Czy zna ktos jakis powod zeby zyc ?

1. Data: 2000-04-17 20:34:14

Temat: Czy zna ktos jakis powod zeby zyc ?
Od: "Nemo" <n...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze

Temat chyba wystarczy jako przeslanie.
Jakies pomysly ? To raczej nie jest temat zakonczony " ;) "

Pozdrawiam:
Nemo

1. Data: 2000-04-17 21:02:07

Temat: Re: Czy zna ktos jakis powod zeby zyc ?
Od: DrYazzgod <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nemo wrote:

> Jakies pomysly ?

Zeby sciagnac nowa porcje postow ?

--
DrYazzgod

------------
[uwaga! wyrwane z kontekstu]
smarkacz: W pewnym sensie to ja mam jedno jadro i jedna piers.
------------

1. Data: 2000-04-17 22:24:11

Od: "12@" <c...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Tak, nie ma powodu umierac. To byl watek humorystyczny, teraz cos
sensowniejszego. Powodow jest bez liku, w zasadzie wszystko co proste,
piekne, czyli to czego z wiekiem uczymy sie niezauwazac (wiem wiem jestem
obcesowy, ale naprawde, czy sloneczny dzien nie jest dostatecznym powodem?
Dla mnie na ogol jest). Ja w swoim zyciu staram sie myslec w sposob
nastepujacy: "Wszystko na swiecie jest dokladnie takie jakie byc powinno"
(nawet ranne wstawanie i bol glowy). Zycie z takim przekonaniem jest
wspaniale, usuwa tyle nienawisci i zlosci na rzeczy ktore nie mamy wplywu,
ze... mozecie mi zazdroscic :).

Pozdrawiam i zycze wielu ale to wielu usmiechow wszystkim
Decubitus
c...@b...com

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

1. Data: 2000-04-18 06:32:23

Temat: Odp: Czy zna ktos jakis powod zeby zyc ?
Od: "Xantrix" <6...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DrYazzgod <D...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@i...pl...

> Zeby sciagnac nowa porcje postow ?
>
> --
> DrYazzgod

-------------------------
.....zeby sie upic aby zasnac?...
Buzka

1. Data: 2000-04-18 08:02:34

Od: "poszukiwacz@pl" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wykozystac i rzucic!!!!!

1. Data: 2000-04-19 17:10:57

Od: "Maja" <M...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

ciekawość.
nie mogłabym dać sobie spokój i nie wiedzieć, co będzie ze mną za..... kilka
lat ;)))
[ciekawe, czy zaliczę sesję? ;))))]

1. Data: 2000-04-19 21:57:40

Od: "ekonom18" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powod zeby zyc?
1 Znalezc jakis cel do ktorego nie ustannie nalezy dazyc.
2. Dazyc do Wlasnej Legendy.....-
3. Musisz koniecznie przeczytac Alchemika - Coelho

1. Data: 2000-04-21 13:26:42

Od: p...@f...onet.pl (Pio72) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Apr 2000 00:24:11 +0200, "12@" <c...@b...com> wrote:

>Witam!

>"Wszystko na swiecie jest dokladnie takie jakie byc powinno"
>(nawet ranne wstawanie i bol glowy). Zycie z takim przekonaniem jest
>wspaniale
A czy to nie zabija ambicji, chęci dążenia do osiągnięcia czegoś
więcej? Czy nie robi z Ciebie "popychadła"? Bez przesady, czasem życie
trzeba starać się jakoś zmienić na lepsze.

>Decubitus

Pozdr,
Pio72

Zmien Odp: na Re:
http://windows.online.pl/programy/prog06.htm#re

1. Data: 2000-04-23 13:16:49

Od: "Czesiek Cudny" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja znam.
aby spłacić kolejną ratę kredytu na mieszkanie.
Pozdrawiam
CC.

1. Data: 2000-04-27 13:38:23

Od: "eveness" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

adrenalia i endomorfiny
ea

--
e...@i...pl
~ask me no question and I'll tell you no lies~

psychologia reklamy
Psychologia paliatywna
Re: test acl
Czy ktoś zdefiniuje [ciepło] w związku