DO NAUCZYCIELA

1. Data: 2000-06-14 14:08:19

Temat: DO NAUCZYCIELA
Od: "O" <J...@I...COM.DE> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego tak się cwaniakujesz!!!!!!!!!!!!!!11

1. Data: 2000-06-15 10:20:32

Temat: Re: DO NAUCZYCIELA
Od: "Nauczyciel" <s...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego tak się cwaniakujesz!!!!!!!!!!!!!!11
Bo zdecydowanie jestem od Ciebie mądrzejszy i niewątpliwie w odróżnieniu od
Ciebie mam więcej do powiedzenia.
AZ.

1. Data: 2000-06-16 11:47:23

Od: "O" <J...@I...COM.DE> szukaj wiadomości tego autora

Niby w czym, a po za tym dlaczego wszędzie się wtrącasz? Daj ludziom troche
spokoju. Nie uważasz, że każdy może mieć swoje zdanie, czy popełniać błędy.
Pamiętaj, że nie myli się ten kto nie robi nic.

A ksywę NAUCZYCIEL to sobie lepiej zmień, bno do Ciebie nie pasuje.
Nauczyciel jest mądry, wyrozumiały, nie zadziera nosa gdy więcej wie itp., a
Ty wręcz odwrotnie.

Obserwator

1. Data: 2000-06-17 06:29:42

Od: "Nauczyciel" <s...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> A ksywę NAUCZYCIEL to sobie lepiej zmień, bno do Ciebie nie pasuje.
> Nauczyciel jest mądry, wyrozumiały, nie zadziera nosa gdy więcej wie itp.,
Bo prostaków trzeba uczyć pokory i posłuszeństwa. Dość liberalizmu i
pobłażania miernocie, głupocie i prostatctwu, których jest pełno w szkołach.
AZ.

1. Data: 2000-07-26 22:57:56

Temat: Odp: DO NAUCZYCIELA
Od: "Andrzej" <a...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik O <J...@I...COM.DE> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:fto25.19058$D...@n...tpnet.pl...
> [...]
> Ty wręcz odwrotnie.
>

> Obserwator
>
> NIE ROZUMIESZ, "O", ŻE TEN FACET O NICKU "NAUCZYCIEL" TO RZECZYWIŚCIE
NAUCZYCIEL, KTÓRY NIE MOŻE SIĘ ZNALEŹĆ W OTACZAJĄCEJ RZECZYWISTOŚCI, BRAKU
PERSPEKTYW, OGÓLNYM CHAOSIE PANUJACYM W OŚWIACIE I ODREAGOWUJE SIĘ W TEN
SPOSÓB. MOŻE MA DYREKTORA, PRZY KTÓRYM SIEDZI JAK MYSZ POD MIOTŁĄ ALE
PRETENSJE I "MĄDROŚCI" MUSZĄ ZNALEŹĆ UJŚCIE. TEŻ JESTEM NAUCZYCIELEM,
DYREKTOREM I ZNAM TAKICH LUDZI. TRZBA ICH ROZUMIEĆ I WSPÓŁCZUĆ......NA PEWNO
CZUJE SIĘ O WIELE GORZEJ NIŻ TO WYNIKA Z JEGO "MĄDRYCH" WYPOWIEDZI.
KOMPLEKSY, ZROZUM TO.

Yees

1. Data: 2000-07-27 11:02:48

Od: "Roman Stachowiak" <r...@a...odn.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej napisał:

> [...]
PEWNO
> CZUJE SIĘ O WIELE GORZEJ NIŻ TO WYNIKA Z JEGO "MĄDRYCH" WYPOWIEDZI.

Ciiiiiiiiiiiiszej.
Roman

Studia
równi i równiejśi nauczyciele