CHIŃSZCZYZNA

1. Data: 2000-04-09 14:02:42

Temat: CHIŃSZCZYZNA
Od: "Mariusz Kobylanski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie gdzie się podziały budki z chińskim jedzeniem z Placu
Konstytucji.

1. Data: 2000-04-09 14:08:09

Temat: Re: CHIŃSZCZYZNA
Od: "N00k-leon" <n...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Kobylanski napisał(a) w wiadomości:
<640I4.51530$a01.1111371@news.tpnet.pl>...
>Czy ktoś wie gdzie się podziały budki z chińskim jedzeniem z Placu
>Konstytucji.

No co ty znikneły?
O w morde dawno tam nie jadlem ale szkoda ich (bardzo mozliwe ze sie
bezpanskie psy w okolicy skonczyly i sie przeniesli)

N00k-leon
n...@a...net
UIN ICQ 68275699
IRC @#melanz PONAD INNE :P Oczywiscie #astercity.net
#dembowskiego

1. Data: 2000-04-09 14:52:20

Od: "Feliks" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Kobylanski wrote in message
<640I4.51530$a01.1111371@news.tpnet.pl>...
>Czy ktoś wie gdzie się podziały budki z chińskim jedzeniem z Placu
>Konstytucji.

Moze stoja teraz na Placu Tianmein ....
F.

1. Data: 2000-04-09 14:56:40

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Kobylanski wrote:

> Czy ktoś wie gdzie się podziały budki z chińskim jedzeniem z Placu
> Konstytucji.

Podobno na Placu Defilad, ale ostatnio szukalam Baru Lili i nie
znalazlam :((

--
Beth Winter

1. Data: 2000-04-09 18:27:19

Temat: Odp: CHIŃSZCZYZNA
Od: "Zalewscy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Kobylanski wrote:
> Czy ktoś wie gdzie się podziały budki z chińskim jedzeniem z Placu
> Konstytucji.

Przepraszam, ja z prowincji i dlatego pytam-o jakim miescie mowimy?
Ula z Pomorza

1. Data: 2000-04-09 20:27:52

Od: "Stasiek Z." <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Zalewscy <j...@p...onet.pl> wrote in message

> Przepraszam, ja z prowincji i dlatego pytam-o jakim miescie mowimy?
> Ula z Pomorza
>
> Witam
Na chinszczyzne zapraszam do Toronto.
Stasiek

1. Data: 2000-04-09 21:00:57

Od: "Stanisław" <j...@o...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Przepraszam, ja z prowincji i dlatego pytam-o jakim miescie mowimy?
>Ula z Pomorza
>
>Co Wy z ta prowincja(Chinska).Co prawda w Chinach nie bylem
i tamtejszych potrwanie nie jadlem,ale w krajach
'zamorskich" -"osciennych":gdzie takowych knajpek jest sporo .
Powiem tylko jdno,ze najbardziej smakowala mi "chinszczyzna"
zrobiona przezemnie(samochawala).Zaluje tylko,ze bedac w
Amsterdamie za malo kupilem przypraw chinskich.W Polsce jest ich za malo.

Pozdrawiam Stanislaw.

1. Data: 2000-04-09 23:14:44

Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beth Winter" <r...@a...net> napisal:

> Podobno na Placu Defilad, ale ostatnio szukalam Baru Lili i nie
> znalazlam :((

Po liscie grup mozna sie zorientowac.

--
./ premax
./ p...@h...pl

1. Data: 2000-04-09 23:39:17

Od: "Feliks" <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Stasiek Z. wrote in message
<0H5I4.3556$Bq2.57877@newscontent-01.sprint.ca>...

>Zalewscy <j...@p...onet.pl> wrote in message

> Na chinszczyzne zapraszam do Toronto.
> Stasiek

Bylem...taka sama chinszczyzna jak w Chinatown w Los Angeles czy San
Francisko.... czyli niezla...
F.

1. Data: 2000-04-10 08:14:12

Od: "AP" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulu z Pomorza, chodzi o Warszawe.
Plac Konstytucji, jeszcze do niedawna, był obstawiony budkami
chińsko-wietnamskimi.

Użytkownik Zalewscy <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bY3I4.52163$a...@n...tpnet.pl...

> Przepraszam, ja z prowincji i dlatego pytam-o jakim miescie mowimy?
> Ula z Pomorza

Zupa owocowa
Odchudzanie
Babka - prosze o pomoc.