"Czerwony młotek" - test :)

1. Data: 2002-09-17 07:01:14

Temat: "Czerwony młotek" - test :)
Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie pamiętam kto to wysłal jakiś czas temu na grupę - ale bardzo prosiłabym
o powtórkę :)
Przeglądnęłam archiwum i niestety tam go nie zlokalizowałam :(
Z góry dziękuję

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2002-09-17 10:27:26

Temat: Odp: "Czerwony młotek" - test :)
Od: "PrawdziwaWiedzmaF." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj wykonać ten krótki test - naprawdę nie jest trudny - musisz tylko
kolejno odpowiadać na pytania tak szybko, jak potrafisz i nie czytać
następnych pytań dopóki nie odpowiesz na poprzednie. Nie zapisuj
odpowiedzi na kartce - wykonuj je w myśli - wynik może cię bardzo
zaskoczyć ...

Ile to jest?

15 + 6

3 + 56

89 + 2

12 + 53

75 + 26

25 + 52

63 + 32

123 + 5

A teraz szybko pomyśl o jakimś narzędziu i o jakimś kolorze!!!

Zjedź kursorem jeszcze niżej ...

Właśnie pomyślałeś o czerwonym młotku, prawda?

1. Data: 2002-09-17 10:28:25

Od: "PrawdziwaWiedzmaF." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wysle wam jeszcze inne... mam nadzieje ze nie wszyscy znaja:))

Pozdr.
PrawdziwaWiedzmaF.

1. Data: 2002-09-17 10:29:58

Od: "PrawdziwaWiedzmaF." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oto maly test. Ale bez oszukiwania!!! To potrwa tylko minute, a efekt
jest zaskakujacy.
Twoje zadanie: policz wszystkie "F" w ponizszym tekscie:

FINISHED FILES ARE THE RE-
SULT OF YEARS OF SCIENTIF-
IC STUDY COMBINED WITH THE
EXPERIENCE OF YEARS

Gotowe? Czytaj ponizej, ale dopiero po policzeniu!
OK?

I jak? Pewnie znalazles 3 "F"? Tylko nieliczni dostrzegaja 4. Tak naprawde
jest ich 6, ale nasz mozg "nie zauwaza" "OF". Fascynujace, prawda?

Pozdr.
PrawdziwaWiedzmaF.

1. Data: 2002-09-17 10:30:47

Od: "PrawdziwaWiedzmaF." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wykonuj instrukcje poniżej:

UWAGA: nie przewijaj ekranu w dół za szybko. Rób to powoli i wykonuj
polecenia w myśli, jak najszybciej możesz. Jeśli ci to pomaga, możesz
mówić cicho na glos. Nie przechodź do kolejnego polecenia zanim nie
wykonasz poprzedniego i postaraj się, żeby w trakcie eksperymentu
nikt cię nie rozpraszał, bo stracisz zabawę!

Ile jest:

2+2?

4+4?

8+8?

16+16?

A teraz szybko pomyśl jakąś liczbę
pomiędzy 5 a 12

Masz????

To przewijaj dalej...

Wybrałeś 7, prawda?

Czy to nie dziwne?
Wolna wola czy kwestia okablowania neuronowego?
Sam sobie odpowiedz.

1. Data: 2002-09-17 10:31:32

Od: "PrawdziwaWiedzmaF." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile jest:

1+5

2+4

3+3

4+2

5+1

A teraz powtarzaj w myśli cyfrę 6 jak najszybciej się da przez jakieś
15 sekund. (WAŻNE !)

Potem przewijaj dalej.

A teraz szybko pomyśl o jakimś warzywie.

I przewijaj dalej.

Jeszcze dalej...

I co, to była MARCHEWKA, prawda?

Jeśli nie, to należysz do tych 2% ludzi na świecie, których umysły sa
na tyle plastyczne, ze stać ich na wymyślenie czegoś oryginalnego.
98% naszej populacji myśli w tym ćwiczeniu o marchewce. Straszne,
nie?

1. Data: 2002-09-17 10:53:57

Temat: Re: "Czerwony młotek" - test :)
Od: "Marzenka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wybrałeś 7, prawda?

Nie, 10! Serio! I "F" tez naliczylam 5,a nie 3, czy 4, czy tez 6!
Czy z moim okablowaniem jest cos nie tak? :-)))))

1. Data: 2002-09-17 10:56:28

Od: "Marzenka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli nie, to należysz do tych 2% ludzi na świecie, których umysły sa
> na tyle plastyczne, ze stać ich na wymyślenie czegoś oryginalnego.

O prosze! Pomyslalam: "pomidor" :-)))))))))))))))))
Serio! :-)
Ale testy fajniutkie.

Pozdrawiam.
M.

1. Data: 2002-09-17 14:58:23

Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

to jest doskonale - przetestowalem tym kiedys ze 100 osob
i 80-90% wypadkow byla odpowiedz wiadoma :-)

1. Data: 2002-09-17 19:00:08

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mi wyszedł------------------------ KALAFIOR

dziwne nie???

--
Brejkam wszystkie rule!
:D

Re: Re: Człowiek nie może żyć bez miłości ???
Re: Warunek
Re: Alkohol
Re: Umieram
Re: ŚWIAT + czy -