Odkurzacz wodny po raz kolejny ;)

11. Data: 2008-09-06 19:32:33

Temat: Re: Odkurzacz wodny po raz kolejny ;)
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lisciasty" <l...@p...pl> wrote in message
news:287850e2-27e3-4ad4-a8a6-03a0539cb9a6@t54g2000hs
g.googlegroups.com...
On 6 Wrz, 16:34, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> Znalazłem taki linkhttp://www.hyla-net.pl/

Do nich właśnie pisałem :]
Z tym że wolałbym uniknąć jakiś pokazów itp. występów
bo nie bardzo mam na to czas. Nie wiem czy tak się da
ale spróbuję. Póki co czekam na odpowiedź.

Pzdr.
L.

Warto zobaczyć - chyba że w internecie - wtedy nawet agent się ucieszy - że
ma gotowego nabywcę.
Dawniej firma która to sprowadzała nazywała się Eurorein, teraz nie mam
orientacji. Sa tyle że droższe maszyny Rainbow i Kirby - ogólnie prawdziwy
odkurzacz wodny ma turbinkę, a nie bełtanie samą wodą w zbiorniku i to
odróżnia go od innych. Drugi wyróżnik to obroty turbinki - muszą mieć 13 i
więcej tysięcy obrotów - inaczej nie jest skuteczna - coś tam miele, ale
dokładają filtry papierowe no i mocy silnika, czego nie dasz przy zakupie
zapłacisz znacznie więcej w eksploatacji - oprócz wody filtry papierowe oraz
te kilowaty na straty...

12. Data: 2008-09-08 05:13:21

Od: "Jackare" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...
Witam!

Archiwum przekopałem, ale tematy mocno przestarzałe, może coś się
w międzyczasie zmieniło.
Chcę kupić odkurzacz, priorytet - czyste powietrze na wylocie,
dobra jakość wykonania.
Mam Zelmera koszmarka który capi okrutnie.

Warunki sprzątania - 1 mieszkanie + okazyjnie 2 inne (mama, tesciowa).
Dobrze by było aby miał funkcję prania.

Po odfiltrowaniu i wzięciu pod uwagę opinii na grupie,
mam następujący zestaw:

- Wodnik Trio
- DeLonghi WFZ 1300SDL
- Philips Triathlon FC6844
- Karcher DS 5500

Mam wodnika trio i zawsze byłem.jestem z niego bardzo zadowolony pod kątem
filtracji i siły ciągu.
Jako że przez ostatnią modernizację mieszkania bardzo sobie utrudniłem lub
prawie uniemożliwiłem możliwość mycia tego odkurzacza chętnie go sprzedam bo
stoi i się kurzy.
Ponadto musiałem kupić sobie zwykły odkurzacz do codziennego - "szybkiego"
odkurzania (w domu małe dziecko i duuuży pies) bo na codzienną zabawę z
wodnikiem nie ma czasu, ale głównym probelmem stało się jego mycie i
suszenie.
Odkurzacz jet naprawdę świetny, natomiast jego funkcja prania jest raczej
symboliczna i wprowadzona trochę na siłę. Do prania tylko i wyłącznie
odkurzacze w postaci wiadra czyli kubełkowe z pionowym przelotem.
Co ciekawe mam do niego nidgy nie użyte wszystkie dodatkowe wkładki
filtrujące (gore-tex, papier), oruginalny szampon itp bo ja uzywałem jedynie
wody jako filtra.
w razie zainteresowania pisz na priv, cena IMHO niewielka - 250 zł.

jacek(dot)leszczuk(at)interia(dot)pl
--
Jackare

13. Data: 2008-09-10 06:44:51

Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>A wiesz gdzie toto można zakupić? Napisałem do dystrybutora
>ale póki co olewa mnie ;)
>Jak to jest dobrej jakości i wytrzyma te 10 lat to taka cena
>nie jest tragedią.
Ale RYK tego odkurzacza jest tragedią. Po ok. 3 latach eksploatacji
odkurzacza Hyla właściwie należałoby stosować podczas jego użytkowania
ochronę słuchu.

Pzdr.
Adam

14. Data: 2008-09-10 07:23:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> wrote in message
> Ale RYK tego odkurzacza jest tragedią. Po ok. 3 latach eksploatacji
> odkurzacza Hyla właściwie należałoby stosować podczas jego użytkowania
> [...]

