Co powie Mechcia???

1. Data: 2002-01-10 21:40:10

Temat: Co powie Mechcia???
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sie zastanawiam (na marginesie tej wymiany zdan o strogonowie i wielu
innych), co by powiedziala Mechcia na liscik w stylu:

"Witam,
mam przepis na racuchy! Chcecie?"

:-)

Pzdr

Kundzia

1. Data: 2002-01-10 22:15:07

Temat: Re: Co powie Mechcia???
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> Tak sie zastanawiam (na marginesie tej wymiany zdan o strogonowie i wielu
> innych), co by powiedziala Mechcia na liscik w stylu:

> [...]

spadlam z krzesla.:)))))))))))))))))))))))))))
chlop sie martwi o moje zdrowie psychiczne

Mechcia
uhahahaaaaaaaaa

1. Data: 2002-01-10 22:32:34

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>spadlam z krzesla.:)))))))))))))))))))))))))))
>chlop sie martwi o moje zdrowie psychiczne
>
>Mechcia
>uhahahaaaaaaaaa

teraz to juz chyba za pozno..

ciocia mechci
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-11 02:42:35

Temat: Odp: Co powie Mechcia???
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:f...@4...com..
.

> teraz to juz chyba za pozno..
>
> ciocia mechci
> K.T. - starannie opakowana

Mój tez zaczyna sie powaznie zastanawiac nad zaciagnieciem mnie do
psychiatry... Siedze i co chwila porykuje radosnie :))))))))))))))) Chyba
zaczne sie z nim dzielic, co pikantniejszymi kawalkami :)))))))))

Anka - jej brzuch mnie juz boli ze smiechu........

1. Data: 2002-01-11 12:44:33

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: stsal <s...@p...onet.pl>

> Mój tez zaczyna sie powaznie zastanawiac nad zaciagnieciem mnie do
> psychiatry... Siedze i co chwila porykuje radosnie :))))))))))))))) Chyba
> zaczne sie z nim dzielic, co pikantniejszymi kawalkami :)))))))))

Robie tak od dawna. Niestety, ten moj albo nie rozumie, albo nie ma poczucia
humoru :-/

--
Macabra
When God made man, she was only testing

1. Data: 2002-01-11 13:19:48

Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Nowak <i...@r...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:00b101c19a9d$8377e420$e007fea9@hppcvnmvhhid.
..
> From: stsal <s...@p...onet.pl>

Chyba

> Robie tak od dawna. Niestety, ten moj albo nie rozumie, albo nie ma
> [...]
Myślę, że mój mnie zrozumie - raczy mnie co lepszymi kawałkami z
pl.misc.kolej :)

Anka - żona miłośnika kolei :)

1. Data: 2002-01-11 15:45:08

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Nowak" <i...@r...com.pl> napisał w
wiadomości news:00b101c19a9d$8377e420$e007fea9@hppcvnmvhhid...
> From: stsal <s...@p...onet.pl>

Chyba

> Robie tak od dawna. Niestety, ten moj albo nie rozumie, albo nie ma
> [...]

Bo one tak mają te chłopy, że rzadko kiedy się dają wciągnąć w to w czym my
radośnie czas spędzamy. A jeśli już się zainteresują, to raczej ich
zazdrośćo nasz cenny czas zżera...
Ana

1. Data: 2002-01-13 09:37:29

Od: "Paul" <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

> Bo one tak mają te chłopy, że rzadko kiedy się dają wciągnąć w to w czym
my
> radośnie czas spędzamy. A jeśli już się zainteresują, to raczej ich
> zazdrośćo nasz cenny czas zżera...

pol zartem pol serio, mam nadzieje?

--
Amicalement Paul Urstein

1. Data: 2002-01-13 22:20:00

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tymi chlopami to jest tak, ze to po prostu inny gatunek. Brzydkie toto i malo
przydatne, ale jak juz jest to niech bedzie. Na cale szczescie na ogol nie
wybrzydaja przy jedzeniu, wiec mozna na nich testowac rozne potrawy - jak
przezyja to i dobrze, jak nie to .... ;-)))))

Pzdr

Kundzia

1. Data: 2002-01-13 23:40:11

Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:4...@n...onet.pl...
> [...]
> wybrzydaja przy jedzeniu, wiec mozna na nich testowac rozne potrawy - jak
> przezyja to i dobrze, jak nie to .... ;-)))))

Mój jadł i wybrzydzał, więc został zaangażowany w weekendowe kucharzenie :)
Efekt - przestał marudzić i już prawie nie odpowiada "może być" :)) Gotuje
na razie nie bardzo, ale to tak jak ja :) Terapia trwa, termin zakończenia -
nieznany :))

Anka - robiąca pożytek z męża ;)

wykonczone mielone
boeuf strogonow