3 miesiac ciazy...

1. Data: 2001-04-12 09:41:00

Temat: 3 miesiac ciazy...
Od: m...@t...pl (Tomaszewski Marek) szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

Mam uprzejme pytanie do wszystkich, a zwlaszcza lekarzy ginekologów, a wiem
ze takowi czytaja liste...

Moja zona jest w trzecim miesiacu ciazy. Od trzech-czterech tygodni odczuwa
bóle w podbrzuszu. Prowadzacy lekarz ginekolog bóle te zignorowal. Zona
zglosila sie do innego lekarza. Ten po badaniu stwierdzil "skrócenie szyjki
macicy". Dal miesiac zwolnienia, nakazal lezec i zaaplikowal dwa leki.
Duphaston 2 razy dziennie 1 tabletka oraz no-spa trzy razy dziennie.
Stwierdzil ze stan ten grozi poronieniem, na co tez wskazywalaby ulotka
Duphaston. Po lekach bóle sie zmniejszaly, ale przy minimalnym wysilku
fizycznym (15 minut lekki spacer) znowu nasilaja. Powtórne badanie po
tygodniu czasu nie wykazalo poprawy, a nawet pogorszenie. Lekarz zwiekszyl
dawke Duphaston do trzech razy dziennie. Zona ma 29 lat, jest to pierwsza
ciaza.

Pyanie brzmi, na ile jest to powazny stan, jakie sa rokowania, czy szukac
nastepnego lekarza specjalisty. Ewentualnie czy ktos jest w stanie polecic
dobrego lekarza z Warszawy lub okolic. Mile widzianne inne dobre rady.

Z góry dziekujemy.

Najlepsze pozdrowienia,
Marek Tomaszewski

2. Data: 2001-04-12 09:57:26

Temat: Odp: 3 miesiac ciazy...
Od: Joanna Słocka <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U?ytkownik Tomaszewski Marek <m...@t...pl> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych
napisa?:A1A7271286A7D111A653080036EAC00303178F6B@is6
05.internal.telbank.pl.
..

>Ewentualnie czy ktos jest w stanie polecic
> dobrego lekarza z Warszawy lub okolic. Mile widzianne inne dobre rady.

O lekarza spytaj na pl.soc.dzieci, na pewno ktos Ci pomoze.
Asia Slocka

Operacje oczu
Jasnosc
Ortopeda a wkladki do butow.