Odp: CRP

From: "Mietor" <m...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Odp: CRP
Date: Fri, 21 Apr 2000 18:24:05 GMT

> crp to c-reactive proteine. nalezy do bialek ostrej fazy. stezenie wzrasta
> ciagu kilku godzin od zadzialania urazu i powoli opada w miare poprawy
stanu
> zdrowia. wydaje mi sie, ze nie tak dawno ktos z grupowiczow udzielal
> bardziej wyczerpujacej odpowiedzi. poszukaj. :)

dzieki; czy poziom calkowicie spada?

bo jest taka sprawa, ze od czasu kiedy znajomy kopnal mnie w kolano (nie
mogelm wtedy chodzic ponad tydzien) dzieje sie takie cos, ze jesli zbyt
nagle porusze lewa noga lub ja "nie tak" zegne to zaczyna bolec , nie moge
jej wyprostowac, musi byc zgieta w 90 stopni i strasznie boli; to sie
ostatni raz zdzrylo ww wtorek wieczorem i ustapilo w srode populudniu;
w czwartek bylem u pobrania krwi; czyli musial odczyn byc wtedy dodatni!!!

czyli nalezy wykluczyc to co podejrzewa lekarz- niestabilnosc kregoslupa i
ze noga to tylko miejsce;
cos musi byc w tym kolanie!

masz moze jakis pomysl co to moze byc? bo nic zlamane nie bylo;

tylko co jakis czas jest wzdluz nogi, po zewn. stronie taki bol jakby noga
byla zdretwiala;
tylko to tak nie przeraza jak to, ze cos "przeskoczy" w kolanie;

moze ktos wie cos o mozliwych przyczynach (skurcz, przesuniecie?); czy
powodoem moze byc mutacja kolagenu typu II (wiotkosc stawow itp.?)?

najbardziej interesuje mnie jak to mozna wyleczyc, bo to strasznie utrudnia
zycie; ostatnio mi sie to stalo takze w szkole

Pozdr
Mietor

p.s. chce isc na medycyne :) moze sie wylecze?