Oddam duże sadzonki Parczeliny Trójlistkowej - Podlaskie

1. Data: 2012-05-22 21:31:53

Temat: Oddam duże sadzonki Parczeliny Trójlistkowej - Podlaskie
Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.

Gdyby ktoś z Was był koło Białegostoku i miał ochotę zabrać gratis sadzonkę
Parczeliny (w dużej doniczce ukorzeniona, ponad 2m. wysokości, forma pienna)
to zapraszam do Zabłudowa.
Kupiłem w ub. roku w szkółce kilkanaście szt. za 10zł. a potrzebowałem tylko
jedną. Niestety pojedynczo nie sprzedawali. ;-)
Pozostałe posadziłem do doniczek. Większość już rozdałem, ale zostało jeszcze
kilka i szkoda aby się zmarnowały. Niedawno przesuwałem doniczki i okazało
się, że wrosły nieco między kostkę brukową, więc tym bardziej trzeba
pospieszyć się z sadzeniem do gruntu. Podczas przesuwania urwałem cześć
korzeni wystających poza doniczki.
Zapraszam na priva. Adres:
artmedia(małpa)wp.pl
Pozdrawiam.