Odkamieniacz do ekspresu kawy

11. Data: 2010-03-07 05:33:05

Temat: Re: Odkamieniacz do ekspresu kawy
Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja posiadam expres saeco (automat) i najpierw użyłem płynu saeco potem
> kwasku cytrynowego i dalej mi się świeci kontrolka odkamieniania ... nie
> wiem ile mam tego przelać żeby to wreszcie zgasło ... expres ma 3 miesiące
> więc nie jest stary i zużyty ...

a) uzyles tego odkamieniacza wg instrukcji ? (jesli to automat to pewnie
odpala odpowiedni program)
b) moze masz jeszcze kontrole czyszczenia modulu zaparzania - tabletką (nie
odkamieniacz) jak np w Nivona itp - moze to sie swieci

Reasumujac: masz instrukcje ? ;)

Pozdrawiam

Kane

12. Data: 2010-03-07 14:13:37

Od: Chris <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kane pisze:
> [...]
> b) moze masz jeszcze kontrole czyszczenia modulu zaparzania - tabletką
> (nie odkamieniacz) jak np w Nivona itp - moze to sie swieci

Oczywiście że zgodnie z instrukcją :) i mimo tego ciągle świeci się
znaczek że mam odkamienić ... :) poza tym już parę razy zaświecił mi się
błąd ekspresu (error 9 chyba) no cóż może jeszcze parę razy powtórzę
procedurę z kwaskiem bo taniej niż za buteleczki firmowe :)

--
www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

13. Data: 2010-03-07 15:05:41

Od: "Cezar" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chris" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> błąd ekspresu (error 9 chyba) no cóż może jeszcze parę razy powtórzę
> procedurę z kwaskiem bo taniej niż za buteleczki firmowe :)
Jeżeli ci sie nadal świeci kontrolka to jest to jakiś błąd w ekspresie.
Ekspres nie kontroluje stanu zakamieniania tylko ma wpisane w programie że
po ustawieniu na x,y,z twardości wody i w zależności czy masz zainstalowany
filtr w zbiorniku to odkamienianie należy wykonać po x,y,z cyklach. Przy
czym cykle pary są liczone jako 25 cykli kawy a cykle wody jako 10 cykli
kawy. Reset tej sygnalizacji robisz poprzez włączenie funkcji odkamieniania
lub czyszczenia. W sprawnym ekspresie nawet jak przepuścisz sama wodę
poprzez program odkamieniania to tez ci zgaśnie lampka kontrolna. W twoim
wypadku pozostaje serwis jeżeli tak jak piszesz cała procedura odkamieniania
została przeprowadzona prawidłowo.

Cezar

14. Data: 2010-03-11 09:02:10

Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaraz smierdzi, wystarczy przeplukac i raz na pusto przegotowac sprzet i
> nic nie czuc a ocet (zadne rozcienczanie) najsilniejszy :)

Oczywiście. Śmierdzi tylko przy odkamienianiu. Wystarczy dwa razy
przepłukać.

________MAT_______

15. Data: 2010-03-18 00:45:47

Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja posiadam expres saeco (automat) i najpierw u y em p ynu saeco  potem
> kwasku cytrynowego i dalej mi si wieci kontrolka odkamieniania ... nie
> wiem ile mam tego przela eby to wreszcie zgas o ... expres ma 3
> miesi ce wi c nie jest stary i zu yty ...

sama nie zgaśnie, trzeba zresetować, przyciskając na 10 sekund
przycisk do włączania pary...
można to zrobić nawet bez odkamieniania...

pozdrawiam
s_13

16. Data: 2014-05-22 21:22:57

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Piszę o tym tutaj:) http://www.jakiekspres.pl/odkamieniacz-do-ekspresu/

17. Data: 2014-05-22 21:48:12

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.05.2014 21:22, a...@g...com pisze:

[ciach]

> Piszę o tym tutaj:)
[ciach spam]

Tylko złodzieje i oszuści stosują kryptoreklamę!

18. Data: 2014-05-23 14:58:48

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lawa <a...@l...com> napisał(a):

>Tylko złodzieje i oszuści stosują kryptoreklamę!

I pijaki. Bo kazdy zlodziej to pijak.

Oczyszczenie ceglanego kominka
Medion - wsparcie techniczne...
Rozpoczyna sie sezon, a z sezonem krety...
kosiarka - szukam opinii
świetlóki stwerowane pilotme