Czy...

1. Data: 2001-08-08 13:05:09

Temat: Czy...
Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy w ramach integracji psychologicznych jakieś spotkanko możnaby było
zorganizować?

Nigdy nie jest tak łatwo, żeby wszystko było wiadomo.

1. Data: 2001-08-08 13:19:14

Temat: Odp: Czy...
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kohol

mówisz o popijawie?
eTaTa
(pierwszy)

1. Data: 2001-08-08 13:22:47

Temat: Re: Czy...
Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik eTaTa - eChild <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9kre7o$198$...@n...onet.pl...

> Użytkownik kohol
>
> mówisz o popijawie?
> eTaTa
> (pierwszy)

Używaj eufemizmów, tak na wszelki wypadek ; )
Jestem z Warszawy (tak naprawdę z Białegostoku), no to może w Warszawie?

Może może...
Taka luźna propozycja

a może byśmy tak, najmilszy....

1. Data: 2001-08-08 13:29:53

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kohol

> Może może...
> Taka luźna propozycja

Nie luźna tylko genialna.
Wreszcie temat godny mistrzów!
I dzisiejszej pogody.
Ty wymyśliłaś
Ty organizujesz
Ty stawiasz?

A co myślisz o moim nowym niku
"eTaTanka" co w języku Gebutów powinno brzmieć "Stary Durny Bawół"

pozdry eTaTa

1. Data: 2001-08-08 13:36:05

Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik eTaTa - eChild:

> Nie luźna tylko genialna.
> Wreszcie temat godny mistrzów!
> I dzisiejszej pogody.
> Ty wymyśliłaś

Wieczorki zapoznawcze to stary wynalazek : )

> Ty organizujesz

He he he : )

> Ty stawiasz?

He he he he he he he he he he : )

> A co myślisz o moim nowym niku
> "eTaTanka" co w języku Gebutów powinno brzmieć "Stary Durny Bawół"

Był i znik
bo go zabrał nik : )
Wybór nika zależy od Ciebie : )
Dla mnie zostaniesz taki sam, chyba że zamienisz się z kimś na osobowości
: )

To zależy...

1. Data: 2001-08-08 13:44:05

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kohol
proponuje

> chyba że zamienisz się z kimś na osobowości
No tak myślałem o tym.
Na przykład w szaloną Agnieszkę, ale zadyszki czasami można dostać.
Może w Czarującego? Tylko te jego budowle, którymi się ogradza.
Może w Mefisto? Tylko te skokowe symptomy.
Na pewno nie w Wielkiego Bezgłośnego. Bo co mi po przeglądaniu własnych autografów.

Może jakieś propozycje?

eTaTanka

1. Data: 2001-08-08 14:03:16

Od: g...@i...pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

>Na przykład w szaloną Agnieszkę, ale zadyszki czasami można dostać.

sprecyzuj proszę- ale chyba jednak nie o mnie tu mowa

pozdry
agnieszka(guniek)

1. Data: 2001-08-08 14:04:35

Od: "roblop" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kohol" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy w ramach integracji psychologicznych jakieś spotkanko możnaby było
> zorganizować?

Np. we wrzesniu w Warszawie.Pomoge przy organizacji.

Pozdrawiam Robert

1. Data: 2001-08-08 14:17:52

Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik roblop <r...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9krgls$2mos$...@n...ipartners.pl...

> Użytkownik "kohol" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Np. we wrzesniu w Warszawie.Pomoge przy organizacji.

Oj, i robię się prowodyr, a to nie w mej naturze : )
Oj, miałam nadzieję na raczej gdzieś w pubie, niekoniecznie zjazd, tylko
takie posiedzenie przy piwie bezalkoholowym i papierosach beznikotynowych
(jak ktoś zażywa). Nad Wisłą pod parasolkami ponoć sucho już. I ciepło
jeszcze. I tanio : ). Bo u mnie taka nowa tradycja ; ) wrzesień miesiącem
oszczędności i abstynencji alkoholowej (chyba, że nagły wypadek).
Odzew jakiś niewielki...

* * * * * * * * * * * * * *
Choose your future.
Choose life.

1. Data: 2001-08-08 14:19:30

Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 3b71390d$...@n...vogel.pl, kohol at k...@w...pl wrote on 08-8-01
15:05:

> [...]
>
> Pozdrawiam
> --
> Nigdy nie jest tak łatwo, żeby wszystko było wiadomo.

Czemu by nie? Ale gdzie?
Moze najpierw w W-wie?

Pozdr.

--
Kobieta najczesciej ujawnia to,
co mysli, dopiero w dopisku.

Sir Richard Steele

Oni - czyli Wielki spisek - d(g)ług(p)ie
ucza innych
socialna inzynieria ?
Mozliwosci umyslu
Re: kraina głupców