Do czego termoobieg ?

1. Data: 2000-03-19 21:37:00

Temat: Do czego termoobieg ?
Od: "Mirosław Bertowski" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vtam wszystkich !
Kupiłem nową kuchenkę, piekarnik jest z termoobiegiem. Do czego najlepiej
go stosować ?
Pozdrowienia

Mirosław Bertowski
m...@i...com.pl

1. Data: 2000-03-19 22:03:30

Temat: Re: Do czego termoobieg ?
Od: "Ewa" <e...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

Mirosław Bertowski <m...@i...com.pl> schrieb in im Newsbeitrag:
8b3has$1fhf$...@n...ipartners.pl...
> Vtam wszystkich !
> Kupiłem nową kuchenkę, piekarnik jest z termoobiegiem. Do czego najlepiej
> go stosować ?
> Pozdrowienia
>
> Mirosław Bertowski
> m...@i...com.pl
>

> Do pieczenia ciast lepiej tego nie stosowac, gdyz wysusza sie je za
bardzo.
Dobrze sie sprawdza przy pieczeniach miesnych i roznego rodzaju
zapiekankach.

1. Data: 2000-03-20 00:04:47

Od: "E.Vita" <e...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa wrote:

> bardzo.[...]
Czy mozna ten termoobieg jakos wylaczac? Wlasnie mam zamiar kupic nowa
kuchenke i nie wiem na co powinnam zwrocic uwage, zeby nie kupic bubla z
bezuzytecznymi bajerami, za ktore trzeba dodatkowo zaplacic. Jesli ktos
wie cos o kuchence 'marzeniu kazdej gospodyni', to prooosze o
informacje.
ewa2

1. Data: 2000-03-20 10:10:18

Temat: Odp: Do czego termoobieg ?
Od: "Przemyslaw" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo.
> Dobrze sie sprawdza przy pieczeniach miesnych i roznego rodzaju
> zapiekankach.

Nic z tych rzeczy. Trzeba tylko zmniejszac temperature o jakies 20-30C w
stosunku do normalnego. Sernik i biszkopt nigdy nie wyjda lepiej niz z
termoobiegiem. Drozdzowe tez wychodza bardzo dobrze. Trzeba tylko nabrac
wprawy w stosowaniu

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-03-20 10:11:06

Od: "Przemyslaw" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bezuzytecznymi bajerami, za ktore trzeba dodatkowo zaplacic. Jesli ktos
> wie cos o kuchence 'marzeniu kazdej gospodyni', to prooosze o

To akurat nie sa bezuzyteczne bajery. Jak wyprobujesz to docenisz:) A
wylaczyc oczywiscie mozna

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-03-20 17:48:47

Temat: Re: Odp: Do czego termoobieg ?
Od: Agnieszka <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemyslaw wrote:

> [...]
> stosunku do normalnego. Sernik i biszkopt nigdy nie wyjda lepiej niz z
> termoobiegiem. Drozdzowe tez wychodza bardzo dobrze. Trzeba tylko nabrac

-- Witam Wszystkich dyskutujacych o termoobiegu!
Zgodze sie z tym w stu procentach. Osobiscie najczesciej uzywam tej
wlasnie funkcji mojego piekarnika do pieczenia zarowno ciast jak i mies.
Jestem bardzo zadowolona.
Pozdrawia : Agnieszka Korzeniecka-Czaban
e-mail : a...@p...com
: c...@t...bialystok.pl

1. Data: 2000-03-20 22:32:10

Od: "E.Vita" <e...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemyslaw wrote:
[...]
> To akurat nie sa bezuzyteczne bajery. Jak wyprobujesz to docenisz:) A
> wylaczyc oczywiscie mozna

Dzieki za informacje. Moze jeszcze wiesz cos o emalii samoczyszczacej i
katalitycznej w kuchenkach. Czym sie roznia i ktora jest lepsza?
ewa2

1. Data: 2000-03-21 00:05:35

Temat: Odp: Odp: Do czego termoobieg ?
Od: "Przemyslaw" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik E.Vita <e...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@a...net.pl...
> [...]
>
> Dzieki za informacje. Moze jeszcze wiesz cos o emalii samoczyszczacej i
> katalitycznej w kuchenkach. Czym sie roznia i ktora jest lepsza?

Obie sa dobre, ale nie mysl, ze idealne i sie nie narobisz. Moj piekarnik
(MIELE) ma tylna scianke pokryta powloka (to nie emalia - bo jest chropowata
jak papier scierny) samooczyszczajaca i faktycznie nie ma z tym zadnej
roboty, pozostale scianki sa pokryte emalia, ktora po podgrzaniu latwo
"puszcza" zanieczyszczenia a przede wszystkim jest calkowicie odporna na
szorowanie, po prostu sie nie rysuje.
Jednak narobic sie troche trzeba, ale mniej niz bez tego. Odpowiednia chemia
ulatwi zadanie.
Natomiast emalia katalityczna dziala tak, ze po nagrazniu piekarnika do
wysokiej temp. caly brud po prostu spala sie i wystarczy go zetrzec wilgotna
szmatka, potem wypolerowac i juz wyglada jak nowe. Mocno watpie czy
faktycznie "caly", ale na pewno duzo to daje.

pozdrawiam

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-03-22 02:21:50

Temat: Re: Odp: Odp: Do czego termoobieg ?
Od: "E.Vita" <e...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemyslaw wrote:
[...]
> Obie sa dobre, ale nie mysl, ze idealne i sie nie narobisz. [...]
Myslalam, ze jak samoczyszczaca, to sie sama czysci, ale jak widac
niema tak dobrze. Trzeba rekawy zakasac ;)
Dzieki.
ewa2

1. Data: 2000-03-22 06:27:54

Od: "Janusz Danak" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przemyslaw <p...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:j1zB4.15333$O...@n...tpnet.pl...
> [...]
chropowata
> jak papier scierny) samooczyszczajaca i faktycznie nie ma z tym zadnej
Czyzby to jakis super katalizator pomagajacy ulotnic sie wszelkim nalotom,
czy moze przez to ze jest chropowaty nie mozna stwierdzic poziomu
zabrudzenia. Posiada ktos jakies informacje - to tak tylko ze zwyklej
chlopskiej technicznej ciekawosci :-))
Janusz
ICQ: 31950147
d...@p...fm