Odp: Cos o przyjazni - temat stary jak swiat

From: "chmurka" <c...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Odp: Cos o przyjazni - temat stary jak swiat
Date: Wed, 22 May 2002 19:00:16 +0200
Sender: c...@p...onet.pl@zxfh001.net.autocom.pl

> Witam
>
> chcialbym opisac a w zasadzie podzielic sie z wami pewnym dreczacym mnie
od
> kilku dni zagadnieniem
>
> czy na cos licze - pewnie tak
> na porade
> inaczej nie pisalbym tych slow

[...]

Od razu mówię, że nie jestem psychologiem.
Myślę, że pownieneś z nią porozmawiać. I powiedzieć dokładnie to, co piszesz
tutaj. O tym, co czułeś. Ja nie rozumiem zachowania Twojej przyjaciółki,
mogę się co najwyżej domyślać. Jeśli sam nie umiesz znaleźć odpowiedzi, to
pewnie ona Ci wyjaśni, dlaczego tak postąpiła.
Odradzam robienie wyrzutów. Lepiej po prostu powiedz, że czujesz się
zraniony. Wtedy ona ma szansę na Twoje zranienie odpowiedzieć, a przed
zarzutami będzie się tylko bronić. I wynik jest oczywisty... kolejny krok w
stronę bycia dalej od siebie.
Masz prawo czuć się źle. I pewnie zależy Ci na przyjaźni, skoro piszesz
tutaj.
Warto czasem pozwolić przyjacielowi popełnić błąd, sobie na to łatwo
pozwalamy. Nie możesz zapomnieć o tym, że teraz jej życie się zmieniło.
Zaakceptuj to, że dla niej najważniejszym ze światów jest dziecko.
A może już wszystko wyjaśniłeś
W każdym razie powodzenia.

chmurka