A co to za data? - pogoda

1. Data: 2000-05-01 18:43:54

Temat: A co to za data? - pogoda
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie tez sie to nie podoba, chociaz jest pieknie.
Zbyt duze przyspieszenie.
Rosliny , o ile sobie przypominam, powinny reagowac
nie tylko na temperature, ale rowniez na dlugosc dnia.
Chyba, ze chca zdazyc wydac nasiona przed terminem.
Tylko jakim?
Przed 5.V juz pewnie nie zdaza.
A co to za data?
"Suchy marzec, maj nie chłodny, kwiecień mokry, rok nie głodny"
Marec - mokry;
Kwiecień - suchy;
Maj - chłodny i suchy ale słoneczny [podać prognozę na maj?]
Założę się, że będą przypadki podwójnego kwitnięcia roślin w tym roku, i to
wcale nie mało.
Ja obstawiam bez i rododendrony.
Pozdrawiam Jerzy

2. Data: 2000-05-02 02:22:37

Temat: Re: A co to za data? - pogoda
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Maj - chłodny i suchy ale słoneczny [podać prognozę na maj?]

Możesz podać, choć kwietniowa się sprawdziła w 33,3%.
(cyt. z posta jerza:... w odróżnieniu od dwóch lat poprzednich może być
znacznie bardziej suchy i chłodny, nawet jeszcze z licznymi
przymrozkami!!!!!!!!!!!!Więcej nie napiszę bo i tak nie
uwierzycie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pozdr jerz)

suchy - trafiłeś,
chłodny - pudło jak diabli, kwiecień był gorący.
liczne przymrozki - ?

>Założę się, że będą przypadki podwójnego kwitnięcia roślin w tym roku, i
to>wcale nie mało.

Do tego wiedza o biokosm. wcale nie potrzebna.

>Ja obstawiam bez i rododendrony.

Bez czego?

Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

3. Data: 2000-05-02 10:17:00

Temat: Odp: A co to za data? - pogoda
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8ekj98$dir$...@s...icm.edu.pl...
> A co to za data?
Data jest ciekawa z powodow astronomiczno-astrologicznych:
siedem koniunkcji w znaku Byka + 5 kwadratur
astrologicznie nieciekawie, niezla gratka dla astronomow.

> [...]
> Maj - chłodny i suchy ale słoneczny [podać prognozę na maj?]
> Założę się, że będą przypadki podwójnego kwitnięcia roślin w tym roku, i
Czyzby rok mial byc glodny?
Podaj swoja prognoze.
Co do podwojnego kwitnienia, to ja obstawiam wiecej,
zwlaszcza jesli usuniemy pierwsze kwiaty przed powstaniem nasion.
Ewa

4. Data: 2000-05-02 18:49:05

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyzby rok mial byc glodny?
> Podaj swoja prognoze. [nie moja, to kal. biokosm]
Na początku miesiąca bardzo prawdopodobna zmiana pogody i w drugiej połowie
pierwszej dekady bardziej pochmurno, nieprzyjemnie, możliwe opady. Potem
stopniowo dni pogodnych winno przybywać. Sporo słońca w drugiej dekadzie. W
okresie zimnych ogrodników możliwe przymrozki. Chłodne noce jescze też na
przełomie drugiej i trzeciej dekady po pełni 18, zwłaszcza jeżeli przeważy
cyrkulacja pn-wsch. Stopniowo powinno być coraz cieplej, majowo, zwłaszcza w
dzień. W końcu miesiąca możliwe liczniejsze przelotne deszcze i burze.
Pozdrawiam Jerzy

5. Data: 2000-05-03 04:33:10

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> okresie zimnych ogrodników możliwe przymrozki.

Cały Jerzy :-).
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

6. Data: 2000-05-03 13:11:23

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cały Jerzy :-).
Krzysztofie znowu mnie z kimś pomyliłeś, nie ty jeden zresztą, Piotr S.,
tudzież.
Ja pisałem o pierścieniach wokół księżyca w czasie pełni i twierdzę, że
przymrozków raczej nie powinno być. Również z uwagi na brak burz w kwietniu.
Pozdrawiam Jerzy.

7. Data: 2000-05-04 00:24:01

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ja pisałem o pierścieniach wokół księżyca w czasie pełni i twierdzę, że
>przymrozków raczej nie powinno być. Również z uwagi na brak burz w
kwietniu.

Niestety, nie masz racji - u mnie wczorajszej nocy był przymrozek.
Pozdrowienia
p...@r...pl

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

8. Data: 2000-05-05 12:13:00

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>Założę się, że będą przypadki podwójnego kwitnięcia roślin w tym roku, i to
>wcale nie mało.
>Ja obstawiam bez i rododendrony.
>Pozdrawiam Jerzy

Przyjmuje zaklad.