Obywatele mają prawo bronić się przed neofaszyzmem

11. Data: 2019-03-16 19:32:40

Temat: Re: Obywatele mają prawo bronić się przed neofaszyzmem
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-16 o 19:14, b...@g...com pisze:
> [...]
rotestowac/

> cyt. > Wyrokiem pana Bilińskiego wolno będzie blokować parady równości,
ponieważ homoseksualiści są obrzydliwi.

Z jakiej oszołomowni ten cytat?
Ktoś, kto to napisał ma poważne problemy z myśleniem.

Bycie obrzydliwym nie jest zakazane (spójrz na ławy sejmowe pisu).
Propagowanie faszyzmu jest zakazane.

Nie przeczytałeś uważnie:
"W pierwszej instancji sąd uniewinnił wszystkich. Sędzia Biliński w
uzasadnieniu podkreślał, że to marsz ONR zasługiwał na rozwiązanie ,,z
powodu haseł jednoznacznie ksenofobicznej treści". W sytuacji bierności
policji wobec neofaszystów obywatelskim obowiązkiem było sprzeciwienie
się haniebnemu marszu."

> protestujących przeciwko neofaszystom.
>
> W PL jest wolność zgromadzeń i wolność tuptania.

Ale propagowanie faszyzmu jest zakazane.

> Kontrmanifestacje
> zdaje się są dozwolone, ale nie można położyć się na ulicy plackiem
> przeszkadzając innym w tuptaniu:)
Przeszkadzali w propagowaniu faszyzmu, a nie w tuptaniu.
Co w tym takiego trudnego do zrozumienia?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2019-03-17 03:04:44

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-16 12:35, Trybun wrote:

> Naprawdę nawoływali ciebie - " wyjdź pietia z domu i zabij pedała"?

:)))))

13. Data: 2019-03-17 03:07:00

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-16 13:09, Kviat wrote:

> Ma. W Polsce jeszcze ma. Już niedługo.
> W niektórych państwach już stracił.

i to cie najbardziej boli!

marzy ci się laicka evropa?

// niedoczekanie !

14. Data: 2019-03-17 09:36:24

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-16 o 13:09, Kviat pisze:

> Ma.
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Zaiste, szkoda na ciebie atramentu.

15. Data: 2019-03-17 09:37:11

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-17 o 03:07, Ilona pisze:

> i to cie najbardziej boli!
>
> marzy ci się laicka evropa?
>
> // niedoczekanie !

E tam - wyruchał, albo nie wyruchał, go jakiś kieckowy i stąd tak wiele
urazy.

16. Data: 2019-03-17 10:47:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> i to cie najbardziej boli!

Nie boli mnie, że traci :)

> marzy ci się laicka evropa?

Każdemu normalnemu taka się marzy.
Trzeba być idiotą albo masochistą, żeby chcieć mieszkać w państwie
wyznaniowym.

> // niedoczekanie !

Zdziwisz się :)
Religianci robią co mogą, żeby ten proces przyśpieszyć.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2019-03-17 10:59:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-17 o 09:37, Trybun pisze:

> E tam - wyruchał, albo nie wyruchał, go jakiś kieckowy i stąd tak wiele
> urazy.

Jakby ci to napisać... to, że klechy podają kłamliwe i wielokrotnie
zaniżone statystyki dotyczące pedofilów w swoich szeregach, to nie
znaczy że dali radę zgwałcić wszystkich.
W całokształcie wszystkich gwałtów przez nich dokonanych, to te cielesne
są marginesem. Cała reszta, to gwałty na umyśle.
Mi udało się uniknąć jednego i drugiego. Wam się nie udało.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2019-03-17 13:18:06

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Ale propagowanie faszyzmu jest zakazane.

> Przeszkadzali w propagowaniu faszyzmu, a nie w tuptaniu.
> Co w tym takiego trudnego do zrozumienia?

Nawijasz głupoty jak nakręcona katarynka. Jak propagowali jaki faszyzm, trza było iść
do prokuratury a nie leżeć plackiem na ulicy.

Sodomici propagują sodomię:)

19. Data: 2019-03-17 14:20:54

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-17 o 13:18, b...@g...com pisze:

> Nawijasz głupoty jak nakręcona katarynka.

A czego nie zrozumiałeś?

> Jak propagowali jaki faszyzm, trza było iść do prokuratury a nie leżeć plackiem na
ulicy.

Przecież poszli do prokuratury.
Nie przeczytałeś uważnie uzasadnienia sądowego:
"W sytuacji bierności policji wobec neofaszystów obywatelskim
obowiązkiem było sprzeciwienie się haniebnemu marszu."

Albo przeczytałeś, ale z jakiegoś niezrozumiałego dla normalnego
człowieka powodu wypierasz informację, z którą miałeś okazję zapoznać
się już kilkukrotnie.

> Sodomici propagują sodomię:)

Bredzisz.
Nie da się namówić osoby heteroseksualnej do homoseksualizmu.
Homoseksualistów boją się ci, którzy nie są pewni swojej orientacji.
Boją się do niej przyznać i żeby się uwiarygodnić przed swoim
środowiskiem jacy to oni heteroseksualni atakują homoseksualistów.

Dlaczego boisz się homoseksualistów?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2019-03-17 18:54:54

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-17 09:37, Trybun wrote:

> E tam - wyruchał, albo nie wyruchał, go jakiś kieckowy i stąd tak wiele
> urazy.

To możliwe!
W dzieciństwie był aż tak obrzydliwy, że nawet najbardziej oddani
sprawie agenci, zainstalowani wśród kleru, nie podołali.

HAPPY BIRTHDAY, URANUS
nasi tu byli
Sprawa ,,Burego".
Wielki Brat