Cięcie winorośli

1. Data: 2003-03-01 23:59:03

Temat: Cięcie winorośli
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj rano w programie "Rok w ogrodzie" Wąsikowski pokazywał jak się
przycina winorośla.
A jezeli jakiś spioch przegapił, to w marcowym numerze "Działkowca" jest
artykuł o przycinaniu winorośli.
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2003-03-02 13:02:46

Temat: Re: Cięcie winorośli/MALINY
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> A jezeli jakiś spioch przegapił, to w marcowym numerze "Działkowca" jest
> artykuł o przycinaniu winorośli.
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

W tym samym marcowym dzialkowcu znalazlem cos SPECJALNIE dla Ciebie. CYTAT:
"Malina czarna Bristol, bardzo slodkie owoce, nie tworzy odrostow
korzeniowych"!!!! - i tu cie mam.
wojtek Pa

3. Data: 2003-03-02 13:36:40

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech P" <d...@p...com.pl> wrote in message

> W tym samym marcowym dzialkowcu znalazlem cos SPECJALNIE dla Ciebie. CYTAT:
> "Malina czarna Bristol, bardzo slodkie owoce, nie tworzy odrostow
> korzeniowych"!!!! - i tu cie mam.

Nie tworzy, bo ma inne sposoby. Ped maliny czarnej rosnie sobie w gore,
zakrzywia sie w dol, a gdzie dotknie ziemi, tam sie ukorzenia. Ale
sadze, ze z winoroslami moze spokojnie wspolzyc :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2003-03-02 13:48:01

Temat: Odp: Cięcie winorośli/MALINY
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojciech P <d...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b3sveb$ebo$...@a...news.tpi.pl...

> [...]

CYTAT:
> "Malina czarna Bristol, bardzo slodkie owoce, nie tworzy odrostow

Na czarną propagandę jestem uodporniony od czasu gdy pogłaskałem napis na
płocie i drzazga mi wlazła.
Mógłbym Ci uwierzyć gdybyś napisał, ze z własnego doswiadczenia to wiesz....
:-))) I wtedy dopiero mnie przekonasz gdy napiszesz, że Twój kilkuletni ,
przepraszam za wyrażenie, maliniak złozony z malin Bristol nie
rozprzestrzenił sie niepożądanie.
A do tej pory każde Twoje słowa o malinach będą traktowane, delikatnie
mówiąc, sceptycznie. :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2003-03-02 13:50:44

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:INn8a.280147$i...@t...neo.rr.com

> Nie tworzy, bo ma inne sposoby. Ped maliny czarnej rosnie sobie w gore, >
zakrzywia sie w dol, a gdzie dotknie ziemi, tam sie ukorzenia.

Od razu wiedzialem, ze sprawa jest podejrzana :-)

> Ale sadze, ze z winoroslami moze spokojnie wspolzyc :-)
Z winoroślami może i tak, ale ze mną? - wykluczone!
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2003-03-02 20:54:16

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech P" <d...@p...com.pl> writes:

> W tym samym marcowym dzialkowcu znalazlem cos SPECJALNIE dla
> Ciebie. CYTAT: "Malina czarna Bristol, bardzo slodkie owoce, nie
> tworzy odrostow korzeniowych"!!!! - i tu cie mam.

Ja tam podejrzewam, że w Janusza ogrodzie może wymarzać -- moi
rodzice, którzy działkę mają ciut dalej na wschód niż Janusz, próbują
dochować się owoców, ale notorycznie im wymarza...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien rentgenolog z bułgarskiego Ruse