Odczucia po byciu zdradzanym..

From: s...@p...onet.pl (Kwiatek)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Odczucia po byciu zdradzanym..
Date: Tue, 11 Dec 2001 13:16:18 +0000 (UTC)

Kilka dni temu rozpoczalem watek "Strach przed kolejnym zwiazkiem...".
Dzisiaj sie dowiedzialem ze moja byla dziewczyna, z ktora bylem, mowila
ze mnie kocha, mielismy byc razem itp. zdradzala mnie przez te dwa lata,
a jej ufalem. Ona natomiast nie miala podstaw zeby uwazac ze ja ja zdradzam.
Czuje teraz straszny bol, mimo ze od prawie pol roku nie jestesmy razem.
Obawiam sie, ze juz nigdy nie bede w stanie moim kolejnym dziewczyna zaufac
przez co moge je krzywdzic, czego bym nie chcial. Mam dlatego pytanie do
kobiet: "jak to jest ze zdradzacie? Co was do tego prowadzi??". Prosze o
odpowiedzi, tak zebym mogl kiedys ustrzec sie tych bledow, jesli bede kiedys
mogl znowu pokochac, bo nie wiem czy kiedys bede jeszcze mogl. Macie moze
jakies rady jak sobie radzic, z takim bolem ??

Pozdrawiam
Kwiatek