Czemu kobiety udają orgazm?

1. Data: 2001-08-29 16:08:26

Temat: Czemu kobiety udają orgazm?
Od: TurbOS <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po prostu im się zdaje że to kogoś obchodzi.
Pozdrawiam
Ps. A może masz inna opinie na ten temat.

--
Turbos5 specjalista od nie istnienia zjawisk nie wyjaśnionych.
Jak mówi stara prawda, niezrozumiała dla wszystkich:

1. Data: 2001-08-30 04:25:29

Temat: Odp: Czemu kobiety udają orgazm?
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik TurbOS <t...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...onet.pl...

1. Data: 2001-08-30 06:48:35

Temat: Re: Czemu kobiety udają orgazm?
Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to proste : one mogą udawać (my nie) :))

a tak na serio to faktycznie niepokojące zjawisko, wszystko wskazuje na słabość
psychiczną (tych, które udają) kobiet.
Jestem ciekaw, ile (statystycznie) procent kobiet udaje oragzm?

1. Data: 2001-08-30 09:31:55

Od: Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net> szukaj wiadomości tego autora

> to proste : one mogą udawać (my nie) :))
>
> a tak na serio to faktycznie niepokojące zjawisko, wszystko wskazuje na słabość
> psychiczną (tych, które udają) kobiet.

slabosc psychiczna?

a to niby jak?

najbardziej znane mi motywacje udawania orgazmu u kobiet to:
- z korzysci (bo facet sobie pomysli ze taki z niego dobry kochanek,
podniesie mu sie moralne i nastroj i latwiej bedzie go naciagnac na
rozne fajne rzeczy
- zeby miec swiety spokoj

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2001-08-30 09:37:12

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Nina Mazur Miller:
> najbardziej znane mi...

Bezposrednio?
Serio pytam. :)

Czarek

1. Data: 2001-08-30 09:55:23

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nina Mazur Miller" napisał w wiadomości

> [...]
> - z korzysci (bo facet sobie pomysli ze taki z niego dobry kochanek,
> podniesie mu sie moralne i nastroj i latwiej bedzie go naciagnac na

Ha!!!!!!
hehheheee!!!!! Bułahahahahahahaaa!

Naprawdę,
trudno się z tym nie zgodzić.....
Święta prawda, odwieczna.
Faceci to naiwniacy ;)

:))))))))

pozdry
defric :o)

1. Data: 2001-08-30 10:23:17

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> slabosc psychiczna?

> rozne fajne rzeczy

hhhm, ty oczywiscie zartowalas, bo jezeli nie zartowalas, to mozna pociagnac
ten watek dalej - dla różnych fajnych rzeczy można nawet nie udawać orgazmu, a
go mieć - ale z nadzianym facetem ( w tym momencie nawet nikogo nie
oszukujesz) - czysta korzyść obustronna

> - zeby miec swiety spokoj
Jeżeli idę ulicą, podchodzi do mnie dwóch opryszków, a może nawet zasrańców i
mówią - dawaj 5 zl, bo inaczej w mord..., to dla swietego spokoju daję im i po
problemie - czy to nie jest słabośc psychiczna (unikanie konfrontacji z
trudnymi problemami) ?

1. Data: 2001-08-30 10:30:17

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

piotrek_kow:
> Jestem ciekaw, ile (statystycznie) procent kobiet udaje oragzm?

Ze statystyk wiadomo ze 20% wogole nie doswiadcza orgazmu,
zas mniej niz 20% doswiadcza 'zawsze'. :)

Jesli wyjdzie Ci ze wiecej niz 20% ma 'zawsze' orgazm
to z roznicy masz odpowiedz.
Mnie wyszlo ze dosyc duzo. ;)

Czarek

1. Data: 2001-08-30 13:51:39

Od: "baciu" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> najbardziej znane mi motywacje udawania orgazmu u kobiet to:

proste pytanie.

Udajesz, bądź udawałaś kiedyś orgazm?

a drugie

czy mając święty spokój nie żal Ci że facet nie dał Ci przyjemności?

1. Data: 2001-08-30 16:28:37

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <piotrek_kow> pyta:

> Jestem ciekaw, ile (statystycznie) procent kobiet udaje oragzm?

PAP podaje: /2001-08-08 06:46:00/ - onet-wiadomości-ciekawostki

Nie wolno udawać orgazmu

Tysiąc wibratorów rozdano na ulicach nowozelandzkiego miasta Auckland z
okazji Międzynarodowego Dnia Orgazmu.

Fiona Gibb, rzecznik Erotica Adult Lifestyle Expo, organizatora święta w
Auckland powiedziała, że każdy powinien uczcić Międzynarodowy Dzień Orgazmu;
czy to samemu, czy w parze, czy w większej grupie.

Duża brytyjska sieć seks-sklepów przeprowadziła badania, z których wynikało,
że 80 procent Brytyjek udaje orgazm w czasie zbliżenia seksualnego. W ten
sposób narodził się pomysł Międzynarodowego Dnia Orgazmu. Choć jego datę
ustalono na 31 lipca, w Auckland z obchodami wstrzymano się do corocznie
organizowanych pokazów erotycznych.

pozdry
defric :o)

Kraków 2001: kto (prawie) na pewno będzie?
Uwaga Kraków 2001 - organizuję spanko
Zatrzymaj się i pomyśl (3a) czyli o co idzie 'gra'?
ale jaja była: szczera suka
Kariera edukacyjna najmłodszego dziecka w rodzinie