Apel

1. Data: 2003-02-15 13:16:56

Temat: Apel
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogi Lucjanie, czy mógłbyś coś zrobić, żeby twoje odpowiedzi nie szły jako
nowy temat. Właśnie znów mój brat w jakiś sposób anulował mi subskrybcję
grupy ogrody i mam kłopot ze znalezieniem najnowszych postów, do tego te
porozbijane wątki.Ten bałagan jest po prostu męczący.
Kaśka

2. Data: 2003-02-15 14:31:32

Temat: Re: Apel
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Przylaczam sie do apelu.
Bpjea

3. Data: 2003-02-15 18:28:52

Temat: Odp: Apel
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bpjea <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:b2lj03$gr4$...@a...news.tpi.pl...
> Przylaczam sie do apelu.

Boletus pisze przez onet. i to jest cała przyczyna. Ja też nie mogę się
połapać w wątkach, bo wszystko jest poszarpane. Jedyna rada to kasować
wszystkie " Re: Odp: Re: Odp:" albo "Odp: Re: Re:Odp:" pozostawiając tylko
jedno "Odp:" albo "Re:"w tytule i wszystko wróci do wątków.
Pozdrawiam - nieco pogubiona Jagoda

4. Data: 2003-02-15 18:35:15

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jagoda <b...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b2m0hu$quk$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> wszystkie " Re: Odp: Re: Odp:" albo "Odp: Re: Re:Odp:" pozostawiając tylko
> jedno "Odp:" albo "Re:"w tytule i wszystko wróci do wątków.
Też czasami pisze przez Onet i wszystko bez problemów umieszcze się tam
gdzie trzeba. Raczej pisze on z dwóch komputerów , z ktorych jeden ma jakieś
dziwne kodowanie bo te jego "oderwane" czytane w newsach prze portal gazety
nie mają tytułów tyko liczby kodowania języka.
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2003-02-16 23:31:56

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam :-)
> Janusz
>
> Piszę z CIA.Moim zadaniem dokładnie rozpracować kilku cwaniaków.
Piszcie na tematy ogrodnicze wreszcie.Nie bawcie się w detektywów.
Ze swej strony mogę zapewnić,gdy wykonam zadanie zniknę bez śladu.
Uwzględnię Waszą prośbę o porwanych wątkach.
Ostatecznie tyle mogę zrobić dla dobra sprawy.

Pozdrawia Wasz boletus

6. Data: 2003-02-17 01:45:32

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...

> Piszę z CIA.Moim zadaniem dokładnie rozpracować kilku cwaniaków.

Nie jestem "cwaniakiem", choć siadam do komputera w CZASIE MOJEJ pracy.
Robię to dla odpoczynku i relaksu. Nie czuję się "starym prykiem" choć Janis
Joplin pamiętam jako żywą. To Ty obrażasz nas różnymi epitetami, a potem
imputujesz nam ...

> Piszcie na tematy ogrodnicze wreszcie

Przyjdzie wiosna, to zobaczysz jakie będą problemy ogrodowe. Na razie ogrody
przysypane śniegiem to i dyskusje raczej towarzyskie na grupie...
Nastroje też nie najlepsze.

> Nie bawcie się w detektywów.

Nie ma takiej potrzeby. Zastanawiamy się tylko głośno, jaka jest przyczyna
tego, że przy temacie wątku ustawia się szereg "Re: Odp: Re: Re: " w różnej
ilości i kolejności . I tak np. spójrz na dopiski podkreślone gwiazdkami

7. Data: 2003-02-17 08:29:23

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zadanie zniknę bez śladu.
> Uwzględnię Waszą prośbę o porwanych wątkach.
> Ostatecznie tyle mogę zrobić dla dobra sprawy.

Może jestem przesadnie podejrzliwa, ale od dawna wydaje mi się, że Lucjan
vel boletus to kolejna wersja botanikusa lub innego 'podwójnego' agenta.
Nasz kolega (nie wiem, który - Bogusław czy Jerzy ?) znów zabawia się, chcąc
rozruszać lub poirytować grupę.

Majka

8. Data: 2003-02-17 08:51:05

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Majka <m...@z...szczecin.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b2q6jt$sm1$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> vel boletus to kolejna wersja botanikusa lub innego 'podwójnego' agenta.
> Nasz kolega (nie wiem, który - Bogusław czy Jerzy ?) znów zabawia się,

No coś takiego! Jerzego podejrzewaćI On jest na takie zabawy za poważny.
:-))))
Ale bo-tani-kus i bo-letus??? Kto wie.....
Pozdrawiam :-)
Jansuz

9. Data: 2003-02-17 11:47:03

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> vel boletus to kolejna wersja botanikusa lub innego 'podwójnego' agenta.
> Nasz kolega (nie wiem, który - Bogusław czy Jerzy ?) znów zabawia

Z całą odpowiedzialnością stwierdzam że nie używam pseudonimu 'boletus'
Pozdrawiam, Bogusław Radzimierski.

10. Data: 2003-02-17 11:58:57

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <a...@o...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
> Z całą odpowiedzialnością stwierdzam że nie używam pseudonimu 'boletus'
> Pozdrawiam, Bogusław Radzimierski.

Oczywiście, że nie Ty, bo to ja go z pewnością używam.
Pozdrawiam :-)
Janusz

Re: Odp: Odp: Odp: pnącze na dom
Re: Re: pnącze na dom