Dla miłosników wierszyków związanych z tematyką grupy

1. Data: 2003-08-12 22:57:34

Temat: Dla miłosników wierszyków związanych z tematyką grupy
Od: Halina_Sympatico <"halinab"@ sympatico.ca> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2003-08-13 08:20:49

Od: "kameljanda" <k...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Respondent "Halina_Sympatico"=<"halinab"@ sympatico.ca> wedle
<news:bhbrne$ra0$2@inews.gazeta.pl> tak oto powiada:
> Na dalsze czekanie

Tęsknisz za synem i to bardzo, prawda?

--
kameljanda;"Wypowiadaj swoją prawdę jasno i spokojnie, i wysłuchaj
innych,
nawet tępych i nieświadomych, oni też mają swoją opowieść."
Dezyderata, "Piwnica pod Baranami"

3. Data: 2003-08-13 08:57:03

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Halina_Sympatico" <"halinab"@ sympatico.ca> napisał w wiadomości

> Matczyne powtórki
> -----------------
> Czekanie
> Przyjazd
> Chwila
> Odjazd
> Goscili w jej myslach długo

<ciach>

Piekne sa Twoje wiersze,ale bardzo smutne i refleksyjne.....

Pozdrawiam.Magda

4. Data: 2003-08-13 22:46:25

Od: Halina_Sympatico <"halinab"@ sympatico.ca> szukaj wiadomości tego autora

Mrowka wrote:

> Piekne sa Twoje wiersze,ale bardzo smutne i refleksyjne.....

Dziękuję. Ale ja az taka smutna nie jestem a wręcz przeciwnie. Moze to
już wyrobiona poza?
H.

5. Data: 2003-08-13 22:49:33

Od: Halina_Sympatico <"halinab"@ sympatico.ca> szukaj wiadomości tego autora

kameljanda wrote:

> Respondent "Halina_Sympatico"=<"halinab"@ sympatico.ca> wedle
> <news:bhbrne$ra0$2@inews.gazeta.pl> tak oto powiada:
>
> Tęsknisz za synem i to bardzo, prawda?

Ja sie przyzwyczaiłam, ze syn ma swoje zycie a tylko tak czasami robi mi
się melancholijnie i wówczas "rymnę".
Dzieki za przezycie tej rymowanki ze mną .
H.

6. Data: 2003-08-14 08:15:28

Od: "=sveana=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

> Ja sie przyzwyczaiłam, ze syn ma swoje zycie a tylko tak czasami robi mi
> się melancholijnie i wówczas "rymnę".
> Dzieki za przezycie tej rymowanki ze mną .
> H.
Czytam Twoje posty i bardzo Ci wspolczuje. To trudne, tak zyc w
tesknocie....
Ale moze jakims wyjsciem byloby "zababciowanie" jakiemus obcemu dziecku lub
dzieciom? Zaangazowanie sie w jakiejs organizacji zajmujacej sie malymi
dziecmi? Nie wiem, glosno mysle....

Ania

7. Data: 2003-08-14 20:20:56

Od: "mirek" <m...@a...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" napisał w wiadomości

> Piekne sa Twoje wiersze,ale bardzo smutne i refleksyjne.....

Bo to co piekne jest zwykle smutne (niestety) i refleksyjne ("stety")
Pisz dalej Halino_Sympatico. :)

Mirek

8. Data: 2003-08-20 17:08:43

Od: "kameljanda" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Halina_Sympatico <"halinab"@ sympatico.ca> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bhefkf$a9v$...@i...gazeta.pl...
> Ja sie przyzwyczaiłam, ze syn ma swoje zycie a tylko tak czasami robi mi
> się melancholijnie i wówczas "rymnę".

To chyba coś, co tkwi w środku serca matki.

> Dzieki za przezycie tej rymowanki ze mną .

Moje dzieci też skłaniają mnie ku takowym działaniom ale nie mam już odwagi
publikować. Do szuflady jedynie ;-)
kameljanda

9. Data: 2003-08-20 19:50:51

Od: "mirek" <m...@a...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kameljanda" <k...@p...gazeta.pl> napisał

> Moje dzieci też skłaniają mnie ku takowym działaniom ale nie mam już
odwagi
> publikować. Do szuflady jedynie ;-)

To moze chociaz na priv :)
Lubie poezje "nie licencjonowana"
Pozdrawiam i szuflade odradzam :)
Mirek

10. Data: 2003-08-21 05:52:22

Od: "kameljanda" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mirek <m...@a...o2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bi0j3d$8o0$...@n...news.tpi.pl...

> To moze chociaz na priv :)

Mnie się moje wiersze wydają tak osobiste, że gdy je zakurzone wyciągam z
mroków niepamięci ;-) to wracają wrażenia, myśli i odczucia owych dni,
godzin czy minut w których owe słowa powstały. Znacznie lepiej utrwalone,
niż rysy twarzy na kliszy, bo przywracające to, co w danej chwili tkwiło w
duszy, w środku człeka, taki trówymiarowy film ;-) gdzie kamerą są moje oczy
:-)

Wobec czego moja pisanina może być dla postronnych nie zrozumiała :-)

> Lubie poezje "nie licencjonowana"

Ja też :-) aż czasem z podziwu wyjść nie mogę, gdy spotykam kogoś, kto
uchwyci coś, co mi się dopiero obiera w kształty ;-)

> Pozdrawiam i szuflade odradzam :)

Ależ w tej szufladzie, na równych prawach leżą zdjęcia, pamiętniki, filmy to
wszystko co składa się na człowieka, na przeszłość, co się da pozbierać i
zrozumieć ;-)))

kameljanda

pękające pięty - pomocy
Ciekawy artykuł
relacja dziecko - byly konkubent matki
Niewłaściwe zachowanie 11 letniego dziecka wobec rodziny
Gdy masz syna...pół żartem, pół serio