Oczy - operacja - zmniejszenie wady wzroku

1. Data: 2000-05-10 08:52:35

Temat: Oczy - operacja - zmniejszenie wady wzroku
Od: "Michal K." <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow
Chcialby sie dowiedziec czy we Wroclawiu lub gdziekolwiek jest mozliwe
poddanie sie operacji zmniejszenia wady wzroku (L +3 P+4 ) i czy wogole jest
mozliwe wykonanie takiej operacji na dalekowzrokowcu bo slyszalem ze sa
jakies przeciwwskazania oraz ile by taka operacja kosztowala. Interesuje
mnie rowniez przypadek ludzi z wada krotkowzroczna.
pozdrawiam i dziekuje za odp.

2. Data: 2000-05-12 08:21:07

Temat: Re: Oczy - operacja - zmniejszenie wady wzroku
Od: "BaN" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakies przeciwwskazania oraz ile by taka operacja kosztowala. Interesuje
> mnie rowniez przypadek ludzi z wada krotkowzroczna.

Dołączam się do prośby - ja z kolei jestem krótkowidzem (ok. -4.5/-5.5) i
ciekaw jestem, czy da się to skorygować w jakiś sposób operacyjnie -
oczywiście w renomowanej klinice, najlepiej w okolicach Warszawy...

Dzięki,
BaNioch

3. Data: 2000-05-15 12:19:37

Od: akl <a...@z...mimuw.edu.pl.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

BaN wrote:

> Dołączam się do prośby - ja z kolei jestem krótkowidzem (ok. -4.5/-5.5) i
> ciekaw jestem, czy da się to skorygować w jakiś sposób operacyjnie -
> oczywiście w renomowanej klinice, najlepiej w okolicach Warszawy...

W Warszawie w klinice Wojskowej Akademii Medycznej na Szaserów i w prywatnej
klinice "Laser" na Boya-Żeleńskiego (w obu przypadkach płatne). Nie wiem na
ile te kliniki są renomowane. Dużo było o tym w zeszłym roku na grupie -
archiwum listy jest na http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-medycyna/.
W tym roku coś cicho na ten temat.

--

Adam

4. Data: 2000-05-16 12:43:20

Od: "Michal K." <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik akl <a...@z...mimuw.edu.pl.no.spam> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@z...mimuw.edu.pl.no.spa
m...
> [...]

na
> ile te kliniki są renomowane. Dużo było o tym w zeszłym roku na grupie -

Mnie natomiast interesuje czy to gra jakas roznice czy ktos jest
krotkowidzem czy dalekowidzem i ile to kosztuje. I czy sa jakies
przeciwwskazania do wykonania takiej operacji. Jesli ktos juz przeszedl taka
operacje to czy moglby sie podzielic wrazeniami przed i po takiej operacji.
pozdrawiam

q...@f...poltronic.net

5. Data: 2000-05-17 14:15:06

Od: ...@...pl (Leszek 'Leon' Krupiński) szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ship log, stardate: [-30]4218.4, Michal K. reports:
> Jesli ktos juz przeszedl taka
> operacje to czy moglby sie podzielic wrazeniami przed i po takiej operacji.

Ja osobiście nie, ale żona brata (bratowa jakoś mi się nie podoba :)
miała taką operację w Katowicach. Wzrok się jej poprawił, ale dosyć
często nażeka na ból oczu.

--
Leszek Krupiński jr. +48 501 756 211
http://www.leon.w-wa.pl/

6. Data: 2000-05-18 16:15:30

Od: akl <a...@z...mimuw.edu.pl.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

"Michal K." wrote:

> prywatnej
>
> Mnie natomiast interesuje czy to gra jakas roznice czy ktos jest
> krotkowidzem czy dalekowidzem i ile to kosztuje.

Dalekowidzenie jest trudniejsze do uleczenia. Na Szaserów robią tylko metodą
PRK którą się leczy tylko krótkowidzów, ok. 2000 PLN. W Laserze robią też
metodą LASIK którą można wyleczyć również dalekowidza. LASIK kosztuje ok. 4000,
lekarz z Szaserów mówi że ta metoda jest nowocześniejsza, mniejsze ryzyko
powikłań, mniejszy ból po zabiegu i krócej trwa gojenie. Dokładny opis zabiegów
jest na stronie LASER-a http://www.okolaser.com.pl/

> I czy sa jakies
> przeciwwskazania do wykonania takiej operacji.

No podobno trzeba być w wieku 18-50, mieć nie zmieniającą się wadę przez co
najmniej rok, można mieć zbyt cienką rogówkę, ale to się sprawdza na badaniach
klasyfikacyjnych.

> Jesli ktos juz przeszedl taka
> operacje to czy moglby sie podzielic wrazeniami przed i po takiej operacji.
> pozdrawiam

No dobra jak nie chesz przeglądać archiwum to pod adresem
http://rainbow.mimuw.edu.pl/~akl/OKO/OKO
masz sklejone przeze mnie wszystkie posty z zeszłego roku. Tam wiele wrażeń
zostało opisanych :-)

--

Adam

7. Data: 2000-05-19 10:13:09

Od: "Michal K." <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> metodą LASIK którą można wyleczyć również dalekowidza. LASIK kosztuje ok.

I tu moje pytanko czy za te 4000 zl robia obydwa oka ???

> lekarz z Szaserów mówi że ta metoda jest nowocześniejsza, mniejsze ryzyko
> powikłań, mniejszy ból po zabiegu i krócej trwa gojenie. Dokładny opis
> [...]

Dzieki za adres bardzo mi sie przydal :)

> No podobno trzeba być w wieku 18-50, mieć nie zmieniającą się wadę przez
co
> najmniej rok,

No to kwalifikuje sie do tego :))

> [...]
> http://rainbow.mimuw.edu.pl/~akl/OKO/OKO
> masz sklejone przeze mnie wszystkie posty z zeszłego roku. Tam wiele

Nawet te nieprzyjemne ?? :)

pozdrawiam i dziekuje za odp.

8. Data: 2000-05-22 14:15:36

Od: akl <a...@z...mimuw.edu.pl.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

"Michal K." wrote:

> [...]
> metodą
> 4000,
>
> I tu moje pytanko czy za te 4000 zl robia obydwa oka ???

Za oba i badanie klasyfikacyjne jest wliczone.

--

Adam

9. Data: 2000-05-23 12:08:32

Temat: Odp: Oczy - operacja - zmniejszenie wady wzroku
Od: "Monika" <m...@l...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek 'Leon' Krupiński <...@...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:s...@d...dom.pl...
> [...]
>
> Ja osobiście nie, ale żona brata (bratowa jakoś mi się nie podoba :)
> miała taką operację w Katowicach. Wzrok się jej poprawił, ale dosyć

ja miałam taką operację z - 11 do -1 :-)))))))))

10. Data: 2000-05-27 19:30:49

Od: "Mariusz" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika <m...@l...lublin.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8gdsff$8po$...@h...man.lublin.pl...

> ja miałam taką operację z - 11 do -1 :-)))))))))

I jak wrazenia ?? Czy odczuwasz jakis bol oczu i czy faktycznie odczuwa sie
taka poprawe ???

pozdrawiam

MARIUSZ

Czy ktos wie
Odp:Witamina C
Implanty stomatologiczne
migrena i ortopedia
Morfologia - czy da sie stwierdzic kiedy nalezy isc.. (???)