Odkurzacz Philips vision plus - co za Badziewie!!

1. Data: 2005-10-04 16:11:43

Temat: Odkurzacz Philips vision plus - co za Badziewie!!
Od: arturu <a...@p...wywal.fm> szukaj wiadomości tego autora

Nigdy wżyciu nie kupię już odkurzacza Philips !

pierwsza rzecz to jest taka że gdy sie zepsuł prubowałem go rozkręcić i
zreperować, trwalo to troche czasu bo tak pieknie są zatrzaski ukryte
żeby zwykły smiertelnik go odrazu połamał (chyba chodzi o to żeby oddac
odrazu do serwisu). Jak już go rozkreciłem to okazało się że nie da sie
rozkręcić silnika i zreperowac gdyż jest to jednorazówka!! ten silnik
napewno nie jest produkcji philips tylko jakieś badziewie innej firmy,
tak skonstruowane aby mocno podnieść cisnienie, ruski by tego nawet nie
wymyslił.

Przestrzegam przed tym sprzętem niech was reka boska broni ;)

2. Data: 2005-10-04 17:14:29

Temat: Re: Odkurzacz Philips vision plus - co za Badziewie!!
Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Teraz już prawie wszyscy, z Electroluxem na czele, tak robią. Przecież
odkurzaczy na Zachodzie nie naprawia sie już od wielu lat, więc po cholerę
ma być rozbieralny:) I jeszcze jedno, producenci sprzętów AGD nie produkują
typowych podzespołów. Zajmują się tym wyspecjalizowane fabryki najczęściej
we Włoszech i Hiszpanii.

3. Data: 2005-10-04 18:30:03

Od: arturu <a...@p...wywal.fm> szukaj wiadomości tego autora

no wiesz w sumie dało sie go rozebrac ładnie zatrzaski wyszły, tylko to
jest tak bardzo mocno ukryte i tak przemyślane, że za pierwszym
podejsciem ktoś kto nie mial styczności z odkurzaczami za nic tego nie
rozbierze, a jak będzie niecierpliwy do polamie na bank "osobiscie
podchodzilem do tego odkurzacza 3 razy")ale jestem pewny że bym go
zreperował nie wkladając w niego żadnej kasy gdybym mogl sie dobrac do
silnika, celowo firmy to robią żeby nie reperowac tylko kupic nowy tak
sądze. Wsumie nie podaruje wezme ten silnik na slusarnie zetrę nity i
tak sie do niego dobiore ;) tylko czy praca ta będzie warta zachodu ?
ale dla zasady to zrobie ;p taki maly tuning vision plus - Intercooler.

4. Data: 2005-10-04 18:45:33

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"arturu" <a...@p...wywal.fm> wrote in message

> Nigdy wżyciu nie kupię już odkurzacza Philips !
>
> Przestrzegam przed tym sprzętem niech was reka boska broni ;)

Ale póki działał to był dobry, czy nie?
Bo mnie akurat niemożność samodzielnej reperacji sprzętu zupełnie nie zraża.
Nawet by mi do głowy coś takiego nie przyszło. Za to jeśli NIE działał jak
należy, albo zepsuł się za szybko w stosunku do swojej ceny (do 100 zł nie
ma obowiązku działać dłużej niż miesiąc:)))), to faktycznie badziewie,
obojętne czy zrobione w Chinach czy w Holandii.
Anka

5. Data: 2005-10-04 19:41:05

Od: "Mustafa" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za to jeśli NIE działał jak
> należy, albo zepsuł się za szybko w stosunku do swojej ceny (do 100 zł nie
> ma obowiązku działać dłużej niż miesiąc:)))), to faktycznie badziewie,

Hmm... ciekawe masz podejście do sprawy ;)))
Tyle że IMHO nie masz racji.
Każdy sprzęt, czy to kupiony za 10 000 czy za 20 zł ma obowiązek działać
tyle,
ile wymaga tego ustawa ;) Czyli conajmniej rok. Ja osobiście nie widzę
powodu,
żeby odpuścić np sprzedawcy odkurzaczy po 20 zł jeśli ów odkurzacz rozsypie
się
po tygodniu. Może i był tani ale pomimo tego ma być odkurzaczem.
Cena może być wyznacznikiem jakości urządzenia i komfortu jego używania
ale nie faktu czy ono działa czy nie.

6. Data: 2005-10-04 20:38:29

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mustafa" <n...@m...pl> wrote in message

> Cena może być wyznacznikiem jakości urządzenia i komfortu jego używania
> ale nie faktu czy ono działa czy nie.

Teoretycznie masz rację, tylko mnie jest po prostu szkoda czasu na użeranie
się z gwarancjami, rekojmiami,serwisami itp. itd. Przyjmuję założenie, że
np. odkurzacz (umowny:), żeby był odkurzaczem, nie może kosztować 20 zł (bo
będzie miał za słaby silnik, będzie za słabo ssał, będzie miał zbyt kruchy
plastik i za mało koniecznych funkcji, czyli będzie namiastką odkurzacza, a
nie odkurzaczem) i dlatego odkurzacza za 20 zł nie kupię, żeby nie wiem, jak
mnie kuszono. Wolę go nie mieć w domu, żeby się nim nie denerwować. Tym
samym odpada problem sprzętu, który psuje się po miesiącu tylko dlatego, że
wszystko jest w nim badziewne. Ja ogólnie jestem fatalnym klientem - żadne
promocje typu 'radyjko z fontanną za 5 PLN" mnie nie ruszają, a im taniej
towar rozdają, tym ja większym łukiem go omijam:)) Nie, żebym lubiła
przepłacać, ale jednak najpierw analizuję parametry towaru, a cenę dopiero
na końcu. Nie -"jaką pralkę za 500 zł" tylko "ile najmniej muszę zapłacić za
TAKĄ pralkę, jak mnie interesuje".
Anka

7. Data: 2005-10-05 09:59:22

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
> Nie -"jaką pralkę za 500 zł" tylko "ile najmniej muszę zapłacić za
> TAKĄ pralkę, jak mnie interesuje".

Ja akurat kupiłem pralkę za 500 zł, a to ze względu na to, że otwierali
sklep i mieli 3 sztuki w takiej promocji - normalna cena była 950 zł :-D
Dwie godziny wcześniej stanąłem przed otwarciem sklepu i byłem
pierwszy - później się zrobiła kolejka. Ale 450 zł za 2 godziny stania,
to nie jest źle.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

8. Data: 2005-10-05 17:06:46

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote in message
> Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
>
> Ja akurat kupiłem pralkę za 500 zł,

No i fajnie, ale nie kupiłeś jej dlatego, że kosztowała 500 zł, tylko
dlatego, że to była taka pralka , jaką chciałeś mieć, ale akurat obniżyli
jej cenę? Tak? No to w porządku:))
Anka

Jaką pralkę wybrać (do 1400)zl
kasa na meble? zobacz