Arte Femminile

1. Data: 2001-11-15 18:23:06

Temat: Arte Femminile
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
bylam dzisiaj w empiku w poszukiwaniu Susanny ( w gdyni jeszcze nie ma
nowej) i ogladalam czasopisma z haftami. Bylo m.in. Arte Femminile, polowa
wzorow ze schematami, polowa do nabycia. I wlasnie w tej czesci katalogowej
byly swietne wzory obrazkow: widoki rzeczki, jakies mostki i byl obrazek z
mazsyna do szycia - cos pieknego, czy ktos ma to pismo? Pozalowalam
pieniedzy (26 zl), spisalam sobie adres internetowy, ale strona sie nie
otwiera :((
Poza tym ogladalam pisma pod jednym tytulem Cross Stitch - byly rozne
numery, i wsrod tych bylo Cross Stitch Christmas Fun lub Funny, a w nim
bardzo duzo niewielkich haftow symboli swiatecznych pokazanych w zabawny
sposob, smieszne renifery, balwanki, a nawet myszka miki i kaczor donald
ubrane swiatezcnie - bardzo sympatyczne pismo:)) Czy ktos to ma? Tez
pozalowalam pieniedzy :((
Nie bylo lampy z lupa polecanej przez Grazyne, ale maja byc wkrotce,
popatrze.
Troche przydlugie wyszlo, sorry
Elzbieta

1. Data: 2001-11-16 08:02:23

Temat: Re: Arte Femminile
Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elzbieta napisała w wiadomości

> [...]
> mazsyna do szycia - cos pieknego, czy ktos ma to pismo? Pozalowalam
> pieniedzy (26 zl), spisalam sobie adres internetowy, ale strona sie nie

Właśnie przypadkiem natknęłam się chyba na stronę, o której mówisz:
http://www.puntocroce.net/webpages/Arte%20Femminile.
html
otwiera się bez problemu.

Pozdrawiam, Anula :-)

1. Data: 2001-11-16 08:23:22

Temat: Odp: Arte Femminile
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anula <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9t2h8i$6d4$...@n...onet.pl...
> Elzbieta napisała w wiadomości
>

> Właśnie przypadkiem natknęłam się chyba na stronę, o której mówisz:
> [...]

no ale co dalej, bo ylko można obejrzeć,
a jak zamówić, jakeś ceny?
jak tam się dokopać?
ula.

1. Data: 2001-11-16 10:53:53

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie przypadkiem natknęłam się chyba na stronę, o której mówisz:
> [...]

Nie, to byl adres
www.cucirinitrestecle.com
i twierdzi, ze nie moze znalezc serwera, nastepnym razem spisze jeszcze raz
adres, moze cos pomylilam.
Elzbieta

1. Data: 2001-11-16 11:44:49

Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał:9t2h8i$6d4$...@n...onet.pl...
> Elzbieta napisała w wiadomości
>
> Właśnie przypadkiem natknęłam się chyba na stronę, o której mówisz:

juz się dokopałam, tyle tylko że ja nie mogę takich rzeczy ogladać,
bo dostaję zawału - i nad juz wykonanymi dziełami i nad cenami wzorów.
weszlam na adres http://www.puntocroce.net
i po co mi to było?
ula.

1. Data: 2001-11-16 11:46:28

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie przypadkiem natknęłam się chyba na stronę, o której mówisz:
> http://www.puntocroce.net/webpages/Arte%20Femminile.
html
> otwiera się bez problemu.

Tak, to wlasnie wczoraj ogladalam na zywo:))
Po wlosku, wiec niestety cieniutko :((, ale myslalam, ze pod adresem
www.cucirinitrestecle.com cos znajde, domyslam, sie, ze katalog, byl
rowniez adres e-mail, tez jakies cuci itd, ale nie spisalam :((
Elzbieta

1. Data: 2001-11-16 12:33:42

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> juz się dokopałam, tyle tylko że ja nie mogę takich rzeczy ogladać,
> bo dostaję zawału - i nad juz wykonanymi dziełami i nad cenami wzorów.
> [...]

Wykonasz tak samo, ceny wzorow sa nie dla nas :((
Elzbieta

1. Data: 2001-11-16 12:54:43

Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elzbieta <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9t316a$49n$...@n...tpi.pl...

> Wykonasz tak samo, ceny wzorow sa nie dla nas :((
> Elzbieta

ale z jeden bym kupiła, moja siostra popełniła zakup i nie żałuje
ale obraz jest tak duży, że nie wie kiedy go zacznie - na razie
leży, może na emeryturze zacznie / obecnie ma 33 lata/ więc ma jeszcze czas.
ula.

1. Data: 2001-11-16 16:43:06

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulla" <u...@s...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ale obraz jest tak duży, że nie wie kiedy go zacznie - na razie
> leży, może na emeryturze zacznie / obecnie ma 33 lata/ więc ma jeszcze

A co jest na tym obrazie, ktory twoja siostra kupila? Powiedz koniecznie, bo
mnie ciekawosc zezre ze szczetem :-))
Ale wzor na obrazek z kwiatami te na stronie www.pun
tocroce.net/webpages/qoadri.html =Qadro nr 20 to posiadam! Kto sobie zyczy?
Ale ten kotek ktory drze mordke na klawiaturze fortepianu jest ABSOLUTNIE
ODLOTOWY!!!
Acha pomocny przy wszelkiego rodzaju czytaniu stron obcojezycznych jest
www.slowniki.net

--
grazyna
nr Gadu-Gadu 1107650

1. Data: 2001-11-17 15:50:37

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zyczy?
> Ale ten kotek ktory drze mordke na klawiaturze fortepianu jest ABSOLUTNIE

Masz te wspaniale kwiaty? Bardzo chetnie przychomikuje ;))
Kot jest doskonaly, wierze, ze w grupie jest kilka mocno zakoconych
hafciarek i nie przepuszcza temu kotu :))

>Acha pomocny przy wszelkiego rodzaju czytaniu stron obcojezycznych jest
> www.slowniki.net

A co zrobic w empiku? Gdzie tam wlaczyc do netu komputer? Musialabym latac
jeszcze po polkach ze slownikami albo lepiej nauczyc sie wloskiego.
Elzbieta

Poszukiwane materialy o szydelkowaniu
Druty - śliska wiskoza
Zarabianie na haftowaniu...?