Odkopujecie róże pienne?

11. Data: 2006-03-31 17:54:04

Temat: Re: Odkopujecie róże pienne?
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, dziękuję.
> Nie podobają mi się takie miotły i już.

Mogą Ci się nie podobać ale porównanie do miotły to lekka przesada ;-(
- nie widziałas mojej :-)
pozdrawiam, Bogda

12. Data: 2006-03-31 18:05:00

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogda napisał:

> Wolę się sama poprawić :-))

Na buzi ? :-)

Pozdrawiam, Barbara

13. Data: 2006-03-31 18:15:04

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bez przerwy wybijają odrosty z podkładki. Ile ja się
> naodgarniam ziemi żeby to uciąć przy korzeniu ... ufff :-(

To pewnie zależy od rodzaju podładki, ja nie mam tego problemu :-)
Rozumiem Cię, bo mam taką jedną niezwykle żywotną różę pnącą,
nie podobały mi się jej kwiaty (bardzo intensywnie różowe),chciałam się
jej pozbyć z miejsca gdzie mi nie pasowała. Najpierw została wykopana,
niestety nie dikładnie, potem ścinałam wszystko co wybijałao, a ona rosła !

pozdrawiam. Bogda

14. Data: 2006-03-31 18:19:02

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

,,,,,,,,,,,,, ale dla
> mnie mają inną wadę. Bez przerwy wybijają odrosty z podkładki. Ile ja się
> naodgarniam ziemi żeby to uciąć przy korzeniu ... ufff :-(

To pewnie zależy od rodzaju podkładki, mam dwie róże pienne ale nie mam
tego kłopotu :-)
pozdrawiam, Bogda

15. Data: 2006-03-31 18:20:11

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogda napisał:

> :-))))) niestety, na buzi mi nic nie brakuje.

Tak trzymaj ! ;-)

Barbara

16. Data: 2006-03-31 18:22:05

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam za powtórke, myślałam, że wcześniejsza odpowiedź nie została
wysłana :-)
Bogda

17. Data: 2006-03-31 18:30:24

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> niestety nie dikładnie,

"niedokładnie" oczywiście !
Wolę się sama poprawić :-))
pozdrawiam, Bogda

18. Data: 2006-03-31 19:12:31

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

19. Data: 2006-04-01 05:52:08

Od: Ryba <a...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogda napisał(a):

> Trochę nie podoba mi się ta "gimnastyka" z naginaniem i prostowaniem,
> przecież podkładka z latami twardnieje i kiedyś może trzasnąć :-(
> Przyjęłam do wiadomości, że tak można robić, ciekawa jestem
> czy tę metodę stosujecie?

U starszych krzewów ze zdrewniałą podkładką pomaga podcinanie systemu
korzeniowego po przeciwnej stronie niż kierunek naginania. Tyle że
dochodzi wtedy okrycie korzeni np. korą.

Pozdrawiam Artur.

20. Data: 2006-04-01 06:02:24

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ryba" <a...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

> U starszych krzewów ze zdrewniałą podkładką pomaga podcinanie systemu
> korzeniowego po przeciwnej stronie niż kierunek naginania. Tyle że
> dochodzi wtedy okrycie korzeni np. korą.

Moja śp. sąsiadka stosowała chochoły słomiane - w czasach, gdy słoma była
jeszcze dostępna. Odpadało przyginanie:)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

>@>@>@>@>GET MORE CHICKS............LEARN GUITAR.............
Amnesty for illegal immigrants will not happen this time.................... .
Will illegal immigrants get deported?.........Of course not.....................
naprawde ostatnie Re