Odp: Czy teraz można?

From: "Elfir" <e...@p...fm>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Odp: Czy teraz można?
Date: Sun, 7 Sep 2003 16:44:28 +0200

Użytkownik Anna Kwiecińska <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bjeneb$pgm$...@n...news.tpi.pl...
> Czy jeszcze można siać trawę? Czy do końca września można, czy już za późn
o?
Mozna, o ile liczysz na cieply pazdziernik :)

> Czy można jeszcze rozsadzać rudbekie i przesadzać pierwiosnki? A siać
Bez problemu mozna przesadzac i dzielic byliny na poczatku wrzesnia

> niezapominajki? Wczoraj posadziłam liliowce /rozsady z cebulkami/ Co z nim
Liliowce z cebulkami? U mnie maja kłącza i mięsiste korzenie a nie cebulki.
Niezapominajki mozna wysiac.

> Jak nawozić białe lilie? Dziadek sypał tam popiół z pieca i rosły dorodne.
Kazdy nawoz do roslin kwitnacych sie nada - czyli wiecej fosforu i potasu (j
ak w popiole), mniej azotu

> Na jesień czy na wiosnę? Teraz one wypusciły nowe liście. Czy ziemę pod
Na wiosne.

> liliami i tulipanami, wyplewioną z chwastów można ściółkować na zimę korą?
Lepiej liśćmi

> /Zdobyłam 200 kg prześlicznej kory/. I ostatnie pytanie: Które roślinki ni
> tolerują kory?
Te, lubiące zasadowy odczyn gleby

Elfir