GWno prawda. Mam już więcej niż 3 lata i nie ryczy bardziej niż inne.
Możliwe, że separator nie jest czyszczony, lub został uszkodzony.

15. Data: 2008-09-10 12:06:13

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

bo nie bardzo mam na to czas. Nie wiem czy tak się da
ale spróbuję. Póki co czekam na odpowiedź.

Ja też napisałem - PHU "Lupus"

"Hyla ma sie dobrze!Części można zamówić prez internet lub telefonicznie
0/501 314 032 Pozdrawiam Maciej Wilk
16. Data: 2008-09-15 09:41:33

Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> GWno prawda. Mam już więcej niż 3 lata i nie ryczy bardziej niż inne.
Nie znasz się. Dla mnie Hyla to synonim badziewia i naciągactwa jak za tą
kasę (kosztował wtedy 4400zł). Za tyle samo można zrobic kompletne
odkurzanie centralne. Mam porównanie użytkowania obu tych rozwiązań i widzę,
że Hyla to 'szajs'.

Pzdr.
Adam

17. Data: 2008-09-15 09:45:29

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kasę (kosztował wtedy 4400zł). Za tyle samo można zrobic kompletne
> odkurzanie centralne. Mam porównanie użytkowania obu tych rozwiązań i

Odkurzacz centralny w bloku? Albo w domu jednorodzinnym kompletnie "ubranym"
w garnitur wyjściowy? Albo czyszczący i piorący tapicerkę w samochodzie po
powrocie z balangi?

18. Data: 2008-09-15 09:59:00

Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odkurzacz centralny w bloku? Albo w domu jednorodzinnym kompletnie
> "ubranym"
> w garnitur wyjściowy? Albo czyszczący i piorący tapicerkę w samochodzie po
Widziałem też odkurzacze centralne w bloku :-). Choc tutaj zwiodła mnie
nazwa grupy pl.rec.dom (rzeczywiście autor pytał o mieszkanie). Myślałem, że
'mieszkaniowcy' mają jakąś swoją grupę związaną z mieszkaniami.
Tym niemniej przestrzegam przed Hylą.

Swoją drogą nie rozumiem osób budujących nowe domy, które nie kładą zawczasu
rur do odkurzacza. To są przecież grosze a potem 'jak znalazł'.

Pzdr.
Adam

19. Data: 2008-09-15 10:57:29

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zawczasu
> rur do odkurzacza. To są przecież grosze a potem 'jak znalazł'.

Nie handluję Hylą, jestem użytkownikiem, jak też mój syn i córka także
mają - jesteśmy zadowoleni z niej. Poręczniejsza niż Rainbow. I tańsza.
Jak pisałem - prawdziwy odkurzacz wodny - jedyny filtr to woda.
Mobilny - można wynieść do samochodu, pojechać - rodzicom czy dziadkom
posprzątać mieszkanie przed świętami. Czyści i nawilża powietrze -
zastępując drogie systemy klimatyzacyjne. Leczy aromatem - tu centralny
odkurzacz nic nie poradzi.
Centralny trzeba zainstalować przed wykończeniem budynku, inaczej remont
staje się bardzo kosztowny.

20. Data: 2008-09-15 11:48:23

Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak pisałem - prawdziwy odkurzacz wodny - jedyny filtr to woda.
Wiem. I to ciągłe nalewanie, wylewanie, płukanie ....

> Mobilny - można wynieść do samochodu, pojechać - rodzicom czy dziadkom
To z pewnością zaleta.

> posprzątać mieszkanie przed świętami. Czyści i nawilża powietrze -
> zastępując drogie systemy klimatyzacyjne. Leczy aromatem - tu centralny
> odkurzacz nic nie poradzi.
Nie ma takiej potrzeby - centralny nie wzbija pyłu, więc 'oczyszczanie'
powietrza jest tu zbędne. Do odświeżania wole uchylic okno niż inhalować sie
jakimiś 'aromatami' w połączeniu z doznaniami dźwiękowymi od tego cudu
techniki :-).

> Centralny trzeba zainstalować przed wykończeniem budynku, inaczej
> remont
> staje się bardzo kosztowny.
Zależy od konstrukcji budynku, ale z pewnościa należy o tym myśleć
wcześniej.

Pzdr.
Adam

Re: Zakup ekspresu do kawy - Saeco
Alarm w domu niewrazliwy na zwierzaki - jest taki?
Gniazdko elektryczne na zewnatrz budynku
Zaślepienie rury
Gniazdka elektryczne do pralki - gdzie planowac?