Białko w moczu u dziecka

11. Data: 2003-11-18 16:41:34

Temat: Odp: Białko w moczu u dziecka
Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Clio <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bpcstt$lec$...@n...onet.pl...

> Użytkownik "PiotrMx" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> wiele
> nerek.
>
> Chyba dziecko cos by bolalo?

Boli, tylko że u 15 miesiecznego dziecka trudno sugerowac sie samym bolem o
ktorym raczej nie powie.

> Nic z tych rzeczy, na szczescie:) Pije duzo, nie wymiotuje.

Czyli jest w niezlym stanie ogolnym. Oczywiscie przy samej goraczce moze byc
bialko i leukocyty w moczu. Aczkolwiek wartosci jakie podalas wydaja mi sie
zbyt wysokie aby zadowolic sie tlumaczeniem ze sa zwiazane z podwyzszona
cieplota ciala w przebiegu infekcji wirusowej. Poza tym dziecko dostalo
Keflex czyli lekarka tez podejrzewala zakazenie ukladu moczowego.

> Również leki (antybityki) powinny byc w
> Jakiej wady? Czy to byloby widoczne w usg jamy brzusznej?

Ogolnie mowiac zaburzen odplywu moczu. Najczesciej w postaci odplywu
pecherzowo-moczowodowego. Zmiana ta nie musi byc widoczna w USG a jezeli juz
to moga to byc dyskretne zmiany wymagajace dobrego aparatu i
ultrasonografisty.

Z tego co piszesz- poprawa, dobry stan ogolny mozna kontynuowac leczenie w
domu. Mimo to zrobilbym kontrolne badanie USG j.brzusznej oraz posiew
moczu-powiedzmy 2 tyg po leczeniu.

Piotr Maksymowicz

12. Data: 2003-11-18 19:57:39

Temat: Re: Białko w moczu u dziecka
Od: "Pan Nerka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli dziecko powraca do zdrowia to bardzo dobrze , sadze ze jezeli na
wczesniejszych badaniach nie zauwazono nic niepokojacego to nie ma co sie
martwic jednak dziecko powinno byc pod kontrola lekarza i powinno badac sie
czynnosc nerke cos jakis czas...

Bardzo sie ciesze, ze wszytsko powraca do normy.

Pozdrawiam
i zycze zdrowia.

Piotrek

13. Data: 2003-11-19 11:23:57

Od: "Clio" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz nie ma bialka! Mocz w normie, hurraa:)))
Pozdrawiam i dzieki za wypowiedzi
Iza

14. Data: 2003-11-19 22:21:03

Od: "Pan Nerka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo sie Ciesze !!! Wszytsko powraca do normy !!!

Pozdrawiam

Użytkownik "Clio" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Juz nie ma bialka! Mocz w normie, hurraa:)))
> Pozdrawiam i dzieki za wypowiedzi
> Iza

ortodonta
Tarczyca a ciąża