Odkurzacz

1. Data: 2006-08-18 11:08:06

Temat: Odkurzacz
Od: "Czekoladowy Joe" <C...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
chce kupic dobry odkurzacz maly zgrabny i zeby mial jakis system workow
zeby mozna bylo je jakos tanio i wszedzie dostac.
Byly tez takie promocje chyba ze do odkurzacza duzego dostaje sie taki
maly mobilny.
Cena nie jest tak istotna.

2. Data: 2006-08-18 13:57:42

Temat: Re: Odkurzacz
Od: "zoneo" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czekoladowy Joe napisał(a):
> [...]
> zeby mozna bylo je jakos tanio i wszedzie dostac.
> Byly tez takie promocje chyba ze do odkurzacza duzego dostaje sie taki

A moze zamiast zwykłego "workowego" cyklonowy i zaoszczedzisz na
workach ;) jezeli cena odkurzacza jest nieistotna a worków odwrotnie

3. Data: 2006-08-18 16:15:18

Od: "Czekoladowy Joe" <C...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zoneo" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

Czekoladowy Joe napisał(a):
> [...]

A moze zamiast zwykłego "workowego" cyklonowy i zaoszczedzisz na
workach ;) jezeli cena odkurzacza jest nieistotna a worków odwrotnie

A co to jest za cyklonowy odkurzacz?
Gdzie to mozna dostac i jakie firmy to robia ?

4. Data: 2006-08-18 17:09:10

Od: "man" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co to jest za cyklonowy odkurzacz?
> Gdzie to mozna dostac i jakie firmy to robia ?
http://www.aged.com.pl/dyson/
Tutaj możesz się z nimi zapoznać a kupić w dużych sklepach AGD.

Od czasu do czasu na Discovery puszczają film o facecie, który te odkurzacze
skonstruował. Pokazane jest jak próbował swój pomysł godziwie sprzedać i jak
korporacje chciały go oszukać. Nie dał się. Prawie przymierając wraz z
rodziną głodem, zbudował od podstaw firmę i sam je produkuje. Sama firma
funkcjonuje na specyficznych warunkach- w/g filozofii Dysona. Warto takich
ludzi popierać kupując ich produkty:). Jeżeli oczywiście nas na to stać.
Jezeli ma być coś taniego to polecam Samsunga VC-5853 tani, głośny, bez
bajerów i skuteczny- testowany od kilku lat:).

5. Data: 2006-08-18 18:33:45

Od: Daniel Jakubowski <d...@S...netWYTNIJ> szukaj wiadomości tego autora

man napisal(a):

> Jezeli ma być coś taniego to polecam Samsunga VC-5853 tani, głośny, bez
> bajerów i skuteczny- testowany od kilku lat:).

A jeśli nie, to polecam Samsung SC7060. Najpierw kupiłem go ja dwa lata
temu, a niedawno zamówiłem go mamie, na jej prośbę :)

Daniel Jakubowski

6. Data: 2006-08-19 10:38:30

Od: "Czekoladowy Joe" <C...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "man" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Jeżeli oczywiście nas na to stać. Jezeli ma być coś taniego to polecam
> Samsunga VC-5853 tani, głośny, bez bajerów i skuteczny- testowany od kilku

A cos takiego:
http://www.allegro.pl/item119943228_odkurzacz_bezwor
kowy_electrolux_zcx_6201_olsztyn.html

On tez wora nie ma to dziala moze na podobnej zasadzie ?

7. Data: 2006-08-19 11:32:44

Od: "man" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> On tez wora nie ma to dziala moze na podobnej zasadzie ?
Być może, ale czasmi 'bezworkowość' jest ralizowana za pomocą róznych
fltrów np.stałego worka z tkaniny filtracyjnej lub filtrów: "typu hepa" lub
hepa.

8. Data: 2006-08-29 10:36:11

Od: Peptulis Amargolis <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

stoja takze przed wyborem odkurzacza i wybralem Zelmer Jupiter bo:

- produkowany w Polsce
- miekkie gumowe kulka
- bogate wyposazenie
- filtr hepa (cena ok. 20 zl, ale pasuja takze filtry od magnata
(elektretowe)
- rozne rodzaje workow (lepsze, gorsze, niezaleznych producentow)
- calkowicie serwisowany
- 4 lata gwarancji

Jedyne co mnie zastanawia, to odkurzacze bezworkowe. Jakie tu sa
koszty eksploatacji - oszczedzamy na workach, ale w takim odkurzaczu
sa 2 filtry tak czy siak. HEPA na wylocie (w przypadku philipsa
zmywalny, ale ile razy???? no i jego cena. Gdzies widzialem ca 100 zl
!!!!) oraz wlotowy GORE i tu nie wiem ile to kosztuje i czy jest
zmywalny i ile razy.).

Ja podejrzewam, ze to jest tak, ze oszczednosci na workach zjadane sa
na filtrach. Wiec firma swoje zarobi, heheheheh.

Rozmawiajac z serwisantem stwierdzil, ze HEPA w odkurzaczach
bezworkowych filtruja dobrze, ale czesciej sie je wymienia niz w
zwyklych, bo wiecej syfu sie przedostaje wlasnie do filtru wylotowego.

[SZUKAM] - stolarz od łóżek - Poznań
Szron w lodówce Total No Frost
[SZUKAM] - tynkarze z agregatem - Trojmiasto
Posadzki żywiczne
lodowko-zamrazarka-dylem at kupujacego