Odkurzacz ogrodowy do lisci - warto ?

1. Data: 2004-11-02 12:24:12

Temat: Odkurzacz ogrodowy do lisci - warto ?
Od: "gugu" <g...@p...PL> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Może ktoś z Grupowiczów ma takie cudo i pracował takim urządzeniem ? Warto
zainwestować w to ? Dość mam już grabienia liści a szczególnie wymiatania
ich drobnej, połamanej frakcji ze wszelkiego rodzaju szczelin i zakamarków
chodnika, płytek czy trawnika. Urządzenia takie "chodzą" na allegro po ok.
250 zł. Jaką powinny miećmoc minimalną i wydatek, aby nie uznać ich za
zabawkę ?

Gugu

2. Data: 2004-11-02 13:19:45

Temat: RE: Odkurzacz ogrodowy do lisci - warto ?
Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> [mailto:o...@n...pl]On Behalf Of gugu

> Witam !
>
> Może ktoś z Grupowiczów ma takie cudo i pracował takim
> urządzeniem ? Warto
> zainwestować w to ?
> Pozdrawiam
>
> Gugu

Nie warto..
:-) Bogusław

3. Data: 2004-11-02 14:07:44

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

""Bogusław Radzimierski"" <r...@t...net.pl> wrote in message
net.pl...

> Nie warto..

Popieram te opinie - nie warto.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2004-11-03 00:05:59

Od: "Rudy" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja pójdę pod prąd i powiem - warto.

Niczym innym nie udało mi sie narzeczonej do zbiernia liści zachęcić. Poza
tym to kwestia wyboru - wolisz grabić, czy nosć parę godzin coś ciężkiego na
ramieniu ?

A do Panow udzielających przeciwnych odpowiedzi, zupełnie niezłosliwe -
mówicie tak, bo macie takie ustrojstwo czy na sucho?

Rudi

5. Data: 2004-11-03 00:23:05

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Rudy

> To ja pójdę pod prąd i powiem - warto.
> Rudi

Masz prawo do odrębnego zdania.
Ja miałem odkurzać do liści.
Po pierwsze liście muszą być suche..
Po drugie jest zbyt ciężki...
Po trzecie szybciej zgrabię grabiami niż on zbierze..
Po czwarte zajmuje zbyt wiele miejsca w garażu..
:-) Bogusław

6. Data: 2004-11-03 01:06:23

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Rudy" <j...@p...pl> wrote in message news:cm97k9$8u4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> tym to kwestia wyboru - wolisz grabić, czy nosć parę godzin coś ciężkiego na

Faktycznie, noszenie narzeczonej na ramieniu moze byc meczace :-)

> A do Panow udzielających przeciwnych odpowiedzi, zupełnie niezłosliwe -
> mówicie tak, bo macie takie ustrojstwo czy na sucho?

Mam i kilka lat juz nie uzywam.

Pozdrowienia,
Michal

7. Data: 2004-11-03 06:22:34

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Faktycznie, noszenie narzeczonej na ramieniu moze byc meczace :-)

Jeśli to dmuchana lalka to chyba nie.

> Mam i kilka lat juz nie uzywam.

Przedziurawiłeś ją ?

> Pozdrowienia,
> Michal

Pozdrawia boletus

8. Data: 2004-11-03 18:41:37

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:MMEMJPKDMAKBPLAFKFBNIEBICGAA.radzimierski@toya.
net.pl...
> Po pierwsze liście muszą być suche..
> Po drugie jest zbyt ciężki...
> Po trzecie szybciej zgrabię grabiami niż on zbierze..
> Po czwarte zajmuje zbyt wiele miejsca w garażu..
> :-) Bogusław

Po piąte za 250 pln to zabawka a nie odkurzacz. Jeśli już to kołowy a nie
przenośny.

Pozdrawiam
skryba

prognozy