Body Mass Index

1. Data: 2000-01-09 14:00:22

Temat: Body Mass Index
Od: Paul Urstein <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich w niedzielne popoludnie.
Czy znacie BMI czyli "Body Mass Index"
Ponoc nowy sposob na badanie czy nalezy chudnac czy mozna zyc
spokojnie...

BMI = waga (kl) dzielona na wzrost (m,cm) do kwadratu

np. waga 75 kl wzrost 1,75 cm daja:
75 : (1,75x1,75) = 24,48

Tabela MBI podaje nastepujace wartosci:
0-15 stan krytyczny
15-20 waga nie wystarczajaca
20-25 waga normalna
25-30 nadwaga
30-40 i wiecej stan krytyczny

Podany przyklad (24,48) znajduje sie wiec w ramach wagi normalnej
Co wy na to ???

--
Amicalement Paul Urstein

1. Data: 2000-01-09 15:55:29

Temat: Re: Body Mass Index
Od: "Marcin M" <h...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowy to ten sposób nie jest, ale ponoć rozsądniejszy niz klasyczne wzrost -
100 = waga ze wszystkimi wariacjami

MM.

Użytkownik Paul Urstein <p...@p...ch> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...ch...

1. Data: 2000-01-09 17:00:48

Temat: Odp: Body Mass Index
Od: "Jakub Jewula" <q...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podany przyklad (24,48) znajduje sie wiec w ramach wagi normalnej
> Co wy na to ???

31
::::(((((

--
Jakub Jewula studio QbA
www.studio-qba.com.pl

1. Data: 2000-01-09 22:22:16

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@f...cgs.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 9 Jan 2000, Paul Urstein wrote:

> Podany przyklad (24,48) znajduje sie wiec w ramach wagi normalnej
> Co wy na to ???

OKTR (O kant tyłka rozbić). Zdecydowanie ważę o jakieś 4-5 kilo za
dużo, co widać :->, a BMI wychodzi mi 21 z kawałkiem :->

Zuzanka

--
.==. Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak ..... z...@v...com.pl
__/-^-^\ http://discworld.scifi.pl/ - Świat na grzbiecie A'Tuina

1. Data: 2000-01-10 01:53:41

Od: "Stasiek Z." <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Krzyzaniak wrote in message ...
> [...]

OKTR (O kant tyłka rozbić). Zdecydowanie ważę o jakieś 4-5 kilo za
dużo, co widać :->, a BMI wychodzi mi 21 z kawałkiem :->

Ale ludziska maja problemy tylko pozazdroscic.

1. Data: 2000-01-10 09:54:26

Od: Joanna Sereinig <j...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paul Urstein napisał(a):

> [...]
> spokojnie...
>
> BMI = waga (kl) dzielona na wzrost (m,cm) do kwadratu

OK, OK, tylko "kl" to byłby kilolitr (???!!!), kilogramy to kg, bo
domyślam się, że o to chodzi.
A poza tym, to też jakoś błądzi mi po głowie, że oktr (sorry)...
:)))))))))

Joanna

1. Data: 2000-01-10 10:14:09

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Krzyzaniak napisala:

> OKTR (O kant tyłka rozbić). Zdecydowanie ważę o jakieś 4-5 kilo za
> dużo, co widać :->, a BMI wychodzi mi 21 z kawałkiem :->

Jak wszystkie tego typu przeliczenia jest to słuszne dla dobrze umięśnionego
faceta. Baba (zwykła, nie uprawiająca regularnie żadnego sportu) najlepiej
czuje sie z wagą : (wzrost-100-7). Jest to uzależnione jeszcze od budowy
(przy grubszych kościach można odjąć 6 albo nawet 5).

Krycha

1. Data: 2000-01-10 10:38:00

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Malgorzata Krzyzaniak <z...@f...cgs.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Pine.LNX.4.20.0001092321030.4637-100000@farg
o.cgs.pl...
> OKTR (O kant tyłka rozbić). Zdecydowanie ważę o jakieś 4-5 kilo za
> dużo, co widać :->, a BMI wychodzi mi 21 z kawałkiem :->

Bo to raczej za proste. Przeciez to zupelnie inaczej wychodzi u kobiet i u
mezczyzn. Dla roznych przedzialow wzrostu tez inaczej, a jezeli ktos do tego
uprawia jakis sport, i przy wzroscie np 190 cm wazy 110 kg, to nie
koniecznie ma nadwage, a wychodzi mu ponad 30.

Jader

1. Data: 2000-01-10 14:28:25

Od: bartek <b...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oboje z moja dziewvzyna mamy po 170 cm. Czy to znaczy, ze powinnismy
wazyc tyle samo?
Jej wychodzi 18,5 - niedowaga ???
Mnie 23,5 - czyli dobrze

1. Data: 2000-01-10 16:17:52

Od: Paul Urstein <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

A ja owo BMI kocham sercem calym, bo mimo 4/5 kg (dziekuje Joanna)
zdrowej nadwagi, w tym systemie jestem w normie!!
Jak kazdy tego rodzaju sposobik, najlepiej sprawdza sie u mlodych,
zdrowych, szczuplych i wysportowanych.

--
Amicalement Paul Urstein

witam i polecam