DMC 817

1. Data: 2003-04-27 16:30:28

Temat: DMC 817
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam taki problem z ta mulina (to taka ostra czerwien). Jak zrobie np 3
krzyzyki i je sproje to w ich miejscu kanwa jest jakby troche podfarbowana.
Martwiac sie o przyszlosc mojego obrazka,wzielam kawalek materialu i
zrobilam na nim kilka xxx, po czym wypralam i wysuszylam, sprulam i sladu
nie bylo. Ale na kanwie zostaje. Najgorzej, ze caly ten kolor juz wyxxxx i
zal mi pruc. Czy mialayscie z jakim s kolorem podobne problemy? I jak w
praniu?. A moze ktos ma ten numer i sprawdzilby dla mnie, czy jemu tez sie
ta mulina tak dziwnie zachowuje?

pozdrowka
Ilona

1. Data: 2003-04-28 06:41:00

Temat: Odp: DMC 817
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> praniu?. A moze ktos ma ten numer i sprawdzilby dla mnie, czy jemu tez sie

to nie farba, tylko kłaczki muliny, nic Ci nie zafarbuje
jak upierzesz po wyszyciu to wszystko sie wyrówna
i będzie dobrze.
pozdr.
ula
> pozdrowka
> Ilona

spotkanie w Lublinie
xxxpytanie o mulinę
strony z free
[OT] Propozycja, może nie całkiem "off topic" ???
Witam z powortem