie tak samo.
Może jeszcze ktoś dodatkowo dostanie po ryju i będzie płacz, że
'murzynów biją'!

97. Data: 2019-03-22 01:31:41

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-21 06:14, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> się być na socjalu niezależnie od jego wysokości, bo co to ludziska powiedzą?

I to by potwierdzało wnioski z eksperymentu Calhouna.

98. Data: 2019-03-22 01:57:45

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-21 06:29, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> w XIX-wiecznej Europie było... naprawianie tego, co humanizm renesansowy napsuł.
Trochę tak jak w tym kawale z rabinem i kozą.

Tera, mamy nową koze! Horkheimera.
http://www.historiasztuki.com.pl/strony/021-06-00-AN
TYKULTURA-PODSTAWY-STYGMATYZACJA.html

// miejmy nadzieje że i z nią tez będzie podobnie.

99. Data: 2019-03-22 02:57:10

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-21 09:24, Trybun wrote:

> Nie ulega wątpliwości, tylko że raczej my tego już nie zobaczymy.

Kto wie?
Tera, wszędzie takie tempo.

100. Data: 2019-03-22 09:37:53

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 22 marca 2019 01:32:18 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

osobliwości

cja-google-dalej-nie-odroznia-afroamerykanow-od-gory
li/

enie/

> I to by potwierdzało wnioski z eksperymentu Calhouna.

Wnioski były tylko częściowo prawdziwe, bo pominięto pojawiające się zjawisko
chowu wsobnego i jego wpływ.

HAPPY BIRTHDAY, URANUS
nasi tu byli
Sprawa ,,Burego".