Odciecie pradu bez ostrzezenia

1. Data: 2007-11-25 17:58:19

Temat: Odciecie pradu bez ostrzezenia
Od: "omega_fan" <o...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy odciecie pradu bez ostrzezenia za
niezaplacone rachunki jest zgodne z prawem?

Pomijam kwestie umowy miedzy odbiorca a
zakladem energetycznym... tam jest wyraznie
napisane o ostrzezeniu.

2. Data: 2007-11-25 18:07:53

Temat: Re: Odciecie pradu bez ostrzezenia
Od: "Wujek Dobra Rada z kraju Rad" <m...@w...gazeta.stad.pl.to> szukaj wiadomości tego autora

a czemu my mamy płacić za ciebie?

3. Data: 2007-11-25 18:37:15

Od: "omega_fan" <o...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

>a czemu my mamy płacić za ciebie?

Jak nie masz nic do powiedzenia, to się nie odzywaj.
Proszę o odpowiedzi na pytanie.

4. Data: 2007-11-25 18:41:30

Od: "tpsa" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "omega_fan" <o...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niezaplacone rachunki jest zgodne z prawem?
>
> Pomijam kwestie umowy miedzy odbiorca a
> zakladem energetycznym... tam jest wyraznie

No więc już sobie odpowiedziałeś.
Niezgodne z umową to niezgodne z prawem, tak samo jak nie płacenie
rachunków.
Jerzy Stanisław

5. Data: 2007-11-25 18:41:59

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

omega_fan napisał(a):
> [...]
> niezaplacone rachunki jest zgodne z prawem?
>
> Pomijam kwestie umowy miedzy odbiorca a
> zakladem energetycznym... tam jest wyraznie

Niepłacenie za usługę/towar jest zerwaniem umowy. czyli to Ty pierwszy
naruszyłeś jej warunki.
Czego Ty chcesz? Żeby Ci prąd za darmo dostarczano?

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

6. Data: 2007-11-25 18:43:04

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-11-25 19:37, Niejaki/a omega_fan bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> Jak nie masz nic do powiedzenia, to się nie odzywaj.
> Proszę o odpowiedzi na pytanie.

Kiedy on mial cos do powiedzenia! I to b. dobrze odpowiedzial!

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

7. Data: 2007-11-25 18:48:52

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> No więc już sobie odpowiedziałeś.
> Niezgodne z umową to niezgodne z prawem, tak samo jak nie płacenie
> rachunków.

nie kazda umowa jest zgodna z prawem:)
wiec czasami obojetne co bys nie podpisa, jesli zapis w umowie jest nie
zgodny z prawem to umowa traci waznosc w tym punkcie.

--
pzdr
piotrek

8. Data: 2007-11-25 18:49:52

Od: "omega_fan" <o...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedy on mial cos do powiedzenia! I to b. dobrze odpowiedzial!

Tak? to przeczytaj jeszcze raz moje pytanie, potem jego
odpowiedź... jak nie pomoże, to jeszcze raz... i jeszcze...

9. Data: 2007-11-25 18:51:27

Od: "omega_fan" <o...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niepłacenie za usługę/towar jest zerwaniem umowy. czyli to Ty pierwszy
> naruszyłeś jej warunki.

Tak.

> Czego Ty chcesz? Żeby Ci prąd za darmo dostarczano?

Nie. Żeby przed odcięciem prądu ktoś mnie łaskawie
poinformował, że mam niezapłacone za styczeń, a nie
żebym się o tym dowiedział w listopadzie zastając w
drzwiach wetknięty karteluszek z nabazgraną informacją,
że oto własnie mi odłączono prąd.

To, że jest to niezgodne z umową zawartą między mną
a zakładem energetycznym już wiem.

Pytam, czy jest może jakieś prawo, które zabrania
takich praktyk niezależnie od treści umowy.

10. Data: 2007-11-25 18:59:20

Od: "tpsa" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a zakładem energetycznym już wiem.
>
> Pytam, czy jest może jakieś prawo, które zabrania
> takich praktyk niezależnie od treści umowy.

Umowa wynika z prawa tak z Kodeksu Cywilnego jak i "prawa
energetycznego".
Myślałem, że zrozumiałeś wcześniejszą odpowiedź.
Jeśli umowa została naruszona to naruszono prawo
więc możesz zaskarżyć ZE do sądu lub poskarżyć się do Urzędu Regulacji
Energetyki. Twój wybór.
Jakiej jeszcze oczekujesz odpowiedzi???
Jerzy Stanisław

kopiec dwufukcyjny de dietrich - termostat
1) naprawa fug 2) kable w suficie
mierniki ciepła na kaloryferze
Antyreklama Vanish
gniazda os/szerszeni