Odp: Co zrobić?

From: "PhoeniX" <n...@k...net.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Odp: Co zrobić?
Date: Tue, 22 Feb 2000 16:00:10 +0100

[...]
Witam.

Dołączam się do Twojego pytania bo prawde powiedziawszy ja również
należe do takich osób jak Twój znajomy.
No może nie aż tak "marudzących" jednak i tak wydaje mi się, że za
bardzo przejmuje się swojim zdrowiem.
Przykładowo jak dostrzegłem, że czasami nie równo chodzi mi serce
to od razu kojarzyło mi się to z zawałem i śmiercią. Byłem niemal pewny, że
to coś bardzo poważnego. Jak poiszłem do kardiologa to powiedział, że
jest to bardzo lekka arytmia która nie zagraża ani życiu ani zdrowiu.
Później odnowił mi się z powodu stresów pewien tik nerwowy ojawiający
sie potrząsaniem głowy i czasami swiadomym podrygiwaniem grąk i nóg.
Od razu myślałem, że mam chorobe Parkinsona. O ja głupi :-)
Okazało się, że to zwykły tik spowodowany stresem. Przeszło.
Następna pseudo poważna choroba to było drętwienie rąk.
Myślałem, że mam jakąś niedrożność żyły albo coś innego poważnego.
Jak sie okazało odrętwienie było spowodowane uciskaniem żył w ręce
gdy siedziałem w niektórych wygodnych dla mnie pozycjach.
Teraz mam (chyba) grype. Gorączka w granicach 37-37.5*C, osłabienie,
katar, kichanie, kasłanie. Od razu skojarzyło mi się to z HIV.
I nadal kojarzy mi sie to z HIV :-(
Zaczołem już sobie wyszukiwać różnego rodzaju wysypek oraz
rozmyślać czy pocenie się pod pachami tak, że czasami nawet pot kapnie
to coś normalnego czy nie

Po prostu ja zawsze musze być pewny 100% co do swojej choroby bo
inaczej to nachodzą mnie same nagorsze myśli.
Jutro ide do lekarza na "przegląd". Chyba jak by to był HIV to by
chyba jakoś to zaówarzył i odróżnił od zwykłej grypy ?
Eeee... chyba znowu przesadzam. Może po prostu się przeziębiłem.
Jednak nadal HIV chodzi mi po głowie :-(

ps.
Nie jestem narkomanem a partnerka nie ma HIV'a na 100%.
Nie miałem transfuzji krwi ani nic w tym stylu.
Jedyne co mi "podpada" to, że tydzień temu jak sobie nieco wypiłem
z kumplami to sobie z pewnym gostkiem niechcąco lekko przecieliśmy palce.
Tak dla (głupiego) zartu zrobiliśmy sobie (we dwoje) "bractwo krwi" przez kt
óre ja teraz jestem
w niepewności.
On jest pewiczkiem i równiez nie bierze narkotyków tak więc nie sadze any
miał
HIV'a jednak pewności nie mam a, że zawsze myśle o najgorszym to jest jak
jest :-(

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\