Oczy w potrzebie!

1. Data: 2003-01-16 21:12:42

Temat: Oczy w potrzebie!
Od: "x" <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!
Ostatnio pojawił się pewien problem w moim życiu, mianowicie pękają mi
naczynka krwionośne w oku, czasami po cały dniu pracy mam tak czerwone
białko oka, że prawie nie widać całej reszty:), co gorsze w takim wypadku
oczy mnie bardzo pieką, potem zaczynaja boleć a kończy sie to wszystko
silnym bólem głowy.
Juz wcześniej miałam problemy z oczami typu:suchość, i nie pomagaja mi
kropelki typu "tears naturale".
Co to oznacza?Czy brakuje mi jakiś witaminek lub minerałów? Jesli tak to
jakich? A może to początek czegoś gorszego?

Pozdrawiam
Sabi

2. Data: 2003-01-16 21:33:52

Temat: Re: Oczy w potrzebie!
Od: "casus" <c...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio pojawił się pewien problem w moim życiu, mianowicie pękają mi
> naczynka krwionośne w oku, czasami po cały dniu pracy mam tak czerwone
> białko oka, że prawie nie widać całej reszty:),

Wg tego co opisujesz to nie pekanie a silne przekrwienie...i co to
znaczy"ostatnio"?

> [...]
> silnym bólem głowy.
> Juz wcześniej miałam problemy z oczami typu:suchość, i nie pomagaja mi

to moze wiele rzeczy oznaczac..........

Czy brakuje mi jakiś witaminek lub minerałów? Jesli tak to
> jakich?

witaminek? mineralow? na pewno nie !!!!

A może to początek czegoś gorszego?

wlasnie.....ale moze to i banalne tylko.......

Pozdrawiam
> Sabi

......wiec moze przy tak silnych dolegliwosciach udalbys sie do okulisty?:-)

pozdrawiam:-)
casus

3. Data: 2003-01-17 17:28:46

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 16 Jan 2003 22:12:42 +0100, x napisał/a:

> [...]
> Co to oznacza?Czy brakuje mi jakiś witaminek lub minerałów? Jesli tak to
> jakich? A może to początek czegoś gorszego?

Bierz Rutinoscorbin.

--
Pozdrawiam;
Kaja

4. Data: 2003-01-17 18:57:04

Od: "casus" <c...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bierz Rutinoscorbin.
>
> --
> Pozdrawiam;
> Kaja

Po co?
wg mnie to nie pekanie a mocne zaczerwienie...ale....mysle, ze nie trzeba
kombinowac, tylko do lekarza.
casus

hej lekarze-
Slask/K-ce - dobry chirurg szczekowy/dent. ?
Figówka gronkowcowa
Badanie plynu mozgowo-rdzeniowego
kardiolog