16cm

1. Data: 2001-09-08 20:29:52

Temat: 16cm
Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak jakoś o członku z nowu.
Miałem kiedyś taką przyjaciólkę z która rozmawialiśmy o różnych rzeczach o
członku też. Coś jakoś tak gadu gadu i powiedziała że dla niej wystarczy jak
facet bedzie miał 16cm.W samochodzie miałem miarkęrozwineła na 16cm wzieła w
reke przesuneła pare razy góra- duł(wiecie panowie tak jakby waliła koni).
Powiedziała że 16 to idealny. Na 20 cm powiedziała "a gdzie by wlazł?". Mam
do was kobiety pytanie. Jak to z tym członkiem jest, czym mniejszy tym
lepiej? czy moze odwrotnie?
Mam takiego kumpla który owiną homika taśmą izolacyjną. Powiedział mi zę 16
dla homoka to za dożo. A dla was jak to jest czym wiekszy to więcej
przyjemności? A może jak widzicie takiego potwora 40-50 cm to macie jakąś
psychologiczną satysfakcję?
pozdrawiam Jamnik

1. Data: 2001-09-08 23:38:58

Temat: Re: 16cm
Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9ne47k$45$...@n...onet.pl, Jamnik at p...@p...onet.pl wrote on
8-09-01 22:29:

> [...]
> dla homoka to za dożo. A dla was jak to jest czym wiekszy to więcej
> przyjemności? A może jak widzicie takiego potwora 40-50 cm to macie jakąś

Plonk kolejny, idz sie leczyc, albo moze kastracja?
w kazdym razie marne to wcielenie
jamnik - dlugi, cienki i w dodatklu klopoty z kregoslupem
wspolczuje

1. Data: 2001-09-09 03:42:14

Od: Kami Dziobek <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna napisał(a):

> in article 9ne47k$45$...@n...onet.pl, Jamnik at p...@p...onet.pl wrote on
> 8-09-01 22:29:

> Plonk kolejny, idz sie leczyc, albo moze kastracja?

Joanna a tutaj kompletnie nierozumiem o co ci chodzi?
Przecież gość nic takiego nienapisał. Moze twuj gniew wywolalo to ze prubowalas
odpowiedziec jaki czlonek Ciebie interesuje? Odpowiedz jak kobieta na jego
pytanie.

"Bądź żądny wiedzy a za to będą Cię kochać"
<http://www.paranauki.z.pl/> Oficjalna strona grupy pl.misc.paranauki

1. Data: 2001-09-09 07:11:38

Temat: Odp: 16cm
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
A znasz faceciku, takie powiedzenie, ze "nie dlugosc przyrodzenia, tylko
sztuka pier..."
No co, do szkolki sie nie chodzilo?
JR
Użytkownik Jamnik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ne47k$45$...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-09-09 14:22:20

Od: "DruG" <D...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiadamy POD cytatem ;{P

DruG ;)

1. Data: 2001-09-09 15:52:09

Od: "krzysztof\(ek\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jamnik" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mam takiego kumpla który owiną homika taśmą izolacyjną. Powiedział mi
zę 16
> dla homoka to za dożo.

mam taka propozycje:

oklej sobie tasma, z calej sily sciskajac na kilka dni.

jest szansa, ze Ci odpadnie, moze wtedy wreszcie dasz nam spokoj ?

krzysztof(ek)

1. Data: 2001-09-09 17:51:02

Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Homer" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> A znasz faceciku, takie powiedzenie, ze "nie dlugosc przyrodzenia, tylko
> sztuka pier..."
> No co, do szkolki sie nie chodzilo?

Chodzi mi o opinię kobiet. Jesli kobieta Cie kocha to zachwyci się i 10 cm,
no i oczywiscie bedzie udawala orgazm. Co z tego jak się napocisz a ona tego
nie doceni-nie poczuje.

1. Data: 2001-09-09 17:52:01

Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DruG" <D...@p...fm> napisał w wiadomości
A gdzie cytat?

> Odpowiadamy POD cytatem ;{P

A gdzie jest pod a gdzie nad?

1. Data: 2001-09-10 05:26:56

Od: <...@b...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Jamnik <p...@p...onet.pl> wrote:

> Co z tego jak się napocisz a ona tego nie doceni-nie poczuje.

Nic z tego. tOBIE juz nic nie pomoze, bo ptaka mozna sobie operacyjnie
"poprawic", mozgu nie...

1. Data: 2001-09-11 15:43:14

Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzysztof(ek)" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> oklej sobie tasma, z calej sily sciskajac na kilka dni.
>
> jest szansa, ze Ci odpadnie, moze wtedy wreszcie dasz nam spokoj ?

Nie, niet nain, no Rozumiecie?> Ilu was tam jest? Czy poprostu mowisz za
wszystkich?

> krzysztof(ek)

New teoria
mala sprawa