Czy w CZERWONYM AUTOBUSIE dalej smierdzi?

1. Data: 2002-07-17 21:04:56

Temat: Czy w CZERWONYM AUTOBUSIE dalej smierdzi?
Od: t...@a...com (TouhRtouhy) szukaj wiadomości tego autora

Mieszkam w Ameryce od 11 lat. Nie wiem ale moze bylem wybranym ale nawet zanim
przyjechalem tutaj to bralem prysznic codziennie i codziennie uzywalem
dezodorantu.
Przyjechalem do USA.
Bylem wyksztalcony, znalem jezyk wiec szybko zajalem kierownicze stanowisko.
Zaczalem zatrudniac ludzi.

Z patriotycznego obowiazku preferowalem Polakow -- choc to jest niezgodne z
prawem.

Z 10 zatrudnionych Polakow mialem 10 polecen z gory zeby im zwrocic uwage ZE PO
PROSTU SMIERDZA!!!

Kochani... zapach potu JEST ZAPACHEM OBRZYDLIWYM w krajach rozwinietych.

DEZODORANT jest tak samo wazny jak MYDLO!
I JEDNO I DRUGIE MUSI BYC UZYWANE KILKA RAZY DZIENNIE JESLI CHCEMY DOSTAPIC
PROGOW UNII EUROPEJSKIEJ

2. Data: 2002-07-17 21:19:28

Temat: Re: Czy w CZERWONYM AUTOBUSIE dalej smierdzi?
Od: "Matrix" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TouhRtouhy" <t...@a...com> napisał w wiadomości

> DEZODORANT jest tak samo wazny jak MYDLO!
> I JEDNO I DRUGIE MUSI BYC UZYWANE KILKA RAZY DZIENNIE JESLI CHCEMY
DOSTAPIC
> PROGOW UNII EUROPEJSKIEJ

Szanowny Światowcu,
z moich doswiadczeń wynika ,że śmierdzą brudasy i flejtuchy,niezależnie od
tego jakiej sa narodowości.
Nie brakuje takich i w Stanach Zjednoczonych Ameryki i SZ Europy.
Co zaś sie tyczy "dostąpienia progów UE" to mnie się nie spieszy.
BTW nie krzycz ,bo sie spocisz i ...PPP

Pozdrawiam po użycia mydła i dezodorantu

Matrix

3. Data: 2002-07-17 22:06:56

Od: "--# Dominik #--" <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odnośnie higieny to najpierw powinieneś sobie troche wyparzyć gebe,
megalomanie.

4. Data: 2002-07-18 04:48:36

Temat: Odp: Czy w CZERWONYM AUTOBUSIE dalej smierdzi?
Od: "Adam.J" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> DEZODORANT jest tak samo wazny jak MYDLO!
> I JEDNO I DRUGIE MUSI BYC UZYWANE KILKA RAZY DZIENNIE JESLI CHCEMY

Przykre, ale prawdziwe, wystarczy przejechać się autobusem....
Adam

5. Data: 2002-07-18 06:46:37

Od: "Magda" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety, w tramwajach też.....
I nawet nikt nikomu uwagi nie zwraca.

Stokrotka (as fresh as a ....)

6. Data: 2002-07-18 12:57:00

Od: morelka <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 18 Jul 2002 00:06:56 +0200, "--# Dominik #--" <d...@b...pl>
wrote:

>Odnośnie higieny to najpierw powinieneś sobie troche wyparzyć gebe,
>megalomanie.

mysle ze niepotrzebnie sie denerwujecie
bardzo duzo ludzi smierdzi i nie zdaje sobie z tego sprawy
to nie tylko sprawa potu(coraz popularniejsze staja sie
antyperspiranty)
mlodzi ludzie pachna perfumami ale zapach z buzi jest okropny
malo kto wpada na to ze siedzac kilka godzin na uczelni czy w pracy
powinno sie co jakis czas zjesc tiktaka czy pozuc gume...inteligentni
ludzie a rozmawiajac z nimi myslisz tylko o tym ze zaraz
zwymiotujesz...
nie wspominam juz o starszych ludziach ktorzy stosuja dalej system
kapieli raz w tygodniu i gdy w autobusie stoisz obok nich to pozostaje
juz tylko wstrzymywanie oddechu
warto zwrocic na to uwage a nie od razu atakowac

morelka

7. Data: 2002-07-18 13:10:49

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> juz tylko wstrzymywanie oddechu
> warto zwrocic na to uwage a nie od razu atakowac

No, ale wiecznie gum żuć nie można, a ja jak umyję żeby, to na pół godziny
starczy:(
Chyba muszę wreszcie iść do gastrologa.
pozdr

8. Data: 2002-07-19 11:35:47

Od: morelka <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 18 Jul 2002 15:10:49 +0200, "kakrysa" <k...@w...pl> wrote:

>No, ale wiecznie gum żuć nie można, a ja jak umyję żeby, to na pół godziny
>starczy:(
>Chyba muszę wreszcie iść do gastrologa.
>pozdr

sa jeszcze takie wynalazki jak tiktaki, kup lepsza paste, plyn do
plukania ust...
czasem wystarczy co jakis czas czegos sie napic lub zjesc, i juz buzka
nie "gnije"
mi wystarcza na okolo godzine:)), nie wierz reklamom ze pasty dzialaja
24 h
pozdrawiam
morelka

9. Data: 2002-07-19 12:09:04

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie "gnije"
> mi wystarcza na okolo godzine:)), nie wierz reklamom ze pasty dzialaja

No Tobie łatwo mówić, ale temat był wałkowany wielokrotnie.
Mi wydaje sie, ze to w zwiazku z jakimis bakteriami na jezyku (zwlaszcza z
tylu), ale moze to tylko jakis osad, albo cos.
A nie bede bral bez potrzeby antybiotyku, bo nie chce miec grzyba.
pozdr
Adam

10. Data: 2002-07-19 12:57:46

Od: "barbarja" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magda" <m...@m...pl> wrote in message news:ah5o5d$2hp$1@news2.tpi.pl...
> Niestety, w tramwajach też.....
> I nawet nikt nikomu uwagi nie zwraca.

tylko ze jesli nawet wszyscy byliby sliczni pachnacy i umyci to w temp. 35 w
ciasnym autobusie w godzinach szczytu ludzie sie poca (ociekaja potem) i tak
troche podsmierduja.

(no ale zeczywiscie - jednym z powodow dla ktorego ograniczam poruszanie sie
komunikacja miejska sa "fajni panowie po piwku troszke niedomyci")

pomozcie prosze
Rozszyfruj rozpoznanie choroby
Ratunku mam zylak!!!i
rezydenci