Oczyszczenie - ukladu pokarmowego.

1. Data: 2008-07-01 11:26:30

Temat: Oczyszczenie - ukladu pokarmowego.
Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
od dluzszego czasu jestem zmeczony i rozdrazniony.
Mimo aktywnego trybu zycia (ktory wymuszam na organizmie) sporty
silowe i rekreacyjne nic nie pomaga.
Czesto jak cos zjem szczegolnie typu chleb i wszystkie pochodne to
czuje sie zle taki rozespany i zamulony.
Badania wychodza dobrze wszystko w normie jedynie cholesterol
podwyzszony co mnie dziwi z racji idealnej diety, ktora na pewno nie
powinna go podwyzszac a wrecz przeciwnie.
Rozczytalem sie troche w oczyszczeniu organizmu przez udroznienie
ukladu pokarmowego ale niektore artykuly i komentarze dziwnie brzmia
np oczyszczanie ukladu przez ingerencje plynow wlewanych z odbytu itp
wydaje mi sie to zbyt inwazyjne szczegolnie ze natrafilem na pare
artykulow jakoby wskazywalo na rozlegulowanie flory w jelitach.

Co stosowac z lekow ktore pomoga mi oczyscic organizm ze zlogow i
tokstyn??
bo caly czas czuje sie jakby cos mnie toczylo od srodka i zero checi
do zycia...

2. Data: 2008-07-01 18:21:52

Temat: Re: Oczyszczenie - ukladu pokarmowego.
Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <p...@i...pl>

>z racji idealnej diety,

Sa setki diet. Która to ta idealna?
S*

3. Data: 2008-07-01 19:11:11

Od: "bisskup" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Uzytkownik <p...@i...pl>

> Sa setki diet. Która to ta idealna?
> S*

ta która do jego aktualnego zapotrzebowania na określone składniki odrzywcze
jest wystarczająca...

bisskup

4. Data: 2008-07-01 20:21:26

Od: "Latet" <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co stosowac z lekow ktore pomoga mi oczyscic organizm ze zlogow i
> tokstyn??

Konkretnie z jakich "toksyn" i jakich "zlogów"?

Latet

5. Data: 2008-07-02 10:54:10

Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lip, 22:21, "Latet" <l...@s...pl> wrote:

> Konkretnie z jakich "toksyn" i jakich "zlogów"?
>
> Latet

Z tych zlych i niedobrych :)

6. Data: 2008-07-02 13:37:29

Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

e.googlegroups.com...
> [...]
> tokstyn??
> bo caly czas czuje sie jakby cos mnie toczylo od srodka i zero checi

Chleb po zjedzeniu jest trawione na cukry, być może masz cukrzycę i zalecam
badania w tym kierunku. Chcesz oczyścić organizm, to pij tylko wodę,
ogranicz cukry do 100 % wymaganych dziennie (kilka gram w sumie, ale
dostosuj sobie do treningu - być może dobra by była wizyta u dietetyka) oraz
płatki ryżowe np. Myślę, że tydzień wystarczy żebyś uwierzył, że może nie
chodzić o diete (gdyby z tym miał Twój organizm problemy miałbyś duże
problemy z ćwiczeniem)

Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.na11.pl
Blog : http://user-maat-re.blogspot.com/

7. Data: 2008-07-03 06:31:41

Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lip, 15:37, Jarosław Grzyb <g...@o...pl> wrote:

> [...]
> płatki ryżowe np. Myślę, że tydzień wystarczy żebyś uwierzył, że może nie
> chodzić o diete (gdyby z tym miał Twój organizm problemy miałbyś duże

Badania na cukier robilem wielokrotnie bo wlasnie podejrzewalem
cukrzyce i wyszly wzorowo.
Do tego robilem krzywa cukrowa i tez wyszla bdb.
Jedynie co to zle mi wychodzi w badaniach helikobakter na ktory juz
bralem leki ale malo daja bo dalej wychodzi.
Moze to byc powodem takiego sampoczucia ?
Ale wracajac do sedna pytania sa leki oczyszczajace jelita w ogole ?
czy robi to sie tak inwazyjna metoda jak lewatywa itp ?

8. Data: 2008-07-03 07:19:07

Od: "Latet" <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale wracajac do sedna pytania sa leki oczyszczajace jelita w ogole ?

Może jestem w błędzie, ale czy pojęcie "oczyszczanie jelita z toksyn"
nie należy raczej do paramedycyny, a nie do naukowej medycyny?

latet

9. Data: 2008-07-03 10:01:33

Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c.googlegroups.com...
On 2 Lip, 15:37, Jarosław Grzyb <g...@o...pl> wrote:

e.googlegroups.com...

Tzn generalnie oczyszczanie jelit, w wypadku gdy nie trzeba zrobić płukania
(co jest bardzo inwazyjne ;) ) to polega na podawaniu bardzo precyzyjnie
wybranego jedzenia, albo w ogóle nie podowania i kroplówka - ale naprawdę
czegos takiego (przynajmniej z mojego punktu widzenia) się nie stosuje...
Można pomyśleć w ten sposób : bakterie w większości żywią się cukrami, więc
postaraj się ograniczyć spożycie tego środka - co prawda być może nastąpi to
jak z lekami (chwilowa poprawa) i powróci po diecie... Ale możesz
spróbować...

Złe samopoczucie... Hmm może chodzić o choroby, często po zmianie diety,
uzupełnieniu witaminami i ćwiczeniach ludzie się czują naprawdę o niebo
lepiej - zwłaszcza po "terapią" magnezem i żelazem (to drugie gdy morfologia
schyla się na anemie). Rozdrażnienei może wynikaż z niewysypiania się,
lekkiego stanu zapalnego (hormony, alergie...) tak naprawdę jest to ciężko
ustalić...

Co więc radzę? Skoro sugerujesz drogi pokarmowe, to ja sugeruję ograniczyć
cukry i być moze produkty silnie uczulające (np jajka - tutaj polecam google
i sprawdzić sobie). Być może coś co jesz daje takie właśnie lekkie objawy?

10. Data: 2008-07-03 13:40:11

Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i sprawdzić sobie). Być może coś co jesz daje takie właśnie lekkie objawy?

Cukry jem naprawde malych ilosciach slodze herbate tylko ktora pije
raz na 3-4 dni
I kawe, ktore tez rzadko pije.
Nawet sokkow nie pije nie mowiac o jakis syfach typu woda gazowana z
cukrem i zabarwiaczem.
Moge definitywnie skonczyc z cukrem np nie slodzic tej herbaty czy
kawy ale czy to cos da skoro tak malo go juz jem?

palenie bierne
Ciekawa sprawa z nadcisnieniem
[OT] Poradnik dla lekarzy-przestępców
powikłania usunięcia ciąży
Fale ciepła, pocenie się... - co to może być